MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Robbie Hageman stopt met kickboksen door gezwel


    Bron foto: GLORY

    ROBBIE HAGEMAN STOPT MET KICKBOKSEN DOOR GEZWEL

    Mar 1, 2019 De GLORY-kickbokser Robbie Hageman uit Eindhoven moet noodgedwongen stoppen met vechten. Er is een gezwel in het hoofd ontdekt.


    Einde carričre

    De 28-jarige kickbokser is net vader geworden van zijn 2ezoon, maar moet nu al kampen met slecht nieuws. Onlangs heeft Robbie een hersenscan gehad en daar kwam uit dat hij een gezwel heeft op de achterkant van zijn linkerhersenhelft. Dat betekent einde carričre. Voorlopig is het niet aan te raden om klappen op zijn hoofd te krijgen. Mochten ze het kunnen oplossen verwacht Robbie dat het mentaal altijd zal blijven meespelen.
    Agressief gezwel
    Er is nog niet bekend hoe het precies zit, maar aan de hand van de MRI-scan denken ze dat het een agressief gezwel is. De neurochirurg gaat een stukje uit het gezwel halen om te kijken wat het precies is. Het is dus nog niet te zeggen of het levensbedreigend is. In ieder geval is het gezwel niet goed.
    Geluk bij een ongeluk
    Op 8 december ging Hageman knock-out tijdens GLORY 63 in Rotterdam Ahoy. Alle vechters van GLORY zijn in zo’n geval verplicht om een MRI-scan te ondergaan. Het goede nieuws was dat zijn hersencapaciteit door alle klappen van de laatste 10 jaar niet achteruit is gegaan. Het slechte nieuws was dat er een gezwel was gevonden. De kickbokser loopt al langer met het gezwel en al die overwinningen heeft hij met het gezwel in zijn hoofd behaald. Zonder de knock-out was Robbie er nooit achter gekomen.
    Pech
    "Het was even schrikken. Maar vooral voor mijn ouders, want ik ben er zelf - gelovig als ik ben - erg nuchter onder. Ik denk namelijk dat alles geschreven staat. Ik ben meer gezegend in het leven dan dat ik pech heb. Nu heb ik een keer pech en dan is het meteen goed. Maar ik tel mijn zegeningen,” zegt Robbie tegen Omroep Brabant.



    http://mixfight.com/2019/03/Robbie-H...en-door-gezwel
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Best heftig voor z'n naaste familie hopelijk kunnen ze het goed behandelen.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Erg heftig nieuws, sterkte Robbie!

  4. #4
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Veel beterschap bro, sterkte voor je familie.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Klopt het dat hij is overleden? Zo ja gecondoleerd aan alle nabestaanden.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by maartenjackie View Post
    Klopt het dat hij is overleden? Zo ja gecondoleerd aan alle nabestaanden.
    neee joh

  7. #7
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Holy shit 😲

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Robbie Hageman heeft goed nieuws over de tumor in zijn hoofd: 'Geen nabehandelingen nodig' Robbie Hageman op archiefbeeld. (foto: Omroep Brabant)EINDHOVEN - Kickbokser Robbie Hageman heeft ‘goed nieuws’ over de tumor in zijn hoofd. De 27-jarige Eindhovenaar schrijft dinsdag op Instagram dat er geen nabehandelingen nodig zijn. De tumor zal wel weer aangroeien, want Robbie is ongeneeslijk ziek. Over een half jaar ondergaat hij een MRI-scan om de groei van het gezwel te bekijken. Geschreven door Joost van Erp Hageman kreeg in maart van dit jaar te horen dat hij een tumor had in zijn hoofd. Die tumor is per toeval ontdekt bij een verplichte MRI-scan nadat hij in december knock-out was gegaan bij een kickbokswedstrijd.Bekijk de Instagram-post. De tekst gaat daaronder verder.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •