MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default ONE Championship introduceert ONE Studios

    De Aziatische promotie heeft recent een aantal flinke stappen gemaakt. Echter lijken ze nog niet klaar te zijn met groeien. Zo heeft Chatri Sityodtong een nieuwe afdeling geïntroduceerd. ONE Studios zal zich bezighouden met films en televisie.
    Voor meer info:
    https://mmadna.nl/one-championship-i...t-one-studios/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Geweldige organisatie alles live en gratis te volgen op hun app of op you tube (ben dol op gratis ). En toch wel een hele grote visvijver met vechters.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Geweldige organisatie alles live en gratis te volgen op hun app of op you tube (ben dol op gratis ). En toch wel een hele grote visvijver met vechters.
    Ik vraag me alleen af hoe ze dat doen met geld verdienen. Want alle wedstrijden zijn gratis te volgen via hun app er zijn geen tv zenders (extra inkomsten voor hun) en tickets geven ze ook weg om de zalen te vullen en ze hebben veel vechters met een goed contract. Ik hoop wel dat ze een plan hebben om dit langdurig te laten draaien.

  4. #4
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik vraag me alleen af hoe ze dat doen met geld verdienen. Want alle wedstrijden zijn gratis te volgen via hun app er zijn geen tv zenders (extra inkomsten voor hun) en tickets geven ze ook weg om de zalen te vullen en ze hebben veel vechters met een goed contract. Ik hoop wel dat ze een plan hebben om dit langdurig te laten draaien.
    Sponsor en reclame inkomsten. TV deals, en ik geloof dat ze vanuit de Maleisische overheid financiële steun krijgen.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Er gaan geruchten dat ONE crimineel en zwart geld wit wast. Vandaar dat ze ook geen winst hoeven te boeken.

  6. #6
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Er gaan geruchten dat ONE crimineel en zwart geld wit wast. Vandaar dat ze ook geen winst hoeven te boeken.
    Je weet het nooit.. maar zolang er geen concrete bewijzen zijn daarvoor, moet je dit soort geruchten nooit teveel aandacht geven.. Dat zou de sport weer 10 stappen terug zetten.
    Zou wel enorm hypocriet zijn, aangezien ze zelf altijd zo hameren op voorbeeld functies en dergelijke, ook willen ze geen zaken doen met mensen die een strafblad hebben..

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb wel vaker geruchten gehoord over andere organisaties. Maar laten we hopen voor de sport dat het niet zo is.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik heb wel vaker geruchten gehoord over andere organisaties. Maar laten we hopen voor de sport dat het niet zo is.
    Altijd afwachten, tot op heden was het evenement van afgelopen weekend iig een stuk vetter dan dat van de concurrentie.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Klopt. Even afwachten was inderdaad een mooie vechtkaart.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Mooi dat ONE nu een filmstudio heeft. Reginal Eersel kan meteen aan de slag. Hij is een super goede acteur!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Mooi dat ONE nu een filmstudio heeft. Reginal Eersel kan meteen aan de slag. Hij is een super goede acteur!
    Hij acteerde dat hij heel goed kan vechten? Behalve goedroddelen kun je ook heel grappig zijn.


    op de vot dermit

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •