MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 55
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Bonjasky heeft daar niks te zoeken.

    Over Joshua-Ruiz, technisch gezien zou Joshua moeten winnen. Vraag is of hij het mentaal aan kan. Denk het niet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Analysten konden wel beter hun huiswerk doen vind ik. Alleen maar one-liners gehoord.

  3. #28
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Het is niet saai, Canelo leeft wel mee met Ruiz.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Wat een laffe partij,leek wel tikkertje
    Raken en wegrennen.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Ze hadden net zo goed een lichtgewicht neer kunnen zetten die niet wilt boksen

  6. #31
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Zo had AJ moeten boksen punt. Zakelijk.

  7. #32
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Slim gevochten van AJ, niet mee beuken. Had iets meer verwacht van Ruiz.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Zo had AJ moeten boksen punt. Zakelijk.
    Als ze allemaal zakelijk gaan boksen is de sport voorbij. Het enige wat zó party spectaculair kan maken is de verslaggever.
    Vind de partij kampioenontwaardig en zeker niet in het rijtje van grote kampioenen passen,hoewel ze het wel zo willen laten lijken.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Denk ook niet dat ze de kleine dikkert nog een kans geven.Ze willen een soort held van AJ maken en dat kan hij verpesten .

  10. #35
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Als ze allemaal zakelijk gaan boksen is de sport voorbij. Het enige wat zó party spectaculair kan maken is de verslaggever.
    Vind de partij kampioenontwaardig en zeker niet in het rijtje van grote kampioenen passen,hoewel ze het wel zo willen laten lijken.
    Ruiz had meer moeten brengen als kampioen.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

  12. #37
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Het is niet saai, Canelo leeft wel mee met Ruiz.
    De boxfans leven mee, of wist de commentator niet wie t was?

  13. #38
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het echt een gare partij... veel te voorzichtig en de wedstrijd bestond grotendeels alleen uit linker jabs over en weer met af en toe wat counters. Joshu durfde het gevecht niet aan en dook snel weg na een hoek van Ruiz.
    Nee... ik kijk dan liever toch naar de lichtgewichten...

  14. #39
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Als ze allemaal zakelijk gaan boksen is de sport voorbij. Het enige wat zó party spectaculair kan maken is de verslaggever.
    Vind de partij kampioenontwaardig en zeker niet in het rijtje van grote kampioenen passen,hoewel ze het wel zo willen laten lijken.
    De presentator noemde Joshua "misschien wel de beste aller tijden"

    Ik weet niet wat die mafkees gebruikt maar dat moet goed spul zijn.

    Wilder en Fury zijn een klasse beter.

  15. #40
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Arnold Vanderlyde heeft wel vaker van dat soort debiele uitspraken.
    Kan mij nog herinneren dat hij bij Fury vs Klitschko aan het einde nog dacht dat Klitschko gewonnen had.. soort verassing voor Arnold dat Fury gewonnen had. Ze blijven hem maar uitnodigen bij rtl 7.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hij was tenminste een bokser. Dat je een gladjanus van een kickboxer erbij haalt en dan ook nog eens een darts commentator is al helemaal belachelijk.

  17. #42
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hij was tenminste een bokser. Dat je een gladjanus van een kickboxer erbij haalt en dan ook nog eens een darts commentator is al helemaal belachelijk.
    Blijkbaar heeft het boksen dat nodig. Vooral met dit soort ‘wereldtitelgevechten’...vroeger zat iedereen klaar voor dit soort HW-partijen.

    Nu vierde iedereen verlaat Sinterklaas.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Arnold Vanderlyde heeft wel vaker van dat soort debiele uitspraken.
    Kan mij nog herinneren dat hij bij Fury vs Klitschko aan het einde nog dacht dat Klitschko gewonnen had.. soort verassing voor Arnold dat Fury gewonnen had. Ze blijven hem maar uitnodigen bij rtl 7.
    Ja, dat was echt tenenkrommend. Goed dat je me er even aan herinnert.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hij was tenminste een bokser. Dat je een gladjanus van een kickboxer erbij haalt en dan ook nog eens een darts commentator is al helemaal belachelijk.
    Een drollenbokser.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Blijkbaar heeft het boksen dat nodig. Vooral met dit soort ‘wereldtitelgevechten’...vroeger zat iedereen klaar voor dit soort HW-partijen.

    Nu vierde iedereen verlaat Sinterklaas.
    Zaten er genoeg klaar denk ik zelfs vanuit een land als Saudi Arabië, Joshua loopt weg met 100 miljoen en laat weer zien dat MMA en kickbox C-klasse sporten zijn. Je hebt straks de Marokkaanse crimineel die tegen een normale vechter gaat voor de "titel" en er is alleen interesse omdat er een rassenoorlog-element aanwezig is, lage IQ volk als jij vreet dat wel op maar voor de rest is het volledig dood. Glory-hole is dood.

    Nogmaals, als er boksen op tv is heeft Bonjasky er niks te zoeken, met zijn lipgloss lippen hoef je niet eens zijn K-neen partijen terug te kijken om te beseffen dat hij niks van het boksen weet.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Een drollenbokser.
    Racist.

  22. #47
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    378.000 kijkers. Not bad.

  23. #48
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Zaten er genoeg klaar denk ik zelfs vanuit een land als Saudi Arabië, Joshua loopt weg met 100 miljoen en laat weer zien dat MMA en kickbox C-klasse sporten zijn. Je hebt straks de Marokkaanse crimineel die tegen een normale vechter gaat voor de "titel" en er is alleen interesse omdat er een rassenoorlog-element aanwezig is, lage IQ volk als jij vreet dat wel op maar voor de rest is het volledig dood. Glory-hole is dood.

    Nogmaals, als er boksen op tv is heeft Bonjasky er niks te zoeken, met zijn lipgloss lippen hoef je niet eens zijn K-neen partijen terug te kijken om te beseffen dat hij niks van het boksen weet.
    Zaten er genoeg klaar denk ik. Mooi gebaseerd op feiten, denk ik.

    Dus als John de mol 101 miljoen in een dronken bui geeft aan de winnaar van die pot dan is kickboksen groter?

  24. #49
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Zaten er genoeg klaar denk ik. Mooi gebaseerd op feiten, denk ik.

    Dus als John de mol 101 miljoen in een dronken bui geeft aan de winnaar van die pot dan is kickboksen groter?
    John de mol is een homoseksuele Marxist waarmee jij naalden wilt delen.

    Ga je gang en bekijk de statistieken mijn kleine autist, als dat zo belangrijk voor je is. Ze zijn al binnen, het boksen heeft internationale cijfers die je tuig van een c-klasse 'sport' nooit zal bereiken, een beetje zoals onze e-type en de de cito-toets.

  25. #50
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    John de mol is een homoseksuele Marxist waarmee jij naalden wilt delen.

    Ga je gang en bekijk de statistieken mijn kleine autist, als dat zo belangrijk voor je is. Ze zijn al binnen, het boksen heeft internationale cijfers die je tuig van een c-klasse 'sport' nooit zal bereiken, een beetje zoals onze e-type en de de cito-toets.
    Zet die dan hier neer ipv wat dingen die je denkt. Geloof best dat boksen een grotere sport is, maarja met dat gare gewazel van jou...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •