Quote Originally Posted by payap View Post
Ik heb weinig met al wazige types op youtube enzo. Al die influencers ken ik dan ook amper. Maar af en toe kom je wel eens wat tegen wat echt de moeite waard is. Een van mijn favorieten is Chris Parker. Een gewone vent ipv wazige nep figuur die stoer, cool of gangster wil lijken. Hij laat het dagelijkse leven in Thailand zien. In deze serie bestede hij ook aandacht aan Muay Thai. In de onderstaande twee video gaat Chris in deel 1 in op leven van kinderen die leven en trainen in een Muay Thai kamp en de daar achter liggende reden. In deel 2 volgt hij een vechter op de wedstrijd dag. Maar dan niet zo zeer om het gevecht zelf maar om de persoon zelf en wat er speelt om zo een wedstrijd. Het zijjn niet de Buakaws en Saenchai's maar gewone Thai's hoe die het meemaakt. Zo zie je bv dat de vechter in dit filmpje zijn gage gebruikt voor zijn opleiding en na de wedstrijd een maand of 3 stopt om te studeren met dat geld.Voor liefhebbers van Thailand zeker een aanrader:Retired: working for youhttps://www.youtube.com/channel/UCMN...CPtdv4K3vnCQkQ My goal with this channel is to grow a community of people who like to have fun. People who like to travel. And people who understand you only live once!I want to inspire you to see that being retired is the best chapter in life. At the end of the day, this Channel is all about YOU. Let me know what you want to see next and I'll do my best to make it happen!After all...I'm Retired, Working For You.
Erg mooie vlog van die Chris Parker!