MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 12 FirstFirst ... 6789101112 LastLast
Results 226 to 250 of 291
  1. #226
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Wat een anti climax zeg!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ja echt zonde. Had nog een beetje gehoopt op een rake klap van Tarik.
    Begrijp me goed. Prima kerel die Rico maar slaapverwekkende vechter. Ik hoop dat ze Levi-Tarik als voorbeeld gaan zien voor de matchmaking in de toekomst.

    Laat Spong ook maar terugkomen.

  3. #228
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Jammer, blessure voor Tarik. Einde partij! Welterusten heren.

  4. #229
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Doumbe vs Groenhart
    Tarik va ligters waren leuke partijen
    Pereira viel tegen

  5. #230
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Helaas! Leuke event.

  6. #231
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Stay safe

  7. #232
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Denken jullie dat Murthel Groenhart nu spijt heeft dat hij weg is gegaan bij Big Mike?
    Dat had weinig uitgemaakt denk ik.

    Ik zag geen verschil in stijl, hij weigert nog steeds lowkicks te blokken. Had Doumbé snel door.

  8. #233
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Vreemde beslissing.
    Yep.

  9. #234
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Geen dank heren

  10. #235
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Fite.tv had echt prima stream. Niks mis mee.

  11. #236
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Paar mooie partijen zeg pfoe echt zwaar respect voor Tarik die toch wel een paar knieën weg kopte van Levi.
    Rico was letterlijk en figuurlijk een maat te groot voor hem.
    Ik vond dat Abena toch wel gewonnen had en Pereira niet overtuigend gewonnen had.
    Jammer van Murthel maar die gekke Doumbe heeft ze praatjes toch echt waar gemaakt.
    Als ik dat lichaam van Rico dan zie en die van Tarik zou je beter zeggen Tarik na LHW,denk dat hij daar nog beter uit de voeten zou komen,wat kan die man beuken en incasseren zeg.

  12. #237
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het een ondermaats gala op de toppartij van Rigters en Tarik na.

    Door de slechte matchmaking van Cor Hemmers in het verleden en de keuze voor ik weet niet hoeveel gewichtsklassen heeft Glory totaal geen diepte.

    Zo heeft Rico geen enkele concurrentie. Het was gisteren voor hem gewoon veredeld sparren. Tegen wie moet Pereira nu? En Doumbe is ook al klaar in zijn gewichtsklasse.

    Glory had zich vanaf het begin alleen op het zwaargewicht moeten richten. Nu gaat het echt niet meer lukken om iets fatsoenlijks op te bouwen.

  13. #238
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik vond het een ondermaats gala op de toppartij van Rigters en Tarik na.

    Door de slechte matchmaking van Cor Hemmers in het verleden en de keuze voor ik weet niet hoeveel gewichtsklassen heeft Glory totaal geen diepte.

    Zo heeft Rico geen enkele concurrentie. Het was gisteren voor hem gewoon veredeld sparren. Tegen wie moet Pereira nu? En Doumbe is ook al klaar in zijn gewichtsklasse.

    Glory had zich vanaf het begin alleen op het zwaargewicht moeten richten. Nu gaat het echt niet meer lukken om iets fatsoenlijks op te bouwen.
    Het was nou niet dat Pereira dik won. Het was zeer close en zeker na zo’n lange tijd niet gevochten te hebben verdiend Vakhitov wel een rematch.

  14. #239
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Misschien dat GLORY die Roman Kryklia kan binnen halen voor hun HW divisie, maar aan de andere kant wil ik nog wel Kryklia tegen Aygun en Londt zien in ONE voordat Roman naar GLORY vertrekt. Wie weet in 2022.

    Rico vs Jamal 3 moet wel nog gebeuren en de winnaar tegen Benjamin Adegbuyi.

    Pacas vs Khbabez 2 zou ook goed zijn. Ik weet niet of Khbabez wel zin heeft om in de -95 kilo divisie te gaan knokken. Muhammed Balli kan die overstap wel maken, die is nog heel jong, kan zich blijven ontwikkelen ondanks zijn knock out verlies tegen Pacas deed Balli het goed.

    D'Angelo Marshall vs Levi Rigters. Marshall mag ook weer gaan knallen.

    Alex Pereira vs Luis Tavares voor de -95 kg LHW titel of een titel rematch tegen Artem Vakhitov.
    Ik weet niet of Alex Pereira zijn -85 kg MW gordel gaat verdedigen, de eerste volgende tegenstander zou Donovan Wisse moeten zijn.

    Een vier man toernooi in de LHW divisie zou wel leuk zijn met Abena, Machado, Micheletti en Maslobojev. Stel dat Tavares geen titelpartij krijgt dan zou ik hem ook willen zien in een vier man toernooi van zijn divisie.

    77 kg divisie Hamicha vs Manchikov winnaar tegen Cedric Doumbe.

    70 kg divisie van GLORY is zo dun geworden, de toppers zitten allemaal in ONE. Titel staat nu ook vacant..
    65 kg divisie stelt momenteel weinig voor, je hebt de champ Petch en Zouggary, VanNostrand die top zijn, dat was het ook.

  15. #240
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Het was nou niet dat Pereira dik won. Het was zeer close en zeker na zo’n lange tijd niet gevochten te hebben verdiend Vakhitov wel een rematch.
    Helemaal met je eens. Ik dacht zelf dat Vakhitov had gewoonten. Maar ik zou ze niet zo snel weer tegen elkaar laten vechten.

    Wat is er trouwens aan de hand met Tavaras? Hij is echt wel een kundige vechter, maar het is bij hem altijd net niet. Lijkt wel of hij er met de handrem op vecht.

  16. #241
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Tarik moet in de zwaargewichtsklasse blijven vechten. Hij is de enige die echt voor spektakel zorgt.

  17. #242
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    De fans van Gerges moeten zich ook wel bedrogen voelen. Overal roepen dat je oorlog gaat voeren en dan als het er op aan komt als een mak lammetje in de ring rond huppelen.

  18. #243
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Het was nou niet dat Pereira dik won. Het was zeer close en zeker na zo’n lange tijd niet gevochten te hebben verdiend Vakhitov wel een rematch.

    in mijn optiek had Vakhitov gewoon gewonnen. Abena idem.

    Richters en Khabez kan je over discussiëren. Het lijkt wel alsof ze stoten op je dekking meerekenen als punten.

  19. #244
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    in mijn optiek had Vakhitov gewoon gewonnen. Abena idem.

    Richters en Khabez kan je over discussiëren. Het lijkt wel alsof ze stoten op je dekking meerekenen als punten.
    Idk of je doelt op Tarik, maar die pakte best wat punten op het lichaam en daarna nog die lowkick.

  20. #245
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    De fans van Gerges moeten zich ook wel bedrogen voelen. Overal roepen dat je oorlog gaat voeren en dan als het er op aan komt als een mak lammetje in de ring rond huppelen.
    Was duidelijk dat dit een slecht staaltje yankee trash talk allemaal geweest is. Wat vonden we elkaar ook allemaal ineens héél lief na de partij zeg pff.

  21. #246
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Rico Verhoeven wordt geïnterviewd door GayGay ❤
    https://youtu.be/ohIJZvyTsUs

    @RedDawn, ben het met je eens over Tavares.

  22. #247
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Jamie Bates die vorige jaar van Harut Grigorian won daagt Cedric Doumbe uit.
    https://www.facebook.com/1547021763/...47543/?app=fbl

  23. #248
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=RedDawn;1338633]De fans van Gerges moeten zich ook wel bedrogen voelen. Overal roepen dat je oorlog gaat voeren en dan als het er op aan komt als een mak lammetje in de ring rond huppelen.[/QUOTE

    Heeft hij fans dan
    Iedereen wist van tevoren dat hij alleen kwam om te cashen

  24. #249
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=tidelot;1338639]
    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    De fans van Gerges moeten zich ook wel bedrogen voelen. Overal roepen dat je oorlog gaat voeren en dan als het er op aan komt als een mak lammetje in de ring rond huppelen.[/QUOTE

    Heeft hij fans dan
    Iedereen wist van tevoren dat hij alleen kwam om te cashen
    Instagram van Gerges gezien? Van oorlog (kuch kuch) voeren in de ring naar een liefdesgedicht schrijven voor Rico.

  25. #250
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Wat ik niet begrijp: als het een veredeld sparpartijtje is voor Rico waarom slaat hij die gasten dan niet volle bak knock-out ?
    Hij heeft een KO ratio van niks voor zo'n grote sterke kerel.

    Hij snapt toch zelf ook wel dat mensen spektakel willen ? Hij ziet kickboksen meer als schaken zegt hij zelf steeds. Maar het is ook even spectaculair.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •