MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 12 FirstFirst ... 289101112
Results 276 to 291 of 291
  1. #276
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk ook dat het beter is dat Tarik op 95 gaat vechten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #277
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Die jongens kunnen te weinig partijen draaien. Bult zwaargewichten er bij en knallen met die hap. Dan worden ze vanzelf beter.
    Van die paar die er zijn weer een aantal naar -95 blijft er ook niks over.

    Die ouwe puntenbokserrot vanzelf op.

  3. #278
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die jongens kunnen te weinig partijen draaien. Bult zwaargewichten er bij en knallen met die hap. Dan worden ze vanzelf beter.
    Van die paar die er zijn weer een aantal naar -95 blijft er ook niks over.

    Die ouwe puntenbokserrot vanzelf op.
    Ondanks de hele haat die Rico over zich krijgt, zou niemand meer kijken mocht Rico wegvallen. Heel facebook staat vol met berichten van mensen die Rico willen zien verliezen. Ik hoop dat Rico deze leest en het hem ook motiveert om deze mensen zo lang mogelijk teleur te stellen.

  4. #279
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind Rico ook niet de meest spectaculaire vechter.
    Maar die man is wel al dik 7 jaar onverslaanbaar en altijd sociaal en vriendelijk,hij verdient wel echt respect.

  5. #280
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Ik vind Rico ook niet de meest spectaculaire vechter.
    Maar die man is wel al dik 7 jaar onverslaanbaar en altijd sociaal en vriendelijk,hij verdient wel echt respect.
    Het komt op mij allemaal nogal 'gemaakt' over.

    Ik draaide zaterdag gewoon het geluid weg als hij geïnterviewd werd. Maar wie ben ik.

  6. #281
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hier staat het mooi uitgelegd:

    https://www.nu.nl/sport-overig/61139...-out-gaat.html

    "Iemand kansloos laten vind ik nog mooier dan een knock-out", zei Verhoeven daar zelf over. "Het is zo fijn als mijn tegenstander het gevoel heeft: ik heb alles geprobeerd, maar het lukt gewoon niet om Rico te raken.

    Kickboksen is voor een belangrijk deel entertainment en ik vind het leuk voor Rico dat hij er zo over denkt maar als je 3 rondes om een 36 jarige drugsdealer heen danst die 2 partijen heeft gedraaid in de laatste 2 jaar dan heb je gewoon niet begrepen waar het om draait.

  7. #282
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Hier staat het mooi uitgelegd:

    https://www.nu.nl/sport-overig/61139...-out-gaat.html

    "Iemand kansloos laten vind ik nog mooier dan een knock-out", zei Verhoeven daar zelf over. "Het is zo fijn als mijn tegenstander het gevoel heeft: ik heb alles geprobeerd, maar het lukt gewoon niet om Rico te raken.

    Kickboksen is voor een belangrijk deel entertainment en ik vind het leuk voor Rico dat hij er zo over denkt maar als je 3 rondes om een 36 jarige drugsdealer heen danst die 2 partijen heeft gedraaid in de laatste 2 jaar dan heb je gewoon niet begrepen waar het om draait.
    Mee eens!

  8. #283
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Mee eens!

    Aerts: "Verhoeven heeft natuurlijk een superconditie en wint daardoor veel partijen. Maar ik zou graag zien dat hij vaker voor de knock-out zou gaan. Dat is uiteindelijk toch het spektakel dat mensen willen zien."

  9. #284
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    "Iemand kansloos laten vind ik nog mooier dan een knock-out", zei Verhoeven daar zelf over. "Het is zo fijn als mijn tegenstander het gevoel heeft: ik heb alles geprobeerd, maar het lukt gewoon niet om Rico te raken.

    Ik moest erg denken aan het "playing touchbutt in the park" van McGregor trouwens


  10. #285
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Rico is nu wel populair onder Marokkanen gezien de reacties op YouTube. Ze hopen massaal dat hij moslim wordt.

  11. #286
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Rico is nu wel populair onder Marokkanen gezien de reacties op YouTube. Ze hopen massaal dat hij moslim wordt.
    Hij krijgt respect omdat hij alles en iedereen respecteert en openstaat voor een gesprek met wie dan ook. moslim of gelovig wordt je voor jezelf en niet voor anderen .
    Ik zelf ben niet echt fan van zijn vechtstijl maar heb enorm veel respect hoe hard hij traint , altijd fit is . hard werken zal het altijd winnen van talent

  12. #287
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Hij krijgt respect omdat hij alles en iedereen respecteert en openstaat voor een gesprek met wie dan ook. moslim of gelovig wordt je voor jezelf en niet voor anderen .
    Ik zelf ben niet echt fan van zijn vechtstijl maar heb enorm veel respect hoe hard hij traint , altijd fit is . hard werken zal het altijd winnen van talent

    Dat laatste is natuurlijk gelul. Dan zou iedereen wereldkampioen kunnen worden.

  13. #288
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Dat laatste is natuurlijk gelul. Dan zou iedereen wereldkampioen kunnen worden.

    Als je het zo bekijkt wel maar bedoel meer Badr b.v is een betere vechter maar die traint alleen voor een partij terwijl Rico altijd op en topfit is . en dat zie je ook bij jonge toptalenten in het voetbal die het uiteindelijk niet redden bij een gebrek aan discipline etc

  14. #289
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Het is ook maar goed dat Badr niet dezelfde mentaliteit heeft als Rico, anders was er natuurlijk geen fuck meer aan.
    Kon de rest wel inpakken.

  15. #290
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Winnen bestaat uit 3 dingen (Malcolm Gladwell; Outliers).
    -Talent
    -Hard werk
    -Geluk

    Zonder talent kom je er niet. Hard werken spreekt voor zich. Sommigen hebben zoveel talent dat hard werken niet nodig is.

    Geluk:
    Hadden Rico's ouders hem op turnen gedaan had hij het niet gered
    Juiste genen
    Juiste tijd, juiste plaats. In het Sem Schilt tijdperk had ik het nog wel eens willen zien.

    Begrijp me goed. Wat Rico doet is enorm knap. Maar de combinatie van een ondiepe divisie; een saaie onverslaanbare kampioen en de neergang en het slechte imago van Kickboksen in het algemeen doet de sport in mijn optiek meer kwaad dan goed.

    Zal binnen Nederland geen probleem zijn omdat hij hier inmiddels een BN'er is maar internationaal gezien moet je gewoon spectaculaire partijen laten zien.

  16. #291
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Winnen bestaat uit 3 dingen (Malcolm Gladwell; Outliers).
    -Talent
    -Hard werk
    -Geluk

    Zonder talent kom je er niet. Hard werken spreekt voor zich. Sommigen hebben zoveel talent dat hard werken niet nodig is.

    Geluk:
    Hadden Rico's ouders hem op turnen gedaan had hij het niet gered
    Juiste genen
    Juiste tijd, juiste plaats. In het Sem Schilt tijdperk had ik het nog wel eens willen zien.

    Begrijp me goed. Wat Rico doet is enorm knap. Maar de combinatie van een ondiepe divisie; een saaie onverslaanbare kampioen en de neergang en het slechte imago van Kickboksen in het algemeen doet de sport in mijn optiek meer kwaad dan goed.

    Zal binnen Nederland geen probleem zijn omdat hij hier inmiddels een BN'er is maar internationaal gezien moet je gewoon spectaculaire partijen laten zien.
    Klopt helemaal wat je zegt . als je jong bent kan je veel hebben met talent , maar als je wat ouder wordt dan heeft je lichaam meer nodig dan alleen talent . Hoe slaap je , eet je , train je lifestyle . Kijk bv naar Ronaldo en Ibrahimovic beide rond de 40 jaar .die zijn zo professioneel en hongerig om nog op te hoogste niveau te willen uit blinken . dan mag je je zelf atleet noemen

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •