MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default Rico niet erg enthousiast over derde gevecht met Badr.

    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...met-badr-hari/

    Zijn verlies record boeit hem niet, maar er zijn genoeg andere kickboksers die met Badr willen vechten.
    Laat Hari eerst maar wat wedstrijden tegen subtoppers winnen voordat hij tegen de titel mag vechten. Proberen te vechten met een game plan.


    De eerste volgende tegen Rico voor de titel* is Jamal Ben Saddik en daarna Benjamin Adegbuyi die Badr heeft verslagen. Het moet wel een competitie sport blijven.
    Ook de mensen die de sport sporadisch volgen zitten nu niet te wachten op derde partij tussen Rico vs Badr.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Helemaal met je eens. Glory stelt zich veel te afhankelijk van Badr op.
    Je ziet nu dat Khbabez bijvoorbeeld al een beetje een publiekslieveling aan het worden is na zijn gevecht tegen Rigters. Helaas een opgave tegen Rico, maar laat Glory meer vechters in de spotlights laten komen dan alleen Badr en Rico.

  3. #3
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad. Laat Badr tegen die andere vechters vechten.

  4. #4
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Als ik Glory was, zou ik Rigters lekker tegen Badr zetten. Voor Rigters een mooie kans om zich te bewijzen. Wint die, komt hij gelijk in de spotlight, en kan die werken aan een partij richting Rico. Wint Badr, dan heeft die bewezen dat hij nog niet afgeschreven is en is hij weer 1 winspartij dichter bij een rechtmatige titelkans tegen Rico.

    En ik noem Rigters, omdat Tarik vaak traint metBadr en ik niet verwacht dat die tegen elkaar zullen gaan.
    Tarik zou ik wel tegen Raul Catinas willn zien, jammer dat dat ook teamgenoten zijn...

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Rigters vs Hari zou mooi zijn inderdaad.
    Rigters staat momenteel als derde in de Glory HW ranking en Hari 4de.
    http://www.glorykickboxing.com/fight...on/heavyweight
    Rigters kan van Hari winnen als hij zijn lowkicks en middlekicks goed gebruikt. Hari kan steeds minder incasseren en blokt nauwelijks lowkicks.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Als ik Glory was, zou ik Rigters lekker tegen Badr zetten. Voor Rigters een mooie kans om zich te bewijzen. Wint die, komt hij gelijk in de spotlight, en kan die werken aan een partij richting Rico. Wint Badr, dan heeft die bewezen dat hij nog niet afgeschreven is en is hij weer 1 winspartij dichter bij een rechtmatige titelkans tegen Rico.
    Goed plan. Dat is in ieder geval knallen geblazen.

    Alistair is met zijn laatste title-run bezig. Als die op korte termijn stopt kan hij ook nog mooi ff een partijtje sparren met Rico.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •