MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Artur Kyshenko daagt GLORY champ Cedric Doumbe uit.

    Artur Kyshenko wants a shot at current Welterweight king Cedric Doumbe! The Ukrainian Kickboxing veteran has been undefeated for five years, with impressive wins over Alex Pereira and Murthel Groenhart.
    https://twitter.com/Beyond_Kick/status/1357692149672927232/photo/1

    Interessant! Misschien een Collision 3 met deze superfight en dan ook Rico vs Tyrone Spong erbij doen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Spong heeft sinds 2014 alleen nog maar gebokst. Zal ongetwijfeld nog een hoop sparren, maar dit zou niet direct mijn idee zijn. Terugkeren naar Glory zou mooi zijn, maar of dat meteen tegen Rico moet.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    De afgelopen 2 Collisions waren in december.
    Een Kickboks opwarm partij tussendoor voor Spong en daarna een 3 ronde superfight tegen Rico in december? In de tussentijd kan Verhoeven zijn titel verdedigingen tegen Ben Saddik.

    Saki en Spong zie ik meer foto's plaatsen van hun Glory en K1 tijd en ook Glory doet dat ook met hun twee.
    Beide zullen wel wat ppv aantrekken.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Op hoeveel Kg loopt deze Kyshenko eigenlijk rond?

  5. #5
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Het is beter om Eersel en Lambagiu (jonge wolf) te ondertekenen dan een 35-jarige Kyshenko. Lambagiu was hier slechts 22 jaar oud, Kyshenko was 33 jaar oud.





  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Zeker, Eersel zou een goede tegenstander voor Doumbe zijn.

  7. #7
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Er is een spartraining tussen Kyschenko en Doumbe.

    Laat Doumbe tegen Eyevan Danenberg of tegen Alim Nabiyev vechten. Tegen Danenberg stond hij en keer tegen gematcht maar dat ging niet door wegens een blessure. Dit zijn toch de twee vechters met de meeste winst in de 77 kg divisie.

    Hamicha en Menshikov hebben pas twee partijen gedraaid.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Alim Nabiyev is knock out geslagen door Doumbe in de tweede ronde in Parijs, dat was een titelpartij. Alim Nabiyev heeft daarna niet meer gevochten. Die zal wel achteraan sluiten.

    Lange Danenberg is weer terug in de 77 kg?

    Sommige fanboys van Hamicha op fb en instagram willen hem direct tegenover Doumbe zien, want Hamicha kan Doumbe zeker wel verslaan.
    Laat Hamicha eerst de sterke Rus Manchikov verslaan. Die Rus heeft 3 mooie tko win partijen in Glory o.a tegen Kongolo.

    Eersel zit in ONE en is daar de kampioen, lijkt mij tof om hem in GLORY te zien. Doumbe heeft Eersel en ONE al belachelijk gemaakt, kan wat worden in de toekomst.

    Lambagiu ken ik niet, zal vast wel een getalenteerde Roemeen zijn die maar geen kansen krijgt van GLORY..

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    @Richelieu
    Ik denk 10 a 12 kilo boven zijn wedstrijdgewicht. Hij is 1.80 m.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    @Richelieu
    Ik denk 10 a 12 kilo boven zijn wedstrijdgewicht. Hij is 1.80 m.
    Dat moet dus te doen zijn.

  11. #11
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Op hoeveel Kg loopt deze Kyshenko eigenlijk rond?
    Hij loopt boven de 95+

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Alim Nabiyev is knock out geslagen door Doumbe in de tweede ronde in Parijs, dat was een titelpartij. Alim Nabiyev heeft daarna niet meer gevochten. Die zal wel achteraan sluiten.

    Lange Danenberg is weer terug in de 77 kg?

    Sommige fanboys van Hamicha op fb en instagram willen hem direct tegenover Doumbe zien, want Hamicha kan Doumbe zeker wel verslaan.
    Laat Hamicha eerst de sterke Rus Manchikov verslaan. Die Rus heeft 3 mooie tko win partijen in Glory o.a tegen Kongolo.

    Eersel zit in ONE en is daar de kampioen, lijkt mij tof om hem in GLORY te zien. Doumbe heeft Eersel en ONE al belachelijk gemaakt, kan wat worden in de toekomst.

    Lambagiu ken ik niet, zal vast wel een getalenteerde Roemeen zijn die maar geen kansen krijgt van GLORY..
    Wel in je achterhoofd houden dat Nabiyev de eerste wel van Doumbe had gewonnen in Glory.

    Ja in de wandelgangen gehoord dat hij waarschijnlijk terug gaat. Dat is wel een goeie optie voor Doumbe.

    Ja laat Hamicha eerst tegen Menshikov gaan. Prachtige partij.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Kyshenko loopt dus boven de 95 plus, hij vecht normaal in de 77 kg divisie. Dat is flink afvallen.

    Hamicha vs Manchikov een mooie partij idd, al een keer uitgesteld. Hopelijk gaat het dit jaar wel door.

    Jamie Bates die van Harut Grigorian heeft gewonnen loopt ook Cédric Doumbe uit te dagen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •