MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Gokhan Saki terug naar GLORY?

    Wat denken jullie? Zijn UFC contract is verlopen en wordt niet meer verlengd. Er gingen al geruchten dat GLORY bezig is met Saki en ook Spong terug te halen om hun ppv kijkers op te krikken.

    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...ug-naar-glory/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Hoop oprecht dat hij zijn oude niveau haalt maar bij andere vechters zie je toch al duidelijk dat ze op hun return zijn.

    Commercieel alsnog slim om wat bekende namen te hebben natuurlijk alleen moet Glory dan niet vergeten ook wat jongens een kans te geven die nog wel 10 jaar meekunnen.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Zou wat zijn. Ik ben benieuwd of hij het niveau nog aan kan.
    In de Licht Zwaargewicht divisie zou hij beter tot zijn recht komen. Zou hem wel willen zien tegen Duut, Tavares, Micheletti en Maslobojev en wie weet kan hij weer voor de titel na wat win partijen. Rematch tegen Rico hoeft voor mij niet.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Als je kijkt wie er nu lopen is het ook een mogelijkheid om een tot 100kg klasse te maken en die helemaal vol te knallen met ppv kanonnen.
    Badr haalt dat wel. Ben saddik is 124kg, daar twijfel ik over hoewel die behoorlijk wat vet heeft. Spong haalt dat prima.
    Tarik en Levi zeker. Saki ook.

    Rico zeker niet en Benjamin heb ik mijn twijfels over.

    Maar Glory moet keuzes maken om winstgevend te worden en de mensen moeten spektakel zien.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als je kijkt wie er nu lopen is het ook een mogelijkheid om een tot 100kg klasse te maken en die helemaal vol te knallen met ppv kanonnen.
    Badr haalt dat wel. Ben saddik is 124kg, daar twijfel ik over hoewel die behoorlijk wat vet heeft. Spong haalt dat prima.
    Tarik en Levi zeker. Saki ook.

    Rico zeker niet en Benjamin heb ik mijn twijfels over.

    Maar Glory moet keuzes maken om winstgevend te worden en de mensen moeten spektakel zien.
    Exact, anders is het snel klaar.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    PPV-cijfers schijnen echt laag te zijn geweest.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Normaal hadden ze bij Glory al lang mooi reclame gemaakt dat hun PPV cijfers geweldig waren van het event Glory 77. Ik geloof wel dat de PPV cijfers veel minder zijn.
    Die 20 euro was toch te veel voor de gemiddelde kijker (veel zijn het niet gewend om te betalen) en er waren er hoop klachten dat de stream rechtstreeks van de Glory website niet werkte en afschrijvingen van bedragen niet goed verwerkt werden.

    Laten we hopen dat deze lockdown niet te lang gaat duren en dat mensen weer evenementen mogen bezoeken, dat is een van de manieren dat Glory het langer kan volhouden en natuurlijk een goede tv deal wat ze eerst hadden bij Veronica is ook gunstig voor de organisatie.
    Natuurlijk dat ze wat meer gaan focussen in Europa dan de V.S waren ze daar geld jarenlang aan het verbranden zijn. Vaker 8 man toernooien in verschillende divisies houden en dat goed promoten zal ook volk aan trekken.


    Ik vind ook dat de vechters die op Glory 77 vochten ook erg weinig hun best deden om de PPV van hun werkgever te promoten, iets wat Hari en ook Doumbe trouwens wel goed deden bij Glory 76, interviews geven, constant laten promoten via social media etc.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post

    Ik vind ook dat de vechters die op Glory 77 vochten ook erg weinig hun best deden om de PPV van hun werkgever te promoten, iets wat Hari en ook Doumbe trouwens wel goed deden bij Glory 76, interviews geven, constant laten promoten via social media etc.
    Dat is ook wat mij tegenstond aan Rico. Hij kan er zelf wel van genieten dat Hesdy hem niet raakte en hij er lekker omheen danste maar "wij" willen gewoon een vette knock-out zien als je zo dominant bent. Dat zal de organisatie hem toch ook wel aan zijn verstand peuteren mag ik aannemen ? Of heeft hij daar schijt aan ?

  9. #9
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Aan Spong z'n Insta is te zien dat hij zich klaarmaakt voor een comeback.

    Laten we hopen dat het een comeback bij Glory is.

    In dat geval, eindelijk weer echte hoogstaande partijen in het vizier dan...

  10. #10
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Spong was echt een genot om naar te kijken. In zijn gewichtsklasse, qua style, mijn favoriet. Maar ik vrees dat zijn eventuele comeback in het kickboksen niet gaat worden wat we allemaal hopen. Vraag me niet waarom, gewoon een gevoel. Toch er te lang uit geweest. Ik hoop dat ik het mis heb.....

  11. #11
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Spong was echt een genot om naar te kijken. In zijn gewichtsklasse, qua style, mijn favoriet. Maar ik vrees dat zijn eventuele comeback in het kickboksen niet gaat worden wat we allemaal hopen. Vraag me niet waarom, gewoon een gevoel. Toch er te lang uit geweest. Ik hoop dat ik het mis heb.....
    Ik heb meer vertrouwen in Spong dan in Saki. Spong heeft in Amerika zijn wedstrijden gebokst dus hij is enorm verbeterd in zijn stoten. Stond zelfs gematcht tegen Usyk.

    Bij Sak heb ik het gevoel dat hij echt de verkeerde kant is opgegaan met MMA. Iets wat totaal niet bij hem past en zodoende heel wat jaren heeft verkwanseld.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Spong was echt een genot om naar te kijken. In zijn gewichtsklasse, qua style, mijn favoriet. Maar ik vrees dat zijn eventuele comeback in het kickboksen niet gaat worden wat we allemaal hopen. Vraag me niet waarom, gewoon een gevoel. Toch er te lang uit geweest. Ik hoop dat ik het mis heb.....
    Spong was in zijn prime echt dé King of the Ring. Denk nog steeds op -95 Kg een absolute topper.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Ik heb meer vertrouwen in Spong dan in Saki. Spong heeft in Amerika zijn wedstrijden gebokst dus hij is enorm verbeterd in zijn stoten. Stond zelfs gematcht tegen Usyk.

    Bij Sak heb ik het gevoel dat hij echt de verkeerde kant is opgegaan met MMA. Iets wat totaal niet bij hem past en zodoende heel wat jaren heeft verkwanseld.

    Denk dat hij beter kan blijven boksen. Dat been blijft een zwakke plek.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Zou Saki nog wel op zijn oude niveau kunnen terug komen? Hij heeft veel last van blessures gehad.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Denk dat hij beter kan blijven boksen. Dat been blijft een zwakke plek.
    En laten we niet vergeten dat zwaargewichten heel anders vechten dan wanneer ze nog 78 kilo waren. Dat spectaculaire aanvallende is nu vaak meer losse aanvallen of vechten op de counters. Desondanks heb ik hoop voor Spong. Ik vind hem nog steeds een van de meest technische vechters die er is.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Het is officieel!

    Gokhan Saki is terug bij Glory en zal op dit event zijn comeback maken.
    https://www.facebook.com/26744813000...89034/?app=fbl

    https://www.ad.nl/vechtsport/glory-v...saki~aadf44ab/

  18. #18
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Ik snap het niet om vechters aan te trekken ver boven hun prime en ook nog eens jaren niet meer actief. Zoek jongens die hun prime nog moeten behalen met een beetje spraakmakend karakter.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •