MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.676
    vCash
    126000

    Default Stipe Miocic vs Francis Ngannou 2 UFC260 (27-3)

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Voor de liefhebbers zat Ngannou laatst ook bij Joe Rogan in de podcast. Zitten sowieso veel vechters de laatste weken (Lewis, Holloway, Porier etc.)
    Echt ultiem veel respect voor die man. Ik denk ook oprecht dat hij Stipe zwaar KO slaat in ronde 1.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.676
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga voor Stipe.
    https://youtu.be/N5dp2RQdmHI

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.676
    vCash
    126000

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.676
    vCash
    126000

  6. #6
    Join Date
    May 2016
    Posts
    142
    vCash
    121500

    Default

    Zo, dat was een beste KO. En toch blijf ik Ngannou een tikje lomp vinden. Ik denk dan ook dat JBJ hem alle hoeken van de octogon laat zien. But I have been wrong before... ;0

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Weinig animo op deze site.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Zo, dat was een beste KO. En toch blijf ik Ngannou een tikje lomp vinden. Ik denk dan ook dat JBJ hem alle hoeken van de octogon laat zien. But I have been wrong before... ;0
    Ik vond Ngannou er juist heel goed uitzien. Gevaarlijk, geduldig, takedown defense was sterk verbeterd. KO was inderdaad niet mis.

    Denk eerlijk gezegd dat JBJ weinig kans maakt, die is ook al over de top heen zoals blijkt uit zijn laatste partijen. Ngannou, ondanks zijn leeftijd verbeterd zichzelf nog steeds. Ben benieuwd.

    Aangezien JBJ en Dana nog steeds een soort spanningsveld hebben, zal het eerst wel Derrick Lewis worden die tegen Ngannou gaat.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.676
    vCash
    126000

    Default

    Had niet verwacht dat Stipe zo K.O zou gaan.
    Ik denk ook dat Ngannou hierna tegen Lewis zal staan, hopelijk krijgen we een betere partij dan de eerste.

    DC's reactie
    https://youtu.be/FmZS9j54okg

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Probleem is gewoon dat je altijd wel een keer tegen een tik aanloopt en dan is het bij dit soort jongens wel direct afgelopen.

  11. #11
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    De eerste poging tot worstelen wordt zo krachtig gepareerd, dat Stipe daar wel even een mentale tik kreeg.
    Ik twijfel een beetje aan de coaching na ronde 1 voor Stipe. Ik zou toch eerder neigen naar naar risico vermijden en Francis moe maken. Pas in ronde 3 de druk er goed opzetten.
    Maarja, wat moet je ook beginnen tegen die gast.

    Die lange Ier ook weer een bijzondere vechter hoor. Snelheid van zijn spinning kicks met zo'n lang lijf, gevaarlijk hoor.
    Het gemiddelde niveau is echt hard gestegen laatste paar jaren.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.676
    vCash
    126000

    Default

    Jon Jones wil die partij tegen Ngannou wel, hoe ik het zo lees op de persoonlijke klaagmuur van JBJ
    https://mobile.twitter.com/jonnybones

  13. #13
    Join Date
    May 2016
    Posts
    142
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Ik vond Ngannou er juist heel goed uitzien. Gevaarlijk, geduldig, takedown defense was sterk verbeterd. KO was inderdaad niet mis. Denk eerlijk gezegd dat JBJ weinig kans maakt, die is ook al over de top heen zoals blijkt uit zijn laatste partijen. Ngannou, ondanks zijn leeftijd verbeterd zichzelf nog steeds. Ben benieuwd. Aangezien JBJ en Dana nog steeds een soort spanningsveld hebben, zal het eerst wel Derrick Lewis worden die tegen Ngannou gaat.
    Ja, gevaarlijk is hij zeker. En hij maakt ook stappen. Niemand weet natuurlijk hoe het met Jones zit. Ik heb het gevoel dat hij motivatie miste op LH. En dat hij nu in de zwaarste klasse weer uitdagingen ziet. Daarnaast is Jones volgens velen gemaakt voor deze gewichtsklasse. Zijn broers zijn ook stuk voor stuk ontzettend groot.

    Nou goed, ik denk dat we het in ieder geval eens zijn dat dit een interessante pot kan zijn om te zien. Maar inderdaad eerst Ngannou-Lewis II. Kan nooit saaier worden dan de eerste...

  14. #14
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.676
    vCash
    126000

    Default

    Leuk interview van Steve O van Jackass met Jon Jones over zijn misschien toekomstige partij tegen Ngannou en zijn geld kwestie met Dana en de UFC
    https://youtu.be/_EluZHJSvOE

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •