MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 142
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default GLORY 78: Badr Hari vs Arkadiusz Wrzosek (17-7)

    Badr vs Wrzosek to Headline GLORY 78 on July 17.

    Rotterdam, 29 April 2021 – GLORY, the global leader in stand-up combat, announced today three new events in 2021, starting with GLORY 78 at Rotterdam Ahoy on July 17. GLORY 78 will be headlined by a heavyweight clash between Badr Hari and Arkadiusz Wrzosek.

    Following a memorable back-and-forth heavyweight battle against Adegbuyi at GLORY 76 last December, No. 3 ranked Hari (106-15, 92 KO) returns to the ring ready to avenge his loss and show why he is still one of the best in the world.

    Standing in his way, No. 8 ranked Wrzosek (12-5, 7 KO) is determined to make a statement against an icon of the sport. A force of nature, Wrzosek holds a record of 1-1 in the GLORY ring. Wrzosek lost to Adegbuyi by unanimous decision at GLORY 62 before delivering an impressive performance with a TKO win against Dennis at GLORY 71.

    https://www.glorykickboxing.com/news...1-4a827069b3b7
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Mooi. Deze partij heb ik al eerder voor gepleit.

    Badr voor de PPV en nu hopelijk nog een leuke card.

    Wisse vs Bayrak
    Hamicha vs Menshikov
    Danenberg vs Grigorian
    Hendouf vs Koprivinski
    Jaraya vs Billet

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie vooral negatieve reacties op social media over de tegenstander van Hari, die Wrzosek zal het niet als een cadeau weggegeven. Harde lowkicks heeft Wrzosek en op dit moment meer incasseringsvermogen dan de huidige Badr die we laatst tegen Benjamin Adegbuyi hadden gezien.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Op Facebook en Instagram weer behoorlijk wat bagger over de onbekendheid van de tegenstandar van Badr. Dit is mijn inziens een leuke tegenstander voor Badr (zeker na 2 verliespartijen). Die Pool is zeker niet te onderschatten en bij een nieuw verlies vrees ik toch een (definitief) einde carrière voor Badr.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik zie vooral negatieve reacties op social media over de tegenstander van Hari, die Wrzosek zal het niet als een cadeau weggegeven. Harde lowkicks heeft Wrzosek en op dit moment meer incasseringsvermogen dan de huidige Badr die we laatst tegen Benjamin Adegbuyi hadden gezien.
    Je was me net voor

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het ook wel met je eens, stel dat Hari deze wedstrijd verliest dat het wel einde carrière is voor hem. Wat zal de gameplan (als er een is) van Big Mike zijn voor deze wedstrijd?

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Robbie Timmers nu.nl interview
    Er komen nog twee events na Glory 78 dit jaar.
    https://www.nu.nl/sport-overig/61302...tml?redirect=1

    @Largo0, hopelijk krijgen we eindelijk Hamicha vs Manchikov te zien op deze kaart.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Due Pool heeft van Colin George op KO verloren.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Dat klopt ja haha zag die beelden tijd terug. Waar hangt die lange Colin George uit? Die was toch een tijdje de vaste bodyguard van kinderrapper Boef. Die Colin George en trouwens ook Wrzosek deden het prima tegen Adegbuyi.
    Waarom gooit Glory niet Colin George in hun HW divisie, als Bhagwandass al een kans krijgt waarom Colin George niet?

  10. #10
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Dat klopt ja haha zag die beelden tijd terug. Waar hangt die lange Colin George uit? Die was toch een tijdje de vaste bodyguard van kinderrapper Boef. Die Colin George en trouwens ook Wrzosek deden het prima tegen Adegbuyi.
    Waarom gooit Glory niet Colin George in hun HW divisie, als Bhagwandass al een kans krijgt waarom Colin George niet?
    Wrzosek is een erg arme vechter. Hij is in Glorie vanwege Hemmers. Wrzosek was een bokszak voor Adegbuyi. Hij heeft geen talent voor het wereldtoneel.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Wink

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Due Pool heeft van Colin George op KO verloren.
    En Wrzosek staat op de poster. Waar zijn Marshall, Mahiedinne, Wilnis, Rigters, Khbabez?

  12. #12
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Wat ik in de wandelgangen gehoord heb is dat ze in december een 8 mans toernooi willen gaan doen. Mocht dat waar zijn dan zou dat wel heel gaaf zijn.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    3 evenementen in een jaar.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Wat ik in de wandelgangen gehoord heb is dat ze in december een 8 mans toernooi willen gaan doen. Mocht dat waar zijn dan zou dat wel heel gaaf zijn.
    Zou zeker mooi zijn! Dat ze dat niet elk jaar sinds 2012 hebben gedaan.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Dat klopt ja haha zag die beelden tijd terug. Waar hangt die lange Colin George uit? Die was toch een tijdje de vaste bodyguard van kinderrapper Boef. Die Colin George en trouwens ook Wrzosek deden het prima tegen Adegbuyi.
    Waarom gooit Glory niet Colin George in hun HW divisie, als Bhagwandass al een kans krijgt waarom Colin George niet?
    Colin George heeft de neiging dicht te klappen in de ring. Heeft dan ook een berg verliespartijen tegen derderangs vechters.
    .

  16. #16
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik heb enkele partijen van hem gezien op Eurosport meen ik. Imposante verschijning maar weinig indrukwekkend qua prestatie. Fred was er ook niet over te spreken. Kan natuurlijk goed zijn dat hij typisch zo'n vechter is die in de gym iedereen alle hoeken laat zien, maar in de ring een beetje bevriest inderdaad.
    Maar volgens mij heeft die jongen een carrière buiten de sport gevonden dus er zou geen enkele logica in zitten voor beide partijen om hem toe te voegen aan Glory.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik zie vooral negatieve reacties op social media over de tegenstander van Hari
    Altijd zo ja.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Zou zeker mooi zijn! Dat ze dat niet elk jaar sinds 2012 hebben gedaan.
    Snap ik ook niet.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Tavares vs Maslobojev op Glory 78, winnaar mag voor de belt knokken.
    https://www.sportas.lt/m/naujiena/43...-svajones-link

  20. #20
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Tavares vs Maslobojev op Glory 78, winnaar mag voor de belt knokken.
    https://www.sportas.lt/m/naujiena/43...-svajones-link
    Leuke partij. Echter vind ik niet dat Tavares recht heeft om voor de titel te vechten. Waar is die ene Braziliaan die van Tavares had gewonnen met die harde trappen? Michelleti

  21. #21
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari komt trouwens ook als speelfiguur in een prominente boksspel met Doumbe onder andere.

    https://m.youtube.com/watch?v=3g1Q5bkjQYs

  22. #22
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Momenteel heeft Luis Tavares meer win partijen achter elkaar dan Micheletti in Glory, het is Luis hem ook beloofd om voor de titel te mogen vechten. Wel goed van team Tavares dat ze deze partij pakken.
    Zal geen makkelijke partij worden voor Luis tegen Sergej Maslobojev..
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sergej_Maslobojev

    Micheletti zou ik wel vaker willen zien vechten in Glory, hij is geen saaie puntentikker komt altijd om te knokken.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Khbabez vs Plazibat
    Hamicha vs Manchikov
    Deze partijen komen ook op dit event volgens de pagina van Tarik Khbabez
    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&app=fbl

  24. #24
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Levi Rigters vs Tomas Mozny zal ook plaats vinden op dit event.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...78-op-17-juli/

  25. #25
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Titelpartij -70 kg erbij, titel staat vacant. Tijani Beztati vs Elvis Gashi
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...i-op-glory-78/

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •