MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 142
  1. #101
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    badr werd met teen geraakt. KO in zijn vuisten verliest je als laatst, zijn kin heeft hji al lang verloren. Moet echt stoppen, gevaar voor zijn gezondheid
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb met sparren ook wel eens iemand die 12 cm langer was alleen met de tenen geraakt. Was volgens mij niet eens hard maar hij zag toch sterren.

  3. #103
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor die Pool Wrzosek!! Wat een comeback!!

    Hari heeft de vechter mentaliteit niet meer, incasseringsvermogen heeft hij niet, geen conditie om een wedstrijd uit te vechten, hij moet gewoon stoppen. Ook bij zijn nieuwe gym zal het niet beter worden.
    Helaas is hij zijn legacy verder aan het verpesten met al die verliespartijen achter elkaar.


    Voor de rest dikke vechtpartijen gezien.
    Mijn favoriete knalpartij was Plazibat vs Khbabez!! Geweldig.
    Wisse mooie titel ko win niet verwacht.
    Luis Tavares mag terecht voor de titel vechten.
    Mahieddine vs Catinas was een beuk partij. Mooie rematch ko voor Hamicha. Spannende titel win voor Beztati.
    Rigters was duidelijk the Judge met zijn lowkicks/calfkicks tegen Mozny.
    Jammer voor het kickboksen dat Alex Pereira weggaat en volledig overstapt naar het MMA, wens hem veel succes bij de UFC.

  4. #104
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik heb met sparren ook wel eens iemand die 12 cm langer was alleen met de tenen geraakt. Was volgens mij niet eens hard maar hij zag toch sterren.
    maar dat je zo zwaar ko gaat van die trap, dat is niet goed meer. Hij moet echt stoppen. Verder idd leuk gala

  5. #105
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Pijnlijke verlies voor Badr. Maakt steeds precies dezelfde fouten. Zou hij wel weten dat hij een slechte kin heeft? Met zo’n kin kan je echt niet verder vechten.

  6. #106
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    met verbazing gekeken naar de 3 delige docu waarin hij meerdere keren zei dat hij de beste van de gym was, naar hoe de (geweldige!) vechters van zijn nieuwe gym tegen hem opkeken en veel van hem leren etc

    en nu dan deze partij en de manier waarop hij verliest

    apart zeg, ik snap er niks van. Zijn tegenstander was klaar en toch verliest hij

  7. #107
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Hier zal Glory niet blij mee zijn. Badr trekt als enige veel publiek en kijkers.

  8. #108
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Hier zal Glory niet blij mee zijn. Badr trekt als enige veel publiek en kijkers.
    Daarom maakte Remy, denk ik, ook een case om weer toernooien te houden.

  9. #109
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Daarom maakte Remy, denk ik, ook een case om weer toernooien te houden.

    Was voor Rémy al . Ze proberen het nu beetje te promoten . December of januari komt er een Zwaargewicht toernooi

  10. #110
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Pijnlijke verlies voor Badr. Maakt steeds precies dezelfde fouten. Zou hij wel weten dat hij een slechte kin heeft? Met zo’n kin kan je echt niet verder vechten.
    Was op zijn slaap

  11. #111
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Was voor Rémy al . Ze proberen het nu beetje te promoten . December of januari komt er een Zwaargewicht toernooi
    Oh ja joh?? VET!!!

  12. #112
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Wat een afgang weer zeg. Eerst tof doen bij de stare-down en weer neer gaan.

  13. #113
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Deed me een beetje denken aan Spong VS Zeyeda. Klote voor Badr het ging goed een k.o. zit in een klein hoekje.

  14. #114
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Vechterspensioen dreigt voor Badr Hari na dramatische knock-out: ‘Grootste drama ooit’

    *Ook tegen de relatief onbekende Arkadiusz Wrzosek uit Polen is het Badr Hari niet gelukt om te winnen in de zwaargewichtdivisie van Glory. Ondanks een groot overwicht in het grootste gedeelte van het gevecht was één moment genoeg voor de Pool. Met een*headkick*kreeg hij Hari neer. Dat roept zonder meer vragen op over de toekomst van de 36-jarige Hari, die al jaren droog staat bij Glory.

    https://www.ad.nl/vechtsport/vechter...ooit~ad01f608/





    Badr Hari heeft zaterdag opnieuw een pijnlijke nederlaag geleden. De 36-jarige kickbokser ging in Rotterdam knock-out tegen de Pool Arek Wrzosek.

    Terwijl de circa vijfduizend luidruchtige toeschouwers in Ahoy op de zege van Hari wachtten, werd het gevecht in één seconde compleet omgedraaid. Wrzosek werkte Hari met een spectaculaire trap tegen het hoofd uit het niets tegen de grond.


    Hari bleef tien seconden liggen, waardoor Wrzosek de zege kreeg op knock-out. Organisator GLORY sprak direct van een van de bizarste comebacks in de geschiedenis en Wrzosek zei: "Alleen ik kan dit."

    https://www.nu.nl/sport-overig/61552...n-wrzosek.html



    GLORY 78 SuperFight Series.
    – Mohammed Hendouf def. Manuel Robson by TKO (body shot). Round 3, 1:30.
    – Itay Gershon vs. Guerric Billet ruled a Split Draw (29-28, 29-28, 28-29, 28-29, 29-29).
    GLORY Lightweight Championship.
    – Tyjani Beztati def. Elvis Gashi by UD (48-44, 48-45, 48-45, 48-45, 48-45).
    GLORY Middleweight Championship.
    – Donovan Wisse def. Yousri Belgaroui by TKO (doctor’s stoppage). Round 3, 2:10.

    GLORY 78
    – Mohamed “Hamicha” Mezouari def. Vedat Hoduk by TKO (body shot). Round 1, 1:20.
    – Nordine Mahieddine def. Raul Cătinaş by UD (29-28, 30-27, 30-27, 30-27, 30-27).
    – Luis Tavares def. Felipe Micheletti by UD (29-28, 29-27, 29-27, 29-27, 30-27).
    – Levi Rigters def. Tomáš Možný by TKO (Leg Kicks) – Round 3, 1:02.
    – Antonio Plazibat def. Tarik Khbabez via KO (Punches) – Round 2, 2:14.
    GLORY Light-Heavyweight Championship.
    – Artem Vakhitov def. Alex Pereira via MD (48-46, 46-48, 47-47, 48-46, 49-45).
    – Arkadiusz Wrzosek def. Badr Hari via KO (Head Kick). Round 2, 1:30.

    https://mmadna.nl/uitslagen-glory-78-rotterdam/

  15. #115
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha phenomenaal. Wat een kankerharde knockout asahbi!

  16. #116
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    met verbazing gekeken naar de 3 delige docu waarin hij meerdere keren zei dat hij de beste van de gym was, naar hoe de (geweldige!) vechters van zijn nieuwe gym tegen hem opkeken en veel van hem leren etc

    en nu dan deze partij en de manier waarop hij verliest

    apart zeg, ik snap er niks van. Zijn tegenstander was klaar en toch verliest hij
    Mahieddine en ook Plazibat bij Mike Gym hebben veel respect voor Hari, ik denk niet dat ze hun idool het moeilijk hebben gemaakt tijdens het sparren.
    Wie weet kreeg Hari het gevoel dat hij veel beter was dan de nieuwe generatie hw kickboksers?

    Die Mahieddine heeft ook goede snelle hoge trappen als Wrzosek, misschien hebben ze er wel mee geoefend misschien niet.
    Denk dat nu ook de Badr Army er wel klaar ermee is en dat ze hun held liever met pensioen willen zien gaan, als ik de reacties lees op social media.

  17. #117
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Was voor Rémy al . Ze proberen het nu beetje te promoten . December of januari komt er een Zwaargewicht toernooi
    Ik hoop het, dat is het enige wat goed verkoopt in het heavyweight kickboksen. Je creëert ook nieuwe sterren met zulke toernooien.

  18. #118
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik hoop het, dat is het enige wat goed verkoopt in het heavyweight kickboksen. Je creëert ook nieuwe sterren met zulke toernooien.
    Ze zouden zich alleen moeten richten op het zwaargewicht. Andere gewichtsklasse schrappen. Dan kan je pas echt iets opbouwen.

  19. #119
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ze zouden zich alleen moeten richten op het zwaargewicht. Andere gewichtsklasse schrappen. Dan kan je pas echt iets opbouwen.
    Ik zou voor drie klasses zijn. Licht, middel en zwaar. De K1 had, uiteindelijk, de MAX en zwaar. En dan nu nog iets daartussen.

  20. #120
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik zou voor drie klasses zijn. Licht, middel en zwaar. De K1 had, uiteindelijk, de MAX en zwaar. En dan nu nog iets daartussen.
    Glory zou dan veel meer evenementen moeten organiseren om iedereen geregeld te laten vechten.

    Viel trouwens op dat er veel lege plekken waren in Ahoy. Door Corona-maarlregelen of slechte kaartverkoop? Ook bijna 90% van de toeschouwers was allochtoon.

  21. #121
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Top evenement met zeer goede partijen. Niet eentje heeft verveeld.

  22. #122
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Top avond gehad. Genoten van Rigters effiecientie en van de bank omhoog gesprongen bij het neergaan van Badr. Zag ik nu goed dat Glover teixeira in de hoek stond van Alex Pereira? Vind het wel toevallig dat Pereira zijn belt op beslissing kwijt raakt op de dag na hij contract tekent bij ufc

  23. #123
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Was een mooi gala en lekker weer onder de mensen ook.

  24. #124
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Hari wilt een rematch tegen Arek Wrzosek.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...-ik-stop-niet/

    Hari heeft ook zijn bicep afgescheurd tijdens het gevecht tegen Arek Wrzosek.
    Vondt hem al snel groot geworden in een korte tijd na de partij tegen Adegbuyi.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...maanden-duren/

  25. #125
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Rematch zou ik alleen willen zien als ze hem in Polen houden. Als Badr een excuus kan verzinnen (covid, z'n trainer laatste keer) dan gooit hij hem er heus wel meteen in dus als hij er zelf niets over zegt zal het dus ook wel niet waar zijn.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •