MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Hoorn
    Posts
    14
    vCash
    60812

    Default Reinier de Ridder vs Aun La N Sang by One

    When nothing goes right, go left.

  2. #2
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    mooi bevochten titel overwinning op een taaie tegenstander, gefeliciteerd Reinier, ik heb er van genoten!
    Jammer dat deze kanjer hier niet bejubeld wordt.
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  3. #3
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Hoorn
    Posts
    14
    vCash
    60812

    Default

    Ik vond het ook al erg vreemd dat er geen topic over was. Dit is toch een uitzonderlijke prestatie. Als ik het goed begrepen heb heeft hij de partij ook nog eens on 6 days notice geaccepteerd. Volgens mij zijn ze er bij One ook niet helemaal blij mee. De posterboy van One is redelijk gedegradeerd.
    Als je zag hoe de belt om zijn middel geslingerd werd en snel Chatri weer weg liep. Beetje jammer.
    When nothing goes right, go left.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Heb de partij nog niet gezien. Wel zijn vorige partij. Nu titelhouder van twee divisies. Petje af

  5. #5
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Waarom krijgt deze man zo weinig aandacht eigenlijk? Hij heeft Brandon Vera uitgedaagd voor de HW belt. Die pakt ie natuurlijk ook op zn sloffen. Hoop dat ie daarna naar de ufc gaat. Hij is 30 en in zn prime. Moet nu gebeuren

  6. #6
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Heel dominant ook, al had zijn tegenstander amper TDD.
    Zou mooi zijn als hij het op het allerhoogste niveau zou mogen laten zien!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Staan op dit moment een aantal Nederlanders op goed niveau te presteren en hopelijk worden ze snel door de ufc opgepikt. De spoeling daar is inmiddels erg mager.
    Reinier de Ridder is er een van, maar ook Agy Sardari en mogelijk Pieter Buist.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Geweldige prestatie heeft hij weer geleverd. Echte vechter met goede skills. Nummer 1 vechter van Nederland momenteel vind ik,het type vechter net zoals mousasi in zijn prime die overal doorheen wandeld.Denk niet dat hij in de UFC ooit zal staan. Hij is te gewoon en dat wil UFC niet.
    Of je moet deze jongen op sociaal media promoten ,daar zijn ze geloof ik wel gevoelig voor.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Paar knock out overwinningen behalen dan klopt de UFC van zelf wel bij Reinier.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •