MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default Youtube vlogger/Glory vechter Michael Smolik maakt mma debuut

    https://youtu.be/ZUFOuBnHk2g

    Ik begrijp niet waarom Glory deze gast niet verder uitmelkt, hij heeft hoop volgers en is populair in Duitsland met zijn vlogs en politie serie. Laat hem paar wedstrijden knokken tegen opkomende zwaargewichten zoals Balli.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Misschien omdat zijn kickbokspartijen absolute draken waren?

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik had hem graag knock out zien gaan in GLORY, hij heeft nog steeds 0 verlies partijen in zijn kickboks record. De hypetrain zal doorgaan.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Hij wil z'n nul losses zelf zolang die kan uitmelken. Daarom switched ie nu naar MMA. Kan die weer tegen uitgezochte tegenstanders vechten en zichzelf op zn Social Media op de schouder kloppen hoe geweldig die is. Zn doelgroep zijn voornamelijk de onder 15-jarigen en die geloven hem. Subben hem op insta en youtube. Kopen zn merch. En dat kan niet als hij, of zn management, niet kunnen controleren tegen wie die moet.

  5. #5
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    https://youtu.be/ZUFOuBnHk2g

    Ik begrijp niet waarom Glory deze gast niet verder uitmelkt, hij heeft hoop volgers en is populair in Duitsland met zijn vlogs en politie serie. Laat hem paar wedstrijden knokken tegen opkomende zwaargewichten zoals Balli.
    Ja. En laten we Bob Sapp ook maar weer terugkomen. Missichien een potje knokken tegen Enzo Knol. Die schijnt ook wel eens te trainen. Mooi affiche voor de sport.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Bob Sapp vs Enzo Knal. Make it happen Glory!

    Vierman toernooi Sapp, Knol, Smolik en Dave Roelvink (traint bij Mike Gym) winnaar tegen Rico. Kan het shownieuws/rtl boulevard publiek ook mee kijken 😆

    Even serieus, ik begrijp jullie standpunten.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik had hem graag knock out zien gaan in GLORY, hij heeft nog steeds 0 verlies partijen in zijn kickboks record. De hypetrain zal doorgaan.
    Omdat hij tegen allemaal kansloze puntenbokser vecht. Die hele hype is zo nep!

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Omdat hij tegen allemaal kansloze puntenbokser vecht. Die hele hype is zo nep!
    En tienduizenden kids die denken dat ie een serieuze vechter is. Zijn al haast zo erg als de Badr army.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •