MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18

Thread: Ufc 264

  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default Ufc 264

    Is best een mooie card voor komende zaterdag. Vind Ryan hall altijd mooi om te zien. Natuurlijk conor vs dustin, maar genoeg andere interessante vechters
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Is het niet meer te zien op SBS9?Normaal kijk ik zondagochtend naar herhaling.Maar afgelopen 3 weken was er helemaal niets!

  3. #3
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Je kunt het nakijken op KIJK. Per gevecht en meestal ook net hele event. Nadeel van per gevecht kijken vind ik dat je a.d.h.v. de tijd kunt zien of het gevecht voortijdig klaar is.

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Location
    Emmen
    Posts
    12
    vCash
    107345

    Default

    Deze kaart is ook weer te zien op SBS9 https://www.tvgids.nl/gids/10-07-202...bbcfirst-spike.

    Wie gaan er winnen ?

  5. #5
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Jeminee, ik heb nog nooit iemand zoveel zien incasseren als Moutinho tegen SugarSean! Ongelooflijk. En wel lullig dat Herbert Dean hem de laatste 30 seconden niet gunde.

    En dan Conor, tja... Hij begon sterk, maar ik geloof niet dat hij dit gevecht zou hebben gewonnen. Ook niet zonder blessure. Na een minuut of 3 is het gevaarlijkste er wel van af. En Poirier begon net warm te draaien... Gaan we hem nog terugzien in de octagon? Ik weet het niet. Maar hij zal geen gordel meer winnen, hij is geen absolute top meer...

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Mooi gevalletje Karma. Hij misdroeg zich weer verschrikkelijk vooraf. En dan roepen mensen dat het een act is maar dat begin ik steeds minder te geloven.
    Hij kreeg sowieso een enorm pak op zijn lazer dus ik denk niet dat hij het gewonnen had.

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Conor is gewoon een asociale hond. En je ziet nu ook zijn populariteit afbrokkelen gelukkig. Dustin heeft hem op alle fronten op zijn plek gezet.
    Conor mag gaan zwemmen in zijn geld, maar eer is iets onbetaalbaars, en die is hij kwijt.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

  9. #9
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Weer een scheenbeen breuk in de ufc. Drinken ze wel genoeg melk?

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Weer een scheenbeen breuk in de ufc. Drinken ze wel genoeg melk?
    Misschien te wijten aan steroidengebruik? Zie:

    https://food.ndtv.com/health/excessi...s-weak-1233908

  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Zou me niets verbazen. Plus die rare lage trappen. Bas Rutten had er een goede post over.

  12. #12
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Zou me niets verbazen. Plus die rare lage trappen. Bas Rutten had er een goede post over.
    Bas is toch een grote fan van die kuit trappen?

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Hij zei dat de voet van conor tijdens de trap slap was en dat zijn scheen de knie van dustin raakte. Die combinatie heeft waarschijnlijk de breuk veroorzaakt. Het aanspannen van zijn scheen (op trekken tenen dus) zou dit voorkomen kunnen hebben.
    Of hij fan van die trappen is weet ik niet, ik niet in elk geval. Gewoon een klassieke low kick na een strakke combinatie, beter kan niet.

  14. #14
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Hij zei dat de voet van conor tijdens de trap slap was en dat zijn scheen de knie van dustin raakte. Die combinatie heeft waarschijnlijk de breuk veroorzaakt. Het aanspannen van zijn scheen (op trekken tenen dus) zou dit voorkomen kunnen hebben.
    Of hij fan van die trappen is weet ik niet, ik niet in elk geval. Gewoon een klassieke low kick na een strakke combinatie, beter kan niet.
    Vraagje, waarom kan het niet beter volgens jou? Is dat omdat je denkt dat het meer impact heeft of veiliger voor jezelf is?
    Of is het meer een nostalgisch kickboks hart wat spreekt?

  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Voornamelijk vanwege het risico voor degene die trapt. Een korte blok is zo gezet. Het gaat natuurlijk vooral mis als de techniek niet helemaal goed is uitgevoerd, maar dat is met alle technieken zo. Alleen het gevolg is behoorlijk. Met een lowkick op het bovenbeen, is dit risico een stuk lager. Helemaal aan het eind van een strakke combo. Nu zijn de buitenlandse vechters hier vaak niet zo getraind in, daar lijkt oa door de lagere stance in het mma toch wel een mogelijkheid te liggen.
    Ik ben voornamelijk een grappler, heb altijd wel wat gekickbokst hier en daar, dus geen echt kickboks hart. Daarnaast vind ik nieuwe ontwikkelingen in het mma altijd rete interessant. Deze ontwikkeling heb ik nooit als positief ervaren.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het schijnt dat die lage trappen vooral zijn ontstaan vanuit het risico op een takedown bij een hogere trap. Vooral worstelaars doen dat. En vooral kickboksers met een matige take down defense hebben een goede lowkick. 1 en 1 is 2.

    En daarnaast is de tegenstanders een stuk minder explosief als zijn kuiten zijn volgelopen.

  17. #17
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik ben er (als toeschouwer) ook wel fan van. En als recreant kickbokser vind ik geblokt worden wanneer ik naar het bovenbeen trap, toch wel een kleine ramp. Zeker als je net onder het knietje raakt. Een enigszins aangespannen bovenbeen neemt ook nog wel wat van de trap weg.
    Rake trap op je relatief kleine kuit is toch wel direct problemen.

    De stance in mma nodigt ook uit natuurlijk om op de kuit te trappen. En combinaties zijn leuk, maar als ze te lang duren in het mma, dan is een TD zo gezet. En ik denk dat een trap op de kuit net iets sneller is dan een trap naar het bovenbeen, waardoor je minder counters te verwerken krijgt.

    Maar goed, ik zie ook maar wat ik denk te zien.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik ben er (als toeschouwer) ook wel fan van. En als recreant kickbokser vind ik geblokt worden wanneer ik naar het bovenbeen trap, toch wel een kleine ramp. Zeker als je net onder het knietje raakt. Een enigszins aangespannen bovenbeen neemt ook nog wel wat van de trap weg.Rake trap op je relatief kleine kuit is toch wel direct problemen.De stance in mma nodigt ook uit natuurlijk om op de kuit te trappen. En combinaties zijn leuk, maar als ze te lang duren in het mma, dan is een TD zo gezet. En ik denk dat een trap op de kuit net iets sneller is dan een trap naar het bovenbeen, waardoor je minder counters te verwerken krijgt.Maar goed, ik zie ook maar wat ik denk te zien.
    Gewoon lekker schenen trainen op een zak. De hardheid van je schenen kun je gewoon trainen. `kijk maar naar karateka’s die breektesten doen. `ik vind het verhaal van aanspannen van je tenen als oorzaak van de blessure een opmerkelijke. je kunt je scheen namelijk niet aanspannen, maar slechts je spieren. Daarbij: als je je tenen aanspant, komt de scheenbeen spier omhoog naast je scheenbeen. Probeer maar eens als je gewoon op de bank zit. Dat geeft juist kans op blessures. Niet zozeer een kans op een beenbreuk, maar wel een blessure van je scheenbeenspier. Als je je been ontspannen houdt , trap je uitsluitend met je scheenbeen. En dat wil je !

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •