MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast
Results 176 to 200 of 206
  1. #176
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Wow, echt wow.
    Geen analyses nodig
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Jamal kon maar drie minuten knallen. Wat een afgang voor 'm zeg.
    It's okay to be white

  3. #178
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Dit was wel weer genieten. Paar leuke partijen gezien.

  4. #179
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Volgende DO OR DIE na vandaag, zou ik zeggen Rico vs Saki voor 19 februari.

  5. #180
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Mooie avond. Leuke potten

  6. #181
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Zuidlaren
    Posts
    339
    vCash
    126256

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Dit is de meeste indrukwekkende prestatie van Rico. Ben geen fan maar dit was een klasse apart
    Sluit ik me bij aan, toch wel wat respect verdient

  7. #182
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Wat een slachtpartij, heerlijk.

    Groot respect voor Rico. Hart van een leeuw laten zien wat een kampioen hoort te hebben.

  8. #183
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Mooi gevecht. Ik dacht echt dat Rico ging verliezen..... Echt respect dat hij bleef staan en doorzetten. Maar Jamal gaf het gewoon op gegeven moment kado. Ik dacht dat hij een blessure had ofzo. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit puur conditie was. Hij viel helemaal stil.

  9. #184
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Mijn voorspellingen, zit er soms ook goed naast. Dit maakt de sport ook leuk. Zal niet aangeven hoe de winst zal worden uitgevoerd.

    Collision 3
    Heavyweight Championship
    Rico Verhoeven vs. Jamal Ben Saddik
    60/40 voor Rico.

    Gökhan Saki vs. James McSweeney
    Op papier moet Saki van hem winnen. Saki winst.

    Mohamed 'Hamicha' Mezouari vs. Maximo Suarez
    Hamicha winst.

    Donegi Abena vs. Sergej Maslobojev
    Maslobojev winst.

    Benjamin Adegbuyi vs. Antonio Plazibat
    Plazibat winst.

    Michael Duut vs. John King
    Duut winst.

    Glory 79
    Alim Nabiyev vs. Troy Jones
    Nabijev winst.

    Aleksei Ulianov vs. Serhiy Adamchuk
    Adamchuck winst.

    Matt Baker vs. Serkan Ozcaglayan
    Serkan winst.

    Stoyan Koprivlenski vs. Bruno Gazani
    Stoyan winst tegen deze Roberto Carlos look a like beuker.

    De wedstrijd van Ertugrul Bayrak (85kg) gaat helaas niet door, zijn tegenstander is geblesseerd.
    Danenberg (77kg) is uitgevallen door een oude blessure en zijn partij tegen Hamicha gaat dus niet door.
    Had alleen Adamchuk fout voorspeld. Terecht verloren ook.

    De Glory Hall of Fame, de eerste hadden ze aan HW GOAT Semmy Schilt kunnen geven de eerste HW Glory kampioen met dat 16 man toernooi in Tokyo. Hij was daar aanwezig voor zijn vechter Bruno Gazani, die trouwens op punten verloren had.


    Wat een slooppartij tussen Verhoeven vs Ben Saddik!!
    We kunnen zeggen wat we willen over Rico maar wat een doorzettingsvermogen, een enorme sneegat onder zijn oog en daarna verder terug beuken en nog winnen!
    Had wel graag gezien dat er eindelijk een andere HW kampioen zou komen, maar dit was niet de avond voor invaller Ben Saddik, dan nog heb ik geen interessante game plan vanuit zijn hoek gezien. Beuken tegen Rico werkt ook niet...

    Dus in februari krijgen we toch Verhoeven vs Overeem. Zie liever een HW 8 man toernooi.
    Vakhitov vs Tavares 2 voor de LHW titel in februari wat zeker is.

    Saki had een goede k.o comeback en heeft McSweeney goed afgestraft met die Hoost Low Kicks. Misschien moet McSweeney weer terug naar Lucien Carbin, had er iets meer van verwacht.

    Hamicha zou ik wel eindelijk willen zien tegen de betere 77 kg vechters zoals Menshikov of Harut Grigorian. Jammer dat Cédric Doumbe weg is, dom van Glory om hem te laten gaan.
    Nabiyev ook 77 kg vond ik niet goed vechten op deze kaart, wedstrijdritme zal ook wel factor zijn. Die Troy Jones zou een keer bij een top Nederlandse gym paar weken trainen, er zit veel meer rek in.

    Wat een knaller knock out van Antonio Plazibat! Benjamin Adegbuyi was een maatje te klein voor Plazibat. Mooie K.O in de ringen. Heel goed voor de divisie.


    Sergej Maslobojev terecht gewonnen van Donegi Abena. Abena die had meer gas moeten geven, je weet dat je tegenstander verse gebroken tenen heeft, weinig trapt en uiteindelijk verlies Abena omdat die Litouwer meer vechtershart heeft.

    Duut vs Abena 2 misschien?
    Duut gebruikte meer zijn trappen dit keer, Chabari heeft hem goed gedaan, maar zijn tegenstander blijft een Amerikaan die niet kan blokken, wel leuk voor Duut, een win partij, goede knie erop.

  10. #185
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Bizar om de reacties van Marokkaanse fans te lezen op Facebook. Ze zijn ervan overtuigd dat Jamal eigenlijk heeft gewonnen. Hele slechte verliezers.

  11. #186
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Toch wel meer respect voor Rico gekregen na zijn lovende woorden en zijn vechtershart.Maar,ik weet zeker dat bij ieder ander de wedstrijd gestopt was bij dat oog.Ik heb wedstrijden gestopt zien worden bij veel minder,behalve rock film. Ook het einde waar volop op het achterhoofd werd geslagen is op een incorrecte manier gestopt. Dit mag op deze manier nooit meer toegelaten worden in de sport.Slaan op het achterhoofd kan dodelijk zijn en mag op geen enkele manier worden toegestaan/gepromoot en dat is gisteren gebeurd.

  12. #187
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Wat een strijder Rico zeg wauw

  13. #188
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

  14. #189
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Derde ronde hebben ze de bel meer dan 20seconden uitgesteld omdat Rico aan zet was. De laatste 10 seconden/tijd verdween van het scherm.

  15. #190
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Met je eens dat beide een paar overtredingen hebben gemaakt. Volgens mij maakt het voor je brein niet echt uit of het van voor, links if achter door de schedel wordt geschud en is het allemaal slecht voor je.

  16. #191
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Derde ronde hebben ze de bel meer dan 20seconden uitgesteld omdat Rico aan zet was. De laatste 10 seconden/tijd verdween van het scherm.
    Als je een beetje had opgelet, wist je dat in die ronde het gevecht twee keer stil gelegd was, terwijl de klok in beeld doorliep.

    De klok in beeld is ook niet de officiële tijd, dat is de klok van de VON. En die was wel twee keer stopgezet.

  17. #192
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Als je een beetje had opgelet, wist je dat in die ronde het gevecht twee keer stil gelegd was, terwijl de klok in beeld doorliep.

    De klok in beeld is ook niet de officiële tijd, dat is de klok van de VON. En die was wel twee keer stopgezet.
    Maar normaal gesproken stopt de klok in beeld ook mee.

  18. #193
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Bizar om de reacties van Marokkaanse fans te lezen op Facebook. Ze zijn ervan overtuigd dat Jamal eigenlijk heeft gewonnen. Hele slechte verliezers.
    Altijd zo ja.

  19. #194
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

  20. #195
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Rico

  21. #196
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

  22. #197
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Overigens waren er nog wel een paar verbeterpunten voor het event:

    Mc Sweeney - vrees dat Alistair vergelijkbaar gaat zijn maar dat terzijde - had daar niets te zoeken.

    De mishandeling van die zwakbegaafde Fransoos (serieus, hij heet Debiellie?!?) die 2 keer een boks fit les had gevolgd was de slechtste match up van het jaar.

    Ik hoop dat de volgende keer dat de Glory organisatie participation awards aan elkaar uitdelen ze het publiek er buiten laten. Serieus, dat je die kutprijs aan iemand anders geeft met die criteria terwijl Sem Schilt in het pand is, wat een treurigheid.

  23. #198
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Antonio Plazibat is klaar voor Rico Verhoeven
    https://youtu.be/sP3_wm6FdJQ

  24. #199
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Nog een verbeterpunt: geen Amerikaanse clowns meer laten vechten.

    Maar ja, Glory wil volgend jaar ook weer gala's in de VS organiseren. Weer even miljoenen over de balk smijten.

  25. #200
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    De mishandeling van die zwakbegaafde Fransoos (serieus, hij heet Debiellie?!?) die 2 keer een boks fit les had gevolgd was de slechtste match up van het jaar.

    Ik hoop dat de volgende keer dat de Glory organisatie participation awards aan elkaar uitdelen ze het publiek er buiten laten. Serieus, dat je die kutprijs aan iemand anders geeft met die criteria terwijl Sem Schilt in het pand is, wat een treurigheid.


    X2

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •