MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 9 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 206
  1. #51
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Er komt waarschijnlijk nog een dikke pot in de 77 kg.
    Hamicha vs Danenberg erbij.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...ober-compleet/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk dat Rico-Alistair een saaie pot wordt. Alistair is gevaarlijk met zijn knie en in de clinch. Dus Rico gaat hem jabben en lowkicken en op afstand houden.

  3. #53
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik denk dat Rico-Alistair een saaie pot wordt. Alistair is gevaarlijk met zijn knie en in de clinch. Dus Rico gaat hem jabben en lowkicken en op afstand houden.
    Ik hoop dus dat Alistair hem een enorme bodykick geeft waardoor het gevecht helemaal los komt. Maar dit scenario is wel het meest waarschijnlijk al is Alistair een goede blocker van lowkicks.Ik denk Rico wint op KO ronde 3

  4. #54
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik denk dat Rico-Alistair een saaie pot wordt. Alistair is gevaarlijk met zijn knie en in de clinch. Dus Rico gaat hem jabben en lowkicken en op afstand houden.
    Denk het ook, Rico op punten.

  5. #55
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Wordt een saaie punten pot vrees ik.

    Hamicha tegen Danenberg, staat geen eens in de top 10. Als glory deze lijn doorzet dan moet hamicha in december tegen het ring meisje.....

  6. #56
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Wordt een saaie punten pot vrees ik.

    Hamicha tegen Danenberg, staat geen eens in de top 10. Als glory deze lijn doorzet dan moet hamicha in december tegen het ring meisje.....

    Klopt niet wat je zegt. Danenberg stond in de top 3 geranked toen hij de overstap maakte naar 85 kg , waar hij overigens op nr.1 stond. Verder heeft hij ook de Ramon Dekkers 4mans toernooi gewonnen waardoor hij eigenlijk direct recht had op een titel shot.

    Hamicha heeft pas 3 partijen gewonnen bij Glory en Danenberg staat op 6. Denk echter wel wie deze partij wint mag voor de titel.

  7. #57
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Op de website van glory staat Danenberg niet in de top 10 nu en die rankings zijn sowieso maar een beetje los - Rico moet tegen een nieuwkomer voor de titel en 2 gasten die er wel recht op hebben tegen elkaar - maar ik ben het met je eens dat het wel gewoon een capabele gast is.

  8. #58
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Op papier zal voor Hamicha dit zijn eerste lastige partij worden binnen Glory. Die andere namen die Hamicha KO heeft verslagen binnen Glory zijn niet van het niveau van Mr Cool Danenberg.

  9. #59
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Overeem heeft een enorme cardio opgebouwd in de UFC. Hij vecht nu ook compleet anders. Veel voorzichtiger, meer wachtend om te counteren. Bijna 10 jaar verschil en Rico is in topconditie. Hoop op een mooie partij.

  10. #60
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    20 euro? Ik betaal het er graag voor, op deze manier help ik een een wedstrijd organisator die het ontzettend moeilijk heeft het hoofd boven water houden. Hoop dat anderen er ook zo over gaan denken.https://app.gloryfightfightfight.com/home

  11. #61
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou wel bereid zijn ervoor te betalen. Maar vorige keer kreeg ik geen stream en liep t hele evenement mis. En dat was niet de eerste keer.

  12. #62
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    20 euro? Ik betaal het er graag voor, op deze manier help ik een een wedstrijd organisator die het ontzettend moeilijk heeft het hoofd boven water houden. Hoop dat anderen er ook zo over gaan denken.https://app.gloryfightfightfight.com/home
    Ja zeker, hetzelfde hier; het is gewoon een mooi avondvullend programma - als de stream het ook doet inderdaad, wel echt een aandachtspuntje laatste keren.....

    Overigens ben ik ook wel te porren om in het echt te gaan kijken zoals laatst in Ahoy - voor deze card vind het alleen wel echt ff net te ver weg.

  13. #63
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Ik betaal ook gewoon de 20 euro en moet ook toegeven dat ik best verdrietig wordt van de forumleden die op de avond zelf al op deze site aan het vragen en zoeken zijn naar een illegale stream. Komt een beetje over als graag vechtsport willen zien, maar er vanuit gaan dat alles gratis is.

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Overeem geblesseerd. Wedstrijd gaat niet door!

  15. #65
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Je moet wel kunnen crisis managen als je deze events organiseert zeg... Vraag me af hoe glory dit gaat oplossen nu...

  16. #66
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Face palm

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Godverdomme gisteren net kaarten gekocht voor Overeem. Rest interesseert me minder dan niets.....
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  18. #68
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    JBS zijn verdiende gevecht tegen Rico geven.

  19. #69
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    JBS zijn verdiende gevecht tegen Rico geven.
    Juist!

  20. #70
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    De enige interessante vervanger is Tyrone Spong

  21. #71
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Klote! Dit is al de tweede partij op deze kaart die niet doorgaat. Maar dit was toch wel de echte super hoofdpartij die iedereen wou zien.
    Overeem is uitgeschakeld tot begin volgend jaar.
    Ik denk dat ze Jamal Ben Saddik weer een kans gaan geven tegen Rico.
    https://www.nu.nl/sport-overig/61608...tml?redirect=1

  22. #72
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Overeem reageerde via Instagram op het nieuws. ,,Ik heb me nog nooit terug moeten trekken van een gevecht. Geloof me, het was een moeilijk keuze om te maken. Ik heb al een maand last van deze blessure.”*Overeem schreef onder meer dat hij, voorafgaand aan de persconferentie van enkele weken geleden, niet eens normaal kon lopen. ,,Na wat behandelingen ging het beter en ik ben geen opgever. Nu ging ik al helemaal niet opgeven, maar eenmaal terug in training werd de blessure erger. Ik kon niet eens een normale trainingssessie afronden.”

    Op dinsdag besloot Overeem, samen met zijn coaches en medische team dat hij het gevecht moest laten schieten. ,,Op 23 oktober zou ik eigenlijk een show weggeven. Zelfs op 90 of 80 procent zou ik die ring nog in stappen. Maar op 40 procent, zoals het nu is, gaat dat gewoon niet.”

    Overeem hoopt op een beetje begrip van de vechtsportliefhebbers. ,,Wij vechters trainen en werken hard en riskeren een hoop. Onze sport kan ons geblesseerd maken, niet alleen in de ring maar ook in de voorbereiding. Ik keer snel weer terug!”

    https://www.ad.nl/vechtsport/weer-st...lash~a470bde1/

  23. #73
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Meest logische als titel vervanger is Jamal Ben Saddik of Benjamin Adegbuyi tegen Rico voor de titel, Jamal helemaal angezien ze al eerder dit jaar tegenover elkaar stonden gepland.
    Maar Glory kennende zie ik ze ook wel Arek Wrzosek tegen hun champ Rico zetten. Zodat ze begin volgend jaar weer Rico vs Alistair kunnen neer zetten.

  24. #74
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ben de toch wel beetje flauw van pfff ze moeten de maar een toernooi van maken met Rico Benny Jamal en ??????

  25. #75
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Jamal Ben Saddik en Benjamin Adegbuyi als tag team tegen Rico!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •