MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default VA (Vechtsportautoriteit) en haar zwarte lijst.

    Bellator debutant Brian Hooi over Vechtsportautoriteit.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...ortautoriteit/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    MMA niveau in Nederland ligt momenteel erg laag. Zijn maar een paar namen waarvan ik denk dat ze goed bezig zijn. Degenen die wat voorstellen vechten allemaal in het buitenland. Debet hieraan is dat er weinig mma galas zijn. En natuurlijk heeft corona hier ook wel invloed op gehad.
    Wat de VA doet is spierballentaal. Ze gaan wat mij betreft wel de grens over als het waar is dat ze scholen bellen om Hooi niet meer toe te laten. Niet proportioneel met de overtreding.

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    MMA niveau in Nederland ligt momenteel erg laag. Zijn maar een paar namen waarvan ik denk dat ze goed bezig zijn. Degenen die wat voorstellen vechten allemaal in het buitenland. Debet hieraan is dat er weinig mma galas zijn. En natuurlijk heeft corona hier ook wel invloed op gehad.
    Wat de VA doet is spierballentaal. Ze gaan wat mij betreft wel de grens over als het waar is dat ze scholen bellen om Hooi niet meer toe te laten. Niet proportioneel met de overtreding.
    Is typisch voor de mentaliteit. Niet geassocieerd willen worden met.

    Brian hooi heeft mooie prestaties geleverd bij KOTS. De regels binnen die organisatie maken het in de ogen van vechters alleen maar mooier wat hij presteert.

    VA heeft echter andere (begrijpelijke) belangen.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Op een niet gesanctioneerd evenement vechten en dan verbaasd zijn dat je geschorst wordt. Tsja.........

  5. #5
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Op een niet gesanctioneerd evenement vechten en dan verbaasd zijn dat je geschorst wordt. Tsja.........
    Ik vind dat het zijn eigen zaak is. Of heeft VA een contract met hem waardoor hij niet op dat soort evenementen mag vechten?

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Was ook niet echt veel keuze tijdens corona. Of heeft de VA net als de judobond en andere topsportbonden mogelijkheden geboden alsnog te trainen en wedstrijden te doen? Heb ik even gemist.

  7. #7
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Het is al lang en breed heel duidelijk dat deelname aan een ongesanctioneerd event in binnen of buitenland deze consequenties hebben. dus tja,

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Precies. Wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten. Ze kunnen altijd nog in het park vechten:

    https://m.youtube.com/watch?v=T8BAn0obuAM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •