MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default UFC 266: The return of Nick Diaz

    Er zal toch wel enige interesse zijn in dit event, hoop ik? De main event vind ik zeer interessant. Maar helemaal fantastisch, Nick Diaz is terug! Ik had niet verwacht hem nog eens in de octagon te zien, maar het lijkt toch echt te gaan gebeuren!

    The main card:

    Alexander Volkanovski (c) vs. Brian Ortega
    Valentina Shevchenko (c) vs. Lauren Murphy
    Nick Diaz vs. Robbie Lawler
    Curtis Blaydes vs. Jairzinho Rozenstruik
    Jéssica Andrade vs. Cynthia Calvillo

    Ben ook benieuwd of Rozenstruik kans maakt tegen Blaydes. Als Lewis hem KO krijgt, waarom Jairzinho dan niet?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    De HW divisie moet eens naar wat dikkere handschoenen want het is net een loterij zo. 1 x raken is licht uit.

    Ik ben wel benieuw naar Nick vs Robbie. Robbie heeft iets teveel oorlogen uitgevochten wat mij betreft. Maar is vast een leuke pot.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie ook wel uit naar komend weekend. Staan mooie partijen op. Ik denk dat volk en Valentina hun belt houden. Neem aan dat blaydes rozenstruik snel zijn rug legt. Diaz lawler durf ik niet te voorspellen

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik vind het geen geweldige kaart eigenlijk. Lawler en Diaz is meer nostalgie, dat kan leuk zijn.
    Maar goed, ben vaker verrast. Afgelopen event vond ik ook niet zo spectaculair maar over de gehele linie een mooi jaar in de UFC.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Ik zie ook wel uit naar komend weekend. Staan mooie partijen op. Ik denk dat volk en Valentina hun belt houden. Neem aan dat blaydes rozenstruik snel zijn rug legt. Diaz lawler durf ik niet te voorspellen
    Soms komen voorspellingen uit😀

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Teleurstellende comeback van Diaz. Had geen zin en was niet in vorm. Jammer, ben toch erg fan van een fitte Diaz in de ring.

  7. #7
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik vind het geen geweldige kaart eigenlijk. Lawler en Diaz is meer nostalgie, dat kan leuk zijn.
    Maar goed, ben vaker verrast. Afgelopen event vond ik ook niet zo spectaculair maar over de gehele linie een mooi jaar in de UFC.
    hahaa zo zie je maar weer. Dit was weer een te gekke UFC!

  8. #8
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Teleurstellende comeback van Diaz. Had geen zin en was niet in vorm. Jammer, ben toch erg fan van een fitte Diaz in de ring.
    Eens, het was helemaal niks. Je kunt net zo lang door blijven trainen en technisch beter worden. Je moet wel willen vechten en dat vuur blijven houden. En volgens mij is het vuur bij Nick al jaren gedoofd... Prima afscheid zo. Misschien wel voor allebei...

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    hahaa zo zie je maar weer. Dit was weer een te gekke UFC!
    Moaw, niet om mijn gelijk te halen maar vond het wel meevallen. Niveau van Diaz was echt om te huilen. Viel me nog mee dat hij de eerste 30 seconden overleefde.Maar wel vermaakt verder uiteraard, elk event wel eigenlijk. Over het algemeen is het niveau echt hoog de laatste tijd, heerlijk.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Diaz zit niet helemaal lekker in zijn vel. Al dat geblow lijkt me niet goed voor je.

    Robbie Lawler was happy with his win at UFC 266, but his main concern after earning a third-round TKO stoppage was to check on his opponent Nick Diaz.
    In a moment captured for the UFC’s Thrill and the Agony series, Lawler hugged Diaz after the fight then showed genuine concern regarding his well-being — both in and out of the octagon.
    “Are you good in life?” Lawler said when speaking to Diaz. “That’s f*cking different. Let’s f*cking get there. You know what I’m saying?”
    Prior to their rematch, which took place 17 years after the initial meeting, Diaz had made numerous statements about how much he doesn’t enjoy fighting and expressed confusion over why the UFC booked his rematch with Lawler.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •