MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default GLORY 8 man zwaargewicht toernooi?

    Wie wil een 8 man zwaargewicht toernooi zien in GLORY? In de Amsterdam ArenA?
    GLORY kan zelfs een goede final 16 in elkaar zetten, als ze echt willen. Iets wat volgens Alistair Overeem niet kan, want er is te weinig kwaliteit.

    Laten we matchmaker Robbie Timmers en eigenaar Pierre Andurand even helpen. Wie weet leest Robbie mee..

    Final 8:

    1. Rico Verhoeven
    2. Jamal Ben Saddik
    3. Benjamin Adegbuyi
    4. Antonio Plazibat
    5. Nourdine Mahieddine
    6. Arek Wrzosek
    7. Tarik Khbabez
    8. Levi Rigters

    Zwaargewichten die bij Glory zitten of geen contract hebben bij andere organisaties:
    Alistair Overeem, Martin Pacas, Raul Catinas, Jafharr Wilnis, James McSweeny, Badr Hari, Cihad Kepenek, Andrey Gerasimchuk, Tsotne Rogava, Ibrahim El Bouni, Bugra Tugay Erdogan, Tomas Mozny, Bruno Chaves.

    Als Glory wat meer HW kwaliteit wilt, kunnen ze ook bij hun concurrent (ONE) wat top zwaargewichten proberen weg te halen: Roman Kryklia, Rade Opacic, Murat Aygun, Ismael Londt en Tomas Hron.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben gelijk voor. Mis de toernooien echt wel. Mooie Line up. Denk alleen dat tarek het zeker niet gaat redden. Blijft toch te klein voor een zwaargewicht.

  3. #3
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Als ze het doen moeten ze het met 16 doen met de helft prospects zonder contract zodat ze ook weer mogelijk aanwas voor de komende jaren hebben. Ook goed om jonge hongerige gasten er bij te hebben voor de kwaliteit van de potten.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben D'Angelo Marshall vergeten, hoor helemaal niks meer van hem.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Waar is Mannaart eigenlijk gebleven?

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Als ze het doen moeten ze het met 16 doen met de helft prospects zonder contract zodat ze ook weer mogelijk aanwas voor de komende jaren hebben. Ook goed om jonge hongerige gasten er bij te hebben voor de kwaliteit van de potten.
    Precies. Brazilian Haime Morais en die lange Oekraïner Oleg Prymachov erbij doen, beide vechten in Azië zijn goede zwaargewichten beter niveau dan bijv Michael Smolik, Junior Tafa en ook Tomas Mozny. Ik was Fabio Kwasi vergeten van Mike Gym altijd wel spektakel. 16 man is zeker te doen.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JBW View Post
    Waar is Mannaart eigenlijk gebleven?
    Die is in Glory naar de lichtzwaargewicht divisie gegaan. Zijn laatste partij was op LHW tegen Sergej Maslobojev. Had zijn kaak in de eerste ronde gebroken tegen Maslobojev. Ik weet ook niet wanneer die zijn K1 HW titel weer moet gaan verdedigen? Dat is ook een tijd terug.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind een 8- mans toernooi een goed idee. Kritische kanttekening: als ik zie dat een Ben Saddik niet in staat is om 3 ronden te vechten ( conditioneel), dan wordt dat nog een uitdaging voor heel veel vechters om überhaupt aan een toernooi deel te nemen. ik vind daar overigens wat van: je wilt wereldkampioen worden en in de tweede ronde ben je al op......... Het klinkt dus allemaal wel mooi een toernooi, maar het vraagt extra boven een losse partij. Ben Saddik is niet een gemiddelde vechter. En zelfs hij kan conditioneel nog geen 5 ronden uitvechten. Laat staan 3 partijen van 3x3. Wat betekent dat dan voor de andere mindere goden?

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Ik vind een 8- mans toernooi een goed idee. Kritische kanttekening: als ik zie dat een Ben Saddik niet in staat is om 3 ronden te vechten ( conditioneel), dan wordt dat nog een uitdaging voor heel veel vechters om überhaupt aan een toernooi deel te nemen. ik vind daar overigens wat van: je wilt wereldkampioen worden en in de tweede ronde ben je al op......... Het klinkt dus allemaal wel mooi een toernooi, maar het vraagt extra boven een losse partij. Ben Saddik is niet een gemiddelde vechter. En zelfs hij kan conditioneel nog geen 5 ronden uitvechten. Laat staan 3 partijen van 3x3. Wat betekent dat dan voor de andere mindere goden?
    Jamal Ben Saddik heeft dat 8 man Glory toernooi gewonnen in 2018. Dat was ook de reden dat hij voor de titel mocht vechten begin dit jaar. Nu was hij de last minute invaller voor Alistair Overeem.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Het WFL van Melvin Manhoef heeft het ook in 2018 gehouden met wat mindere toppers, het ging prima. Finale was tussen Aygun vs Maheddine. In mijn ogen gewonnen door Maheddine.
    In 2019 had Kunlun voor het laatst een HW 8 man toernooi gehouden met een groep nieuwe generatie zwaargewichten, hoop onbekende namen voor de vele , winnaar was Roman Kryklia de huidige ONE kampioen. Ik denk dat het echt wel te doen is, ook voor de iets mindere goden.

  11. #11
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Een 4 mans toernooi voor de 77kg lijkt me ook een optie nu Doumbe weg is. Winnaar van het toernooi wordt kampioen.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Een 4 mans toernooi voor de 77kg lijkt me ook een optie nu Doumbe weg is. Winnaar van het toernooi wordt kampioen.
    Helemaal mee eens

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Mss kunnen ze Smolik weer strikken. In t MMA gaat het weer net als toen in zijn kickboks dagen. Alleen maar tegenstanders waar die helemaal niet van kan verliezen. Hij zit vast te snakkken naar een echte uitdaging.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •