MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default 19 Oktober ONE: FIRST STRIKE

    Main Card: GIORGIOPETROSYAN VS SUPERBONSUPERBONMARATGRIGORIAN VS ANDY SOUWERSITTHICHAI VS TAYFUN OZCANSAMYSANA VS CHINGIZ ALLAZOVENRIKOKEHL VS DAVIT KIRIAHEAVYWEIGHT KICKBOXINGRADEOPACIC VS PATRICK SCHMIDTe bekijken op hun YouTube kanaal: https://www.youtube.com/c/ONEChampionshipVanaf 8:30 PM Singapore Standard time. Oftewel half 3 Nederlandse tijd.https://www.youtube.com/watch?v=9Afa...NEChampionship
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Champions league!

    Winnaar krijgt 1 miljoen dollar.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Niet normaal. Wat een line-up!

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Dik!

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Petrosyan en Superbon aan t trash talken.
    http://watch?v=Jyk5p_y4gKY&t=262s&ab...NEChampionship

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Superbon training op pads met Trainer Gae

    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ah balen. Souwer verliest in de tweede ronde, waarschijnlijk een ingeklemde zenuw in zn scheen en gaat met pensioen.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Oh wow. Superbon trapt Petrosyan KO. Hij is al bijna een minuut weg.

  9. #9
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Woooooooooooooooooooooowwwww

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Bizar goed evenemt.

    Souwer kondigt zijn afscheid aan. Een legende en tevens een perfecte ambassadeur van de sport!!

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Bizar goed evenemt.

    Souwer kondigt zijn afscheid aan. Een legende en tevens een perfecte ambassadeur van de sport!!
    Absoluut!

  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    525
    vCash
    111758

    Default

    Ja super mooi evenement, hoop dat petrosyan geen blijvende shade oploopt - moet ook maar eens na gaan denken over z'n pensioen wellicht.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default

    Ok. Zware Ko, maar eerste verliespartij sinds 2014 volgens mij. Pensioen lijkt mij nog niet gepast

  14. #14
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het even terug bekeken.

    Heavyweight Rade Opacic volg ik al jaren (K1, Kunlun, Enfusion en nu ONE), die jongen behoort tot de nieuwe generatie top zwaargewichten. Goede vechtstijl om naar te kijken.
    Rade kan ook goed engels spreken, kan zichzelf goed promoten en behaald goede resultaten.
    Als GLORY wat minder vriendjespolitiek was geweest naar mening hadden ze dit jonge top talent, wat zeker geen hype is, al lang binnen gehaald voor hun HW divisie.
    Zag hem wel paar keer op Insta in het verleden mee trainen bij Hemmers gym.
    De meer ervaren Patrick Schmidt was niet opgewassen tegen hem.

    Denk dat het ook wel tijd is voor Souwer om te stoppen. Leek op een enkelblessure?
    Gewoon verder gaan met het begeleiden van kickboksers. Geweldige carrière gehad.

    Wat vonden jullie van de uitslag van Sittichai vs Ozcan? Had de winst eerder aan Ozcan gegeven.

    Petrosyan vs Superbon.
    Wat een knock out zeg!!! Zag er na afloop niet gezond uit. Dit is de tweede keer ooit dat Petrosyan knock out is gegaan in zijn kickboks carrière, de eerste keer in dat spectaculaire 4 man Glory toernooi tegen Andy Ristie. Dit keer was Petrosyan echt goed weg in dromenland. Hij kan nog zeker doorgaan met zijn kickboks carrière.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Petrosyan heeft een gebroken kaak opgelopen.
    https://mobile.twitter.com/Schiavell...5Es1_&ref_url=

  16. #16
    Join Date
    May 2014
    Posts
    525
    vCash
    111758

    Default

    Giorgio is 35, is helemaal binnen een heeft alles gewonnen wat er te winnen is. Fysiek kan hij tuurlijk nog een paar jaar mee alleen denk ik niet dat het recht doet aan zijn carrière.

    Bij Tayfun was ik het (met tegenzin) eens met de beslissing: mijn inschatting was dat de derde ronde bepalend ging worden en hij stond de hele tijd in z'n achteruit en liet zo de pot uit z'n handen trekken.

    Dan doe pot van die Azerbeidzjaanse jongen tegen die Fransman was kort maar ook echt vet hoor: ik heb nu al zin in de volgende editie van het toernooi!

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Wat vonden jullie van de uitslag van Sittichai vs Ozcan? Had de winst eerder aan Ozcan gegeven.
    Had beide kanten opgekund wat mij betreft. Een winst voor Tayfun of voor Sittichai was iig gerechtvaardigd. Zo close zag ik t. Gelukkig ben ik alleen een stuurman die aan de wal staat.

  18. #18
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Heel vet event! OneFC wordt alleen maar beter en beter. Jammer dat ze niet in NL een evenementen hebben.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Mijn inziens heeft Tayfun terecht verloren. Hij had niet direct een antwoord op de Thaise stijl van Sittichai en heeft hem dan ook weinig kunnen raken. Zoals eerder hier vermeld stond Tayfun vaak in achteruit, dus wat mij betreft maakt Sittichai meer aanspraak op de winst.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •