MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 9 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 216
  1. #1
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default Bonjasky bij Jinek over vaccin en beleid, jullie mening?

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik was enorm fan van de vechter Remy. Verder vond ik het altijd een beetje een moraalridder. Maar hier spreekt hij echt vanuit zijn hart en ik ben echt blij dat er mensen zijn die dit standpunt vertegenwoordigen.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik was enorm fan van de vechter Remy. Verder vond ik het altijd een beetje een moraalridder. Maar hier spreekt hij echt vanuit zijn hart en ik ben echt blij dat er mensen zijn die dit standpunt vertegenwoordigen.
    Ok dus al ik jou goed begrijp, zou niemand het vaccin moeten nemen. Had het überhaupt ontwikkeld moeten worden of was het beter geweest de ziekte lekker rond te laten gaan in de populatie? gewoon benieuwd

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik begrijp niet helemaal hoe je aan deze conclusie komt. Ben niet tegen vaccins, wel tegen polarisatie .

  5. #5
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik begrijp niet helemaal hoe je aan deze conclusie komt. Ben niet tegen vaccins, wel tegen polarisatie .
    Je bent blij dat er mensen zijn die het standpunt van ‘niet vaccineren’ vertegenwoordigen. Of begrijp ik je verkeerd? Zijn verhaal over preventief bezig zijn met gezondheid, lifestyle etc is helemaal waar. Maar dat is voor de lange termijn, op korte termijn helpt dat helemaal niks. Als er brand is, moet je blussen. Daarna kan je pas kijken naar preventie.

    Hetzelfde geldt tijdens een pandemie. Zoveel mogelijk vaccineren en daarna moeten er dingen drastisch anders, daarna pas. Als meer mensen zijn houding zouden aannemen, zaten we nog dieper in de shit.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Idd gezonder leven helpt wel wat maar niet genoeg en een heleboel mensen willen niet gezonder leven. Zij vreten borden met vet, drinken cola Sprite en andere troep, snuiven en zuipen zich te pletter.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Idd gezonder leven helpt wel wat maar niet genoeg en een heleboel mensen willen niet gezonder leven. Zij vreten borden met vet, drinken cola Sprite en andere troep, snuiven en zuipen zich te pletter.
    Klopt en toch stopt een grote groep zonder probleem zijn/haar neus vol met coke, slaan met alle gemak pillen achterover, gieten zich vol met drank en maakt zich daarover never nooit druk om lange termijn effecten.

    Maar vraag ze om een vaccin te nemen en je hebt de poppen aan het dansen

  8. #8
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Het is duidelijk dat jij het filmpje totaal maar dan ook totaal anders interpreteert dan ik.

  9. #9
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Klopt en toch stopt een grote groep zonder probleem zijn/haar neus vol met coke, slaan met alle gemak pillen achterover, gieten zich vol met drank en maakt zich daarover never nooit druk om lange termijn effecten.Maar vraag ze om een vaccin te nemen en je hebt de poppen aan het dansen
    Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Alsof alle pillenslikkers geen vaccin nemen ofzo? Wat bedoel je met deze vergelijking?Je bent blijkbaar tegen vrije wil en dat iedereen mag beslissen wat er met zijn of haar lichaam gebeurt. Vrijwillig.Het grote probleem hier is dat de gezondheidszorg al tien jaar afgebouwd wordt, meer dan 900 IC-verpleegkundigen ontslagen zijn en tijdens anderhalf jaar pandemie nog steeds uitgekleed wordt. Owja, we hebben 1000 euro gekregen. lol (godver, waarom werken m'n Enters niet)...
    It's okay to be white

  10. #10
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Alsof alle pillenslikkers geen vaccin nemen ofzo? Wat bedoel je met deze vergelijking?Je bent blijkbaar tegen vrije wil en dat iedereen mag beslissen wat er met zijn of haar lichaam gebeurt. Vrijwillig.Het grote probleem hier is dat de gezondheidszorg al tien jaar afgebouwd wordt, meer dan 900 IC-verpleegkundigen ontslagen zijn en tijdens anderhalf jaar pandemie nog steeds uitgekleed wordt. Owja, we hebben 1000 euro gekregen. lol (godver, waarom werken m'n Enters niet)...
    Ik vind zeker dat mensen zelf moeten kunnen beslissen wat zij met hun lichaam doen. Echter, met deze vrijheid komt ook een grote verantwoordelijkheid, zeker in een pandemie. Als mensen het niet doen omdat ze dat baseren op dingen die pertinent niet kloppen (social media berichten, filmpjes, uitspraken van bepaalde politici) dan heeft dat gewoon gevolgen voor de rest.Eens wat je zegt over de politiek en daarom heel wrang dat Rutte straks weer premier wordt. De zorg is helemaal kapot bezuinigd.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat Remy Bonjasky het lijkt te brengen alsof het of/of is.

    Wat hier eerder gezegd is, daar sluit ik me bij aan:

    Bij brand moet je blussen: vaccineren. Niet alleen voor jezelf, maar voor het grote geheel. Het wordt niemand opgelegd, maar indirecte dwang door het afnemen van opties zonder coronacheck is (tijdelijk?) onvermijdelijk in mijn ogen. Valt niet te ontkennen dat je met levens speelt als jeje momenteel niet laat vaccineren.

    Ze zouden die indirecte slachtoffers van corona en het gebrek aan ic bedden duidelijk in beeld moeten brengen om mensen met neus op de feiten te drukken.

    Ik ben voor vaccinatie. Ook voor indirecte dwang. Zeker als er nog lockdowns komen omdat ic vol ligt met grotendeels ongevaccineerde mensen.

    Daarnaast ben ik al lange tijd voor aanpak van de overgewicht pandemie in de vorm van lifestyle verbetering programma's. Dat de overheid en scholen hier niet voldoende in schakelen is in mijn ogen een symptoom van een in de kern corrupt systeem.

  12. #12
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Goed gesproken door Rémy, respect.

    We gaan over naar een QR maatschappij, daar was het allemaal voor en niet voor een virus. Het virus is het alibi.

    -In anderhalf jaar is er niet opgeschaald in de zorg maar afgeschaafd?

    - Na 2 prikken zouden we weer naar normaal gaan guess what? 3e moet er bij en dan jaarlijks voor een virus die een mortaliteit cijfer heeft die net boven de griep valt.

    - Alle maatregelen zouden weggaan op 1 november guess what?

    Je moet eens kijken hoe de situatie is in Australië....
    Last edited by largo0; 08-11-2021 at 19:49.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Over dit onderwerp raak je niet uitgepraat. Feit is wel dat ik 15 procent opzeggingen heb en nou juist van mensen die sport en mentale support goed kunnen gebruiken. Ik denk niet dat het een goede beslissing was om dwang via sport uit te oefenen. Daarnaast denk ik dat de hoge heren in den haag geen idee hebben hoe een sportschool er van binnen uit ziet. Dus dat zij voor ons beslissingen maken vind ik moeilijk te slikken.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Goed gesproken door Rémy, respect.



    We gaan over naar een QR maatschappij, daar was het allemaal voor en niet voor een virus. Het virus is het alibi.

    -In anderhalf jaar is er niet opgeschaald in de zorg maar afgeschaafd?

    - Na 2 prikken zouden we weer naar normaal gaan guess what? 3e moet er bij en dan jaarlijks voor een virus die een mortaliteit cijfer heeft die net boven de griep valt.

    - Alle maatregelen zouden weggaan op 1 november guess what?

    Je moet eens kijken hoe de situatie is in Australië....
    Die QR is zo lek als een mandje. Het is bedoeld om verspreiding van het virus tegen te gaan en ongevaccineerden te beperken. Ik vind het helemaal niks maar denk je echt dat de overheid dit doet met een geheime agenda? Of willen zijn ook zo snel mogelijk het ontwrichtende effect van dit virus terug dringen?

    De zorg is kapot bezuinigd, moeten ze miljarden in pompen en dan heb je met een beetje mazzel over 4 jaar iets bereikt.

    Iedereen hoopte dat het met 2 prikken klaar zou zijn, maar blijkbaar niet. In de landen om ons heen prikken ze allang verder hoor (boosters) Hier gaan ze dat in december doen , we hebben immers alle tijd, het gaat hartstikke goed

    Australie en Nieuw Zeeland leefden lange tijd in een sprookje en mikten op 0 besmettingen maar ze zijn achterhaald door de realiteit en absurd streng naar mensen die niet vaccineren. Kan je niet vergelijken met Nederland.

    We zitten gewoon even in de shit met dit virus maar als alle neuzen dezelfde kant op zouden zijn, was het anders.

    Zie Portugal:

    https://www.ad.nl/buitenland/98-proc...ugal~a030ac1e/

  15. #15
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Al die slachtoffer spelende onmogelijken, bah man. Helemaal niets willen, wel schreeuwen. Als je het mij vraagt waren al deze mensen al speciaal voor het corona tijdperk. Alleen de lagere school genoten maar wel praten als een viroloog. Tering. Niets is waterdicht, ook de QR niet. Maar alleen maar schreeuwen over dictatuur, complotten en zelf geen oplossingen aandragen? Dat ben je in mijn ogen geen knip voor de neus waard. Ook al ben je 100 voudig Lumpinee kampioen.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Wat wel interessant is is dat vooral ongevaccineerden zich druk maken over de qr-code terwijl zij die zelf nodig maken.

    11 miljoen gevaccineerde mensen houden 500 ic bedden bezet. 2 miljoen ongevaccineerden de andere 500. Als die zich zouden laten prikken waren er 400 ic bedden beschikbaar voor de gewone zorg. Konden we doen wat we wilden en waren er geen qr-codes nodig.

    Mij maakt het geen fuck uit of je je vaccineert of niet. Maar hou op met drammen en probeer in oplossingen te denken en kruip niet in de slachtoffer rol.

    Als je op de zee in een bootje zit en die is lek dan kun je uren lullen over dat de boot te duur was, en dat de baas aan de wal de boot expres lek heeft gemaakt. Of dat de kustwacht toch echt meer mensen moet hebben. Maar beter trek je iedereen gewoon even een zwemvest aan.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Goed gesproken door Rémy, respect.

    We gaan over naar een QR maatschappij, daar was het allemaal voor en niet voor een virus. Het virus is het alibi.

    -In anderhalf jaar is er niet opgeschaald in de zorg maar afgeschaafd?

    - Na 2 prikken zouden we weer naar normaal gaan guess what? 3e moet er bij en dan jaarlijks voor een virus die een mortaliteit cijfer heeft die net boven de griep valt.

    - Alle maatregelen zouden weggaan op 1 november guess what?

    Je moet eens kijken hoe de situatie is in Australië....
    1. Als je echt gelooft dat de Jonge en Rutte daar op uit zijn dan zit er echt iets niet goed in je hoofd. Die willen ook gewoon lekker even thuis netflixen of met de familie wat doen. in plaats daarvan werken zij nu al 2 jaar 100 uur in de week; krijgen geen cent extra betaald en krijgen als klap op de vuurpijl ook nog een bak shit over zich heen. Ga er maar aanstaan vanachter je toetsenbordje.

    2. De zorg schaalt wel op maar er zijn veel vakantiedagen die moeten worden opgemaakt en het ziekteverzuim is hoog. Even voor de duidelijkheid. Elk IC bed heeft 2 verpleegkundigen nodig. 24/7. Dus je hebt 10 verpleegkundigen nodig voor 1 IC bed. Dus even 1000 bedden er bij is niet echt een haalbare kaart.

    3. Ik heb net uitgelegd dat als iedereen zou vaccineren dat we weer naar normaal gaan. Maar die 2 miljoen niet gevaccineerden houden het land in gijzeling. Het mortaliteitscijfer is veel en veel hoger dan de griep overigens. Maar dat zal je niet willen geloven dus het heeft niet veel zin je daar van proberen te overtuigen.

    4. Als de vaccinatie graad op peil zou zijn geweest konden we op 1 november doen wat we willen maar veel mensen dachten dat je een virus gewoon kan zeggen dat het op 1 november weg moet zijn en hebben niet bijgedragen aan de oplossing. En dat werkt niet zo.

    5. Wat wil je precies zeggen over Australië ? Mensen gaan willekeurig statistieken overal vandaan plukken om hun gelijk te halen. Het maurice de Hond-principe noem ik dat. Hij ziet statistiek als een supermarkt waaruit je kan pakken wat bij je overtuiging past. Zo werkt het niet.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    - Na 2 prikken zouden we weer naar normaal gaan guess what? 3e moet er bij en dan jaarlijks voor een virus die een mortaliteit cijfer heeft die net boven de griep valt.- Alle maatregelen zouden weggaan op 1 november guess what?.
    Inderdaad! Blij dat er zoveel gevaccineerden zijn anders zouden er veel meer doden zijn dan de griep. Nu ligt het net iets er boven en dat betekend dat het dus werkt. Als mensen zich aan de regels zouden houden en zouden vaccineren zouden de maatregelen idd weggaan. We waren er bijna mensen maar helaas...

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post

    Ok dus al ik jou goed begrijp, zou niemand het vaccin moeten nemen. Had het überhaupt ontwikkeld moeten worden of was het beter geweest de ziekte lekker rond te laten gaan in de populatie? gewoon benieuwd
    .

    Klopt en toch stopt een grote groep zonder probleem zijn/haar neus vol met coke, slaan met alle gemak pillen achterover, gieten zich vol met drank en maakt zich daarover never nooit druk om lange termijn effecten.

    Maar vraag ze om een vaccin te nemen en je hebt de poppen aan het dansen
    x2. Wilt niet zeggen dat het beleid voor geen meter klopt. Maar vaccineren zorgt voor een mindere ziekenhuisbezetting. Er zullen heus wel genoeg mensen zijn die niet hoeven te worden gevaccineerd, die het als een griep meemaken, maar ook velen met een ongezond lichaam niet. Het is of vaccineren, of weer maatregelen of nog erger dadelijk weer een lockdown.
    Last edited by MB667; 09-11-2021 at 14:44.


    op de vot dermit

  20. #20
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

  21. #21
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Het is triest dat mensen achter deze gevaarlijke gek aanlopen. Rutte en de Jonge hebben duidelijk niet geleerd van de afgelopen 2 jaar en zijn dringend aan vervanging toe, maar dit is een gevaarlijke gek die de dingen roept die sommigen graag willen horen.Dit soort politici, socialmedia platforms als Facebook, Youtube dat zijn de redenen dat er zoveel verkeerde informatie verspreid wordt en er zoveel verdeeldheid is.Ik vind het diep en diep triest dat we zo diep gezonken zijn.

  22. #22
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Het is triest dat mensen achter deze gevaarlijke gek aanlopen. Rutte en de Jonge hebben duidelijk niet geleerd van de afgelopen 2 jaar en zijn dringend aan vervanging toe, maar dit is een gevaarlijke gek die de dingen roept die sommigen graag willen horen.Dit soort politici, socialmedia platforms als Facebook, Youtube dat zijn de redenen dat er zoveel verkeerde informatie verspreid wordt en er zoveel verdeeldheid is.Ik vind het diep en diep triest dat we zo diep gezonken zijn.
    Iemand gek noemen zonder zelf te onderzoeken wat hij daadwerkelijk zegt. Typisch.

    In plaats dat we het over de inhoud hebben gaan we vorm politiek spelen. Inderdaad, dan schiet je niet op.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Haha, als je m.b.t corona achter de woorden van Baudet gaat staan houdt elke feitelijke discussie op natuurlijk. Hopelijk dat snel forumland gerealiseerd wordt, dan gaat het allemaal goedkomen 😂😂😂

  24. #24
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Als cheerleaders achter het demissionair kabinet rennen dan gaat het wel goed komen. Hebben we natuurlijk gezien anderhalf jaar lang.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Dacht je toch nog plekken te hebben waar het niet over corona gezeik gaat. Vanaf de zijkant kunnen we allemaal makkelijk.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •