MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 9 FirstFirst ... 3456789 LastLast
Results 151 to 175 of 216
  1. #151
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    QUOTE=Lowkick92;1340213]Ik denk dat we op een punt gekomen zijn in deze pandemie dat een ieder genoeg info tot zich heeft kunnen nemen om te beslissen of hij/zij zich wel/niet laat vaccineren. Ik (en zo’n 85% van alle andere mensen in de westerse landen) heeft zich laten vaccineren en boosteren en zal dat de eerst komende tijd, indien nodig, ook laten doen.

    En van dat % hoeveel % heeft dat gedaan omdat ze bang zijn voor het virus of omdat ze dit noodgedwongen hebben moeten doen omdat ze anders geen deel meer uit kunnen maken van de maatschappij?

    Het verkleint de kans op een ernstig verloop van COVID. De tijd zal leren wie daadwerkelijk de ‘mongolen’ zijn, de mensen die vertrouwden op de (medische) wetenschap of de mensen die dat wantrouwden en hun informatie van alternatieve nieuws sites, social media, Willem Engel, blckboxtv, Joe Rogan etc haalden.

    Dat het de kans verkleint op een ernstig verloop is geen bewijs voor. Dit “vaccin” werd ons eerst “verkocht” onder het mom dat je geen covid kon krijgen en niet kon overdragen aan anderen. Hoe is dat uiteindelijk gegaan?

    Met deze nieuwe omikron variant hebben we vroeg of laat allemaal een date. Ik zie hem met vertrouwen tegemoet. Er zijn de afgelopen tijd met regelmaat verhalen voorbij gekomen van ongevaccineerde mensen op de IC met heel veel spijt. Dat neem je wel of niet serieus, eigen verantwoordelijkheid, simpel zat .. zou je denken

    Bedoel je dat RTL nieuws artikel van Jules?

    https://www.facebook.com/rtlnieuws/v...7596510397387/

    Doe voor de grap eens onderzoek naar deze man en kom eens terug met wat je ondervindingen zijn. Kan alles wel gaan voorkauwen, maar dan word je nooit een zelfstandige denker/onderzoeker.

    het kwalijke is dus dat het gevolgen heeft voor anderen die hierdoor niet in ziekenhuis terecht kunnen. Dat maakt zo’n beslissing bijzonder egoïstisch. Maar vrees niet, je komt er gewoon mee weg hoor
    Nogmaals mensen met vaccinatie kunnen net zo goed in het ziekenhuis belanden als mensen zonder vaccinatie. Het is een absoluut non-argument.

    Daar zit je dan Joris Goedbloed met al je vaccinaties en je welwillendheid om je weer te laten prikken bij booster ronde 3,4,5 etc in een lockdown. Ik maak ondertussen even mijn laatste setje af in de sportschool en daarna lekker het centrum verkennen van deze wereldstad waar ik nu ben. Je mag mijn afspraak voor de boostershot anders ook wel hebben hoor, zo solidair ben ik dan ook wel weer met je. Fijne dag nog ☺️[/QUOTE]

    Je suggereert best wel wat onzin, moet ik zeggen:

    -Mensen gevaccineerd zijn om deel uit te kunnen maken vd samenleving

    -Het niet bewezen is dat vaccinatie helpt tegen ernstig verloop van covid

    -ik hetgeen wat ik schrijf baseer op ene Jules


    ‘Doe eens voor de grap onderzoek’ zeg je tegen mij. Dwz gewoon gaan Googlen en door eerdere zoekopdrachten suggesties krijgen die bevestigen wat ik al denk? Nee, dat laat ik liever aan jou en je medestanders over.. dat gedegen onderzoek doen

    Neem die vaccinaties gewoon niet, prima. Maar stop aub met het verkondigen van deze onzin.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    En mensen die gevaccineerd zijn die op de ic komen, wat krijgen die?

    Mensen die voor Corona hun lever kapot hebben gedronken moesten natuurlijk ook steeds hoge boetes betalen om geholpen te worden toch?

    Gelukkig zijn jullie geen artsen want anders hadden we een zwaar polariserende landschap.
    Die krijgen wel een bed en geen eigen risico (beter woord dan boete) betaling. Je argument mbt gezond level en de kosten voor de gezondheidszorg is valide. Overigens wordt er door artsen nu al gekeken naar de slagingskans en kosten van een behandeling in het ziekenhuis. Dus die keuzes worden al gemaakt.

    Je bent er niet voor om mensen met zware obesitas, alcohol gebruik of roken een hogere verzekeringspremie te laten betalen dan mensen die gezonder leven? En bij schaarste moet je dan idd kiezen obv overlevingskans, gedrag en verwachte gezonde levensjaren.

    Prima, maar dan nu ook vaccinatieweigeraars achteraan laten sluiten in de rij en eigen risico behandeling verhogen. Voor de toekomst een Corona/pandemie ziekenhuis (Slotervaart staat leeg) inrichten met iets minder dure zorg voor de ongevaccineerden.

  3. #153
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe

    Nogmaals mensen met vaccinatie kunnen net zo goed in het ziekenhuis belanden als mensen zonder vaccinatie. Het is een absoluut non-argument.

    Daar zit je dan Joris Goedbloed met al je vaccinaties en je welwillendheid om je weer te laten prikken bij booster ronde 3,4,5 etc in een lockdown. Ik maak ondertussen even mijn laatste setje af in de sportschool en daarna lekker het centrum verkennen van deze wereldstad waar ik nu ben. Je mag mijn afspraak voor de boostershot anders ook wel hebben hoor, zo solidair ben ik dan ook wel weer met je. Fijne dag nog ☺️

    Een lesje statistiek zou niet missstaan hier. Of kijk 'Even tot Hier' terug, waar ze je precies voorrekenen hoe dit werkt, op een aardige manier. Niet de grafiek van Thierry volgen.

    Ik maak mijn laatste setje in de sportschool ook af, elke dag, en kan daarna naar het strand, restaurant, of club, met mijn booster shot en herstel. Daardoor heb ik een stuk minder kans om bij de +10k (op 1 miljoen mensen) Covid doden te gaan horen die in deze wereldstad hebben besloten zich niet te laten vaccineren. Geen lockdown geen QR en behoorlijk meer IC capaciteit, maar ook 10 keer zo veel betalen voor je verzekerings premie en en behoorlijke Darwin Award. Helaas blijft het probleem in NL de ziekenhuis capacitet. Tot die is opgelost zou ik voorrang geven aan mensen die gepande zorg nodig hebben en anderen die wel hebben geprobeerd de gevolgen van deze pandemie te minimaliseren.

  4. #154
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Al die mongolen denken allemaal dat je aan een touwtje trekt en dat de ic verpleegkundigen uit het plafond komen vallen. Ondertussen lopen ze bij elke beslissing die het kabinet te brullen dat het niet deugt. Het is of niet goed of het deugt niet.Het probleem in de westerse wereld is dat we denken dat we recht hebben op geld en geluk en individuele keuzes. Terwijl we gewoon al een hele tijd mazzel hebben dat we heel veel hebben. Ga ff na. 300 miljoen zaadcellen en daar ben jij uit gekomen. dat is al een behoorlijke bult mazzel. En dan kom je ook nog uit een moeder in een goed gedeelte van de wereld. Van de 7 miljard mensen zijn dat er ook maar 1 Miljard. Je rijd over prachtig aangelegde wegen. je stront gaat netjes het riool in en het licht brandt. In de winter zit je lekker warm en je hebt elke dag te vreten. Allemaal dankzij de overheid. Kortom; ophouden met drammen en ga wat nuttigs doen met je leven.
    Geniale reactie hahaha

  5. #155
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Al die mongolen denken allemaal dat je aan een touwtje trekt en dat de ic verpleegkundigen uit het plafond komen vallen. Ondertussen lopen ze bij elke beslissing die het kabinet te brullen dat het niet deugt. Het is of niet goed of het deugt niet.

    Het probleem in de westerse wereld is dat we denken dat we recht hebben op geld en geluk en individuele keuzes. Terwijl we gewoon al een hele tijd mazzel hebben dat we heel veel hebben.

    Ga ff na. 300 miljoen zaadcellen en daar ben jij uit gekomen. dat is al een behoorlijke bult mazzel. En dan kom je ook nog uit een moeder in een goed gedeelte van de wereld. Van de 7 miljard mensen zijn dat er ook maar 1 Miljard. Je rijd over prachtig aangelegde wegen. je stront gaat netjes het riool in en het licht brandt. In de winter zit je lekker warm en je hebt elke dag te vreten. Allemaal dankzij de overheid.

    Kortom; ophouden met drammen en ga wat nuttigs doen met je leven.
    Eens!

    We zijn zo verwend dat we dingen voor lief nemen.

  6. #156
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    https://www.who.int/news/item/11-01-...ne-composition

    Voor ieder experimenteel vaccine proefkonijn in dit topic wie dit niet begrijpt wil ik het best uitleggen als het lief gevraagd word, want tussen de regels doorlezen is nooit gelukt in bijna drie jaar tijd.

    En voor de strijders wie hun poot stijf gehouden hebben de afgelopen drie jaar. Nog heel even volhouden, het kaartenhuis gaat ieder moment uit elkaar vallen 🥂

  7. #157
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    https://www.who.int/news/item/11-01-...ne-composition

    Voor ieder experimenteel vaccine proefkonijn in dit topic wie dit niet begrijpt wil ik het best uitleggen als het lief gevraagd word, want tussen de regels doorlezen is nooit gelukt in bijna drie jaar tijd.

    En voor de strijders wie hun poot stijf gehouden hebben de afgelopen drie jaar. Nog heel even volhouden, het kaartenhuis gaat ieder moment uit elkaar vallen 🥂
    Wat verwacht je van jouw bovenstaande reactie?

  8. #158
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    https://www.who.int/news/item/11-01-...ne-composition

    Voor ieder experimenteel vaccine proefkonijn in dit topic wie dit niet begrijpt wil ik het best uitleggen als het lief gevraagd word, want tussen de regels doorlezen is nooit gelukt in bijna drie jaar tijd.

    En voor de strijders wie hun poot stijf gehouden hebben de afgelopen drie jaar. Nog heel even volhouden, het kaartenhuis gaat ieder moment uit elkaar vallen 🥂
    Mijn engels is redelijk na 10 jaar in de VS, maar leg mij svp (dat is frans voor lief vragen) uit wat in deze statement van het WHO gezegd wordt en wat jouw conclusies zijn.

    Mvg ( eindig zelfs met een vriendelijk )

  9. #159
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Mijn engels is redelijk na 10 jaar in de VS, maar leg mij svp (dat is frans voor lief vragen) uit wat in deze statement van het WHO gezegd wordt en wat jouw conclusies zijn.

    Mvg ( eindig zelfs met een vriendelijk )
    Ok dan neem ik je wel mee aan de hand. Heb je je slabbertje al om? You are about to be spoonfed. (dat is “ik ga het voorkauwen voor je” in het Engels)

  10. #160
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Troll alert..

  11. #161
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Ok dan neem ik je wel mee aan de hand. Heb je je slabbertje al om? You are about to be spoonfed. (dat is “ik ga het voorkauwen voor je” in het Engels)
    I'm all ears.

  12. #162
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    DEZE WEKEN

    Nikoloz Basilashvili (29), Georgian tennis player (No. 22 in the world) began struggling to breathe early in his ATP Cup match in Sydney against Stefanos Tsitsipas, play was cancelled. Basilashivili was serving 4-1 down in the first set when play was suddenly halted. The Georgian tennis star was overheard saying: “Every shot I’m out of breath.” His hand gestures suggested he was feeling tightness in his chest. Australia’s vaccination rules mandate all ATP Cup players to be fully vaccinated.

    In January 2022, triple-Vaccinated Swiss Olympic Marathon Runner Fabienne Schlumpf announced on her instagram that she has been diagnosed with myocarditis.

    https://www.instagram.com/p/CYZMl_7IyAG/

    Erik Karlsson (23), elite Högby IF team runner collapsed with a cardiac arrest in the final kilometre of the Sylvesterloppet race in Kalmar, Sweden. Taken to hospital by ambulance but died on Tuesday 4th January after they tried to wake him from a coma.

    Lukas Olesen (20), Slagelse B&I Footballer from Bornholm had a sudden cardiac arrest during training. He is now in a coma.

    Nemanja Mirosavljević (25), former Grafičar player – and youth coach since summer 2021 – had a cardiac arrest. He died after 7 days in a coma.

    Marin Čačić (23), NK Nehaj Footballer suddenly collapsed with cardiac arrest during training. He was rushed to a hospital where heart failure was diagnosed. He was in a coma but died after two days in hospital

    Australia: Bodybuilder Matty John suffered stabbing heart pain two days after Pfizer vaccine, diagnosed with pericarditis.

    Domenico De Siano (25), Basketballer from Forio Basket, died yesterday after a month in the La Schiana Hospital in Pozzuoli, due to suffering a cerebral ischemia due to blood clots in the brain. = https://www.reuters.com/business/hea...th-2021-11-30/

    Wouter Betjes (14), student hockey player collapsed walking to the dugout after a catch-up game Bloemendaal JC3 against Overbos JC1. Club doctor tried to resuscitate him at the ground, continuing in the ambulance and at hospital in Amsterdam but they were not successful and he died.

    Makhlid Al-Raqadi (29), Muscat FC football player collapsed with cardiac arrest during the warm-up for a match and suffered “a severe heart attack.” He was taken to hospital but they were unable to save him.

    An unnamed Adelaide Crows football player went to hospital diagnosed with pericarditis (heart inflammation) two weeks after his first Pfizer. Percarditis destroys heart cells. The Adelaide Crows inexplicably did not release his name, citing “privacy” but it will soon be obvious because he will be out for at least 3 months.

    Adrien Sandjo (18), U19 Piedmont and Valle d’Aosta regional team footballer collapsed on the pitch with a cardiac arrest, declared brain dead after six hours of observation in Molinette hospital. His organs were removed for donation.

    Izan Edward (7), Beniopa Sports Union footballer suffered a blackout a few minutes after finishing a training session at the Roís de Corella football field. Coaching staff tried to ressuscitate the boy with a defibrillator. An ambulance took him to hospital where he died. Spain has been rushing to vaccinate children 5-11.

    José Javier Ros (aka Monas) (22), UCAM Murcia footballer withdrew from the rest of the season after being diagnosed with pericarditis.

    Aurélie Hans (21), female football goalkeeper (since she was 12) suffered a sudden cardiac arrest and died Tuesday, December 14.

    Maxwell Harrison (21), International ballroom dancer developed pericarditis (inflammation of the sac surrounding the heart muscle) five days after his second Pfizer COVID-19 vaccine, and was hospitalized.

    Ben Madgen (36), South East Melbourne Phoenix basketballer in hospital with pericarditis after 2nd Pfizer.

    Bobby Dixon, Carlisle City footballer collapsed in the early stages of a Cumberland County League game against Gosforth and was taken to the Cumberland Infirmary for tests.

    Ricardo Gomes (29) Cape Verde native footballer playing for Serbian club FK Partizan collapsed during training , 45 days after his COVID vaccination. Coach Stanojevic said “The situation is serious.”

    Martin Terrier (24), Rennes striker was substituted after chest pains in game against Nice.

    Victor Lindelof (27), Manchester United defender went down clutching his chest and pointing to his heart, complained of chest pain and racing pulse. His wife confirmed (many times) they were both vaccinated.

    Piotr Zielinski (27), Napoli midfielder went to the sideline, 19 minutes into the game against Empoli, struggled to breathe, pointing to his neck and chest.

    !!! FC Carl Zeiss Jena players, Ugur Tezel and Kwabenaboye Schulz, collapsed in their game against Berliner AK.

  13. #163
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Ok dan neem ik je wel mee aan de hand. Heb je je slabbertje al om? You are about to be spoonfed. (dat is “ik ga het voorkauwen voor je” in het Engels)
    Eindelijk iemand die precies weet hoe de vork in de steel zit!!

  14. #164
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Vertel

  15. #165
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Al die mongolen denken allemaal dat je aan een touwtje trekt en dat de ic verpleegkundigen uit het plafond komen vallen. Ondertussen lopen ze bij elke beslissing die het kabinet te brullen dat het niet deugt. Het is of niet goed of het deugt niet.

    Het probleem in de westerse wereld is dat we denken dat we recht hebben op geld en geluk en individuele keuzes. Terwijl we gewoon al een hele tijd mazzel hebben dat we heel veel hebben.

    Ga ff na. 300 miljoen zaadcellen en daar ben jij uit gekomen. dat is al een behoorlijke bult mazzel. En dan kom je ook nog uit een moeder in een goed gedeelte van de wereld. Van de 7 miljard mensen zijn dat er ook maar 1 Miljard. Je rijd over prachtig aangelegde wegen. je stront gaat netjes het riool in en het licht brandt. In de winter zit je lekker warm en je hebt elke dag te vreten. Allemaal dankzij de overheid.

    Kortom; ophouden met drammen en ga wat nuttigs doen met je leven.

    Dit is echt zo sneu op zo veel vlakken. Dus vanwege het feit dat je het “goed” hebt gehad zoveel jaren, is het ok om het uit je handen te laten grijpen? Dat ik dit nog moet lezen op een vechtsport forum nota bene… Dat betekend dat je moet vechten voor wat je hebt en het niet af laten pakken. Jij noemt het mazzel, maar daar is voor gestreden in het verleden en vergeet niet de hoge belastingen in dit land, die betalen voor jou diarree het riool in. Helaas ging dit keer jou diarree het internet over. Ik adviseer je volgende keer je aanleun toiletje daarvoor weer te gebruiken, mocht je er niet uitkomen moet je aan het touwtje trekken naast je toilet dan krijg je ondersteuning.

  16. #166
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Aubameyang mag het veld niet op vanwege vastgesteld hartprobleem
    https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=398930

    Hartproblemen houden Alphonso Davies voorlopig aan de kant

    https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=398924

  17. #167
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Dit is echt zo sneu op zo veel vlakken. Dus vanwege het feit dat je het “goed” hebt gehad zoveel jaren, is het ok om het uit je handen te laten grijpen? Dat ik dit nog moet lezen op een vechtsport forum nota bene… Dat betekend dat je moet vechten voor wat je hebt en het niet af laten pakken. Jij noemt het mazzel, maar daar is voor gestreden in het verleden en vergeet niet de hoge belastingen in dit land, die betalen voor jou diarree het riool in. Helaas ging dit keer jou diarree het internet over. Ik adviseer je volgende keer je aanleun toiletje daarvoor weer te gebruiken, mocht je er niet uitkomen moet je aan het touwtje trekken naast je toilet dan krijg je ondersteuning.
    Gevoelige jongen gaat het nog even tot 10 tellen.

  18. #168
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Aubameyang mag het veld niet op vanwege vastgesteld hartprobleem
    https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=398930

    Hartproblemen houden Alphonso Davies voorlopig aan de kant

    https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=398924
    Als je gevaccineerd bent, laat dan je hart testen!

  19. #169
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Als je gevaccineerd bent, laat dan je hart testen!
    De kans lijkt me groter dat je ongevaccineerd aan covid sterft dan dat je hart het begeeft door vaccinatie.

    Eén plus één is twee.

  20. #170
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    De kans lijkt me groter dat je ongevaccineerd aan covid sterft dan dat je hart het begeeft door vaccinatie.

    Eén plus één is twee.
    Mortaliteit van covid is net boven de griep. De bijwerkingen van het vaccine zijn vele malen erger. Er gaan alleen maar meer vaccin schade bijkomen.

  21. #171
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Als je gevaccineerd bent, laat dan je hart testen!
    Je bedoelt, als je covid hebt gehad laat je hart testen. Kans op myocarditis na covid 8x hoger dan na vaccinatie.

  22. #172
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Mortaliteit van covid is net boven de griep. De bijwerkingen van het vaccine zijn vele malen erger. Er gaan alleen maar meer vaccin schade bijkomen.
    Mortaliteit 3 tot 10 keer zo hoog is op dit moment de verwachting, met Omicron zal dat wel dalen. Waar haal je vandaan dat die bijwerkingen van het vaccin zo erg zijn? Dat is namelijk niet wat welk groot wetenschappelijk onderzoek dan ook zegt.

    Zoals gezegd kunnen we prima discussies voeren over verplichtingen, proportionaliteit van maatregelen, big brother, fouten in de aanpak etc, maar kunnen we nu opouden met het misinformatie mbt vaccinatie. Die werken gewoon, wat nietbetekent dat er helemaal geen bijwerkingen zijn trouwens.

  23. #173
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Mortaliteit 3 tot 10 keer zo hoog is op dit moment de verwachting, met Omicron zal dat wel dalen. Waar haal je vandaan dat die bijwerkingen van het vaccin zo erg zijn? Dat is namelijk niet wat welk groot wetenschappelijk onderzoek dan ook zegt.

    Zoals gezegd kunnen we prima discussies voeren over verplichtingen, proportionaliteit van maatregelen, big brother, fouten in de aanpak etc, maar kunnen we nu opouden met het misinformatie mbt vaccinatie. Die werken gewoon, wat nietbetekent dat er helemaal geen bijwerkingen zijn trouwens.
    Dit, precies dit.

    Maar antivaxxers hebben hun eigen wetenschappers, nieuws sites etc waardoor ze er ook van overtuigd zijn dat hetgeen wat ze zeggen over de vaccins kloppen. Alle beweringen worden onderbouwd met data en verteld door wetenschappers. Hun waarheid is voor hun ‘de’ waarheid.

  24. #174
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Aantal voetballers met hartproblemen nam al jaren toe. Ook voor Covid. Vraag me wel af hoe dat komt. Is de belasting de afgelopen jaren zoveel hoger geworden ? Belangen zijn wel groter geworden dus de toppers draaien veel meer minuten. Vooral in Engeland is het aantal wedstrijden schrikbarend hoog.

  25. #175
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Zal wel door die rare poedertjes( pre work out) komen die ze nemen en energie drankjes.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •