MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast
Results 101 to 125 of 216
  1. #101
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Dus jij wilt mensen uitsluiten die geen experimentele injectie willen nemen?

    Wopke Hoekstra en Sigrid Kaag zijn buiten het parlement om dit aan het het bewerkstelligen. Het bewijs is inmiddels binnen.

    https://mobile.twitter.com/PvanHouwe...7Ctwgr%5Etweet
    Oh ja, dit is inderdaad wel keihard bewijs!

    Ik word zo moe van al die 'ik-neem-geen-vaccin-want-het-is-experimenteel-en-ik-weet-niet-wat-er-in-zit'-mensen. Prima, maar blijf dan maar binnen. En ga niet mijn vrijheid naar de klote helpen, want al die fucking niet-gevaccineerden vullen de ziekenhuizen.
    Overigens heb ik met wat vrienden een klein onderzoekje gedaan. We hebben van alle bekenden die tegen dit vaccin zijn het opleidingsniveau genoteerd. En die is in ruim 90% van de gevallen vrij laag. Nu is het hebben van een lage opleiding op zichzelf geen probleem, natuurlijk niet. Maar het is wel opvallend...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Oh ja, dit is inderdaad wel keihard bewijs!

    Ik word zo moe van al die 'ik-neem-geen-vaccin-want-het-is-experimenteel-en-ik-weet-niet-wat-er-in-zit'-mensen. Prima, maar blijf dan maar binnen. En ga niet mijn vrijheid naar de klote helpen, want al die fucking niet-gevaccineerden vullen de ziekenhuizen.
    Overigens heb ik met wat vrienden een klein onderzoekje gedaan. We hebben van alle bekenden die tegen dit vaccin zijn het opleidingsniveau genoteerd. En die is in ruim 90% van de gevallen vrij laag. Nu is het hebben van een lage opleiding op zichzelf geen probleem, natuurlijk niet. Maar het is wel opvallend...
    Nee het moet eerst gebeuren voordat je het dan gelooft toch. Dan is het te laat. Geen woord over gerapt in de traditionele media.

    Wie heeft het virus nou verspreidt? Dat zijn toch de gevaccineerde? De niet-gevaccineerde moesten steeds testen als ze ergens naar binnen willen. Laat staan als ze naar het buitenland willen gaan.

    Er zijn genoeg hoogopgeleide mensen die hetzelfde erover denken. Dan moet je maar nogmaals je onderzoek doen.

    Wel grappig dat de zogenaamde laag opgeleiden dit allang door hadden. Het gaat niet om of je goed kunt leren of niet. Het gaat om gezond verstand.

    “Het verraad van de intellectuelen”

  3. #103
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Nee het moet eerst gebeuren voordat je het dan gelooft toch. Dan is het te laat. Geen woord over gerapt in de traditionele media


    Wie heeft het virus nou verspreidt? Dat zijn toch de gevaccineerde? De niet-gevaccineerde moesten steeds testen als ze ergens naar binnen willen. Laat staan als ze naar het buitenland willen gaan.
    Dat rappen over complottheorieen laten we over aan Lang Frans...

    Beiden verspreiden dat virus. Alleen komen de gevaccinceerden een factor 30 minder op de IC terecht. Dus hadden we meer dan voldoende capciteit gehad met een stuk minder maatregelen, als iedereen gevaccineerd zou zijn. Dat is gewoon een feit en doet niks af aan de wens voor vrije keuze of vermeende angst voor de bijwerking van een vaccin. Die vrije keuze van de 15% zorgt nu direct voor maatregelen die ook de vrijheid van de 85% beperken.
    Mischien een prijs de we als samenleving moeten betalen voor die vrije keuze, maar niet gek dat mensen je daar op aanspreken toch?

  4. #104
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Vonden jullie Lewis tegen Daukas ook een beetje een mismatch?

  5. #105
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Dat rappen over complottheorieen laten we over aan Lang Frans...

    Beiden verspreiden dat virus. Alleen komen de gevaccinceerden een factor 30 minder op de IC terecht. Dus hadden we meer dan voldoende capciteit gehad met een stuk minder maatregelen, als iedereen gevaccineerd zou zijn. Dat is gewoon een feit en doet niks af aan de wens voor vrije keuze of vermeende angst voor de bijwerking van een vaccin. Die vrije keuze van de 15% zorgt nu direct voor maatregelen die ook de vrijheid van de 85% beperken.
    Mischien een prijs de we als samenleving moeten betalen voor die vrije keuze, maar niet gek dat mensen je daar op aanspreken toch?
    Bij wijze van.

    We hebben het over mensen die 60 plus zijn met een veel te hoge BMI en onderliggend lijden die op de IC terecht komen uitzonderlingen daargelaten.

    Sorry maar ik kan er niet tegen als mensen worden uitsloten als een probleem. En vergeet niet, na 2 prikken zouden we weer naar normaal gaan als is de bevolking voor 70 procent gevaccineerd is. En waarom zijn de sportscholen dicht? Gaat dit echt om gezondheid? Dan heb ik de economische schade nog niet eens genoemd.

    Vrijheid wordt voorwaardelijk. Ook al ben je gevaccineerd of niet, deze kant moet je niet op willen gaan.

    I am done here. Ieder zijn eigen keuze om wat te nemen of niet.
    Last edited by largo0; 21-12-2021 at 20:28.

  6. #106
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Er zijn genoeg hoogopgeleide mensen die in complottheorieën geloven en niet willen vaccineren, ik zie dit in mijn eigen omgeving en de theorieën die ze geloven is om verdrietig van te worden.

    Er belanden trouwens ook gezonde ongevaccineerde mensen op de IC. De vrijblijvendheid van vaccinatie gaat niet lang meer duren, denk ik. Een keuze voor jezelf maken is prima zolang anderen daar (indirect) niet door worden benadeeld naar mijn mening. Nu is dat al een tijd het geval en worden hartoperaties etc uitgesteld. Natuurlijk had er meer zorg capaciteit moeten zijn maar dat is er voorlopig niet. Vaccinatie beschermt tegen ernstig ziek worden is duidelijk geworden de afgelopen tijd. Neem het dan ook gewoon. Voor jezelf en voor anderen. Niemand wil je dood hebben of met je experimenteren.

    Er was laatst een uitzending van #Frontberichten, 2 december meen ik. Dit was het beste wat ik op tv gezien heb over Covid de afgelopen tijd. Geen wij vs zij gedoe maar gewoon artsen, verpleegkundigen, professionals
    In de gezondheidszorg die hun werk doen en vertellen wat ze meemaken.

    Iedereen in deze thread, pro of anti vaccinatie zou ‘m moeten kijken:

    Bekijk Frontberichten op https://www.npostart.nl/BV_101407589

  7. #107
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Fijne feestdagen!!

  8. #108
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Fijne feestdagen ieder

  9. #109
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    fijne dagen allemaal!

  10. #110
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Robin Fransman, vaccinatiescepticus en oprichter Herstel-NL, overleden aan gevolgen corona.

    Econoom Robin Fransman, initiatiefnemer van actiegroep Herstel-NL die zich tegen de lockdown keerde, is dinsdag op 53-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van corona. Zijn overlijden wordt door diverse bronnen bevestigd aan Het Parool.

    https://www.ad.nl/binnenland/robin-f...ona~a636e2864/

  11. #111
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De complot denkers zullen wel zeggen niet waar fake news. Helemaal kierewiet.

  12. #112
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Trieste zaak. Onnodig dat dit gebeurt als het duidelijk is dat vaccins beschermen en behoorlijk veilig zijn.

    Deze mensen zitten er heel diep in. Dit was nota bene een hoogopgeleide man, hij had beter moeten en kunnen weten. Benieuwd of er mensen zijn die uit die tunnelvisie stappen na dit soort berichten. Voortschrijdend inzicht ofzo

  13. #113
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Volgens Gommers is covid peanuts.

  14. #114
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Dat is het nu ook voor de jongeren. Op enkele uitzonderingen na die je altijd hebt. De nieuwe variant bv ,laat gewoon alle jongeren het krijgen. Geen gelul met vaccinatie en goed beschermd voor de toekomst.
    Maar dat willen ze niet.Ze willen een G2 paspoort.Dit terwijl als gevaccineerd bent je het gewoon kan krijgen en doorgeven. Sterker nog,vaak merk je door de vaccinatie niet dat je het hebt en geef je het door aan zwakkeren.
    VB in mijn groep.Tijdens een etentje met 8 man vrijwilligers tussen de 30 en 40 allemaal gevaccineerd doen er een aantal na klachten een test,ja hoor positief. Alle overige zonder klachten doen ook een test.Allemaal hadden ze corona.
    Voor mij betekend dit 100 % geen bescherming in deze groep na vacinatie en levensgevaarklijk voor ouderen of zwakkeren omdat ze niet doorhebben dat ze corona hebben.

    Ikzelf en mijn vrouw hefftig corona gehad tijdens de eerste golf. Bijde niet gefaccineerd en het nooit meer gekregen.Dit terwijl bij mijn vrouw op het werk momenteel 2 collega,s thuis zitten 60+ met corrona en overige collega,s het nu allemaal gehad hebben in het afgelopen jaar. (allemaal gevaccineerd,alleen mijn vrouw niet op haar werk)
    Aantal maanden geleden heb ik mijn zoon uit Barcelona gehaald met corona omdat hij niet met het vliegtuig mee mocht (Ik laat hem daar echt niet alleen zitten). In dezelfde hotelkamer gezeten en dag later met de auto naar huis .Ikzelf heb geen corrona meer gehad.En ook op het werk (groot bedrijf) nooit meer corrona gehad terwijl vele jongeren om mijn heen het wel hadden.

    Voor mij betekend vaccinatie puure dwang leugens en manupulatie. Indien het goed werkt uitstekent geschikt voor ouderen zwakkeren en mensen met overgewicht en sterk aan te raden.

  15. #115
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Dat is het nu ook voor de jongeren. Op enkele uitzonderingen na die je altijd hebt. De nieuwe variant bv ,laat gewoon alle jongeren het krijgen. Geen gelul met vaccinatie en goed beschermd voor de toekomst.
    Maar dat willen ze niet.Ze willen een G2 paspoort.Dit terwijl als gevaccineerd bent je het gewoon kan krijgen en doorgeven. Sterker nog,vaak merk je door de vaccinatie niet dat je het hebt en geef je het door aan zwakkeren.
    VB in mijn groep.Tijdens een etentje met 8 man vrijwilligers tussen de 30 en 40 allemaal gevaccineerd doen er een aantal na klachten een test,ja hoor positief. Alle overige zonder klachten doen ook een test.Allemaal hadden ze corona.
    Voor mij betekend dit 100 % geen bescherming in deze groep na vacinatie en levensgevaarklijk voor ouderen of zwakkeren omdat ze niet doorhebben dat ze corona hebben.

    Ikzelf en mijn vrouw hefftig corona gehad tijdens de eerste golf. Bijde niet gefaccineerd en het nooit meer gekregen.Dit terwijl bij mijn vrouw op het werk momenteel 2 collega,s thuis zitten 60+ met corrona en overige collega,s het nu allemaal gehad hebben in het afgelopen jaar. (allemaal gevaccineerd,alleen mijn vrouw niet op haar werk)
    Aantal maanden geleden heb ik mijn zoon uit Barcelona gehaald met corona omdat hij niet met het vliegtuig mee mocht (Ik laat hem daar echt niet alleen zitten). In dezelfde hotelkamer gezeten en dag later met de auto naar huis .Ikzelf heb geen corrona meer gehad.En ook op het werk (groot bedrijf) nooit meer corrona gehad terwijl vele jongeren om mijn heen het wel hadden.

    Voor mij betekend vaccinatie puure dwang leugens en manupulatie. Indien het goed werkt uitstekent geschikt voor ouderen zwakkeren en mensen met overgewicht en sterk aan te raden.
    Je geeft zelf aan dat je heftige Corona hebt gehad. Anderen niet gevaccineerden in jouw situatie waren misschien overleden, en jij zat er misschien in de buurt. Als je dood bent heb je niet veel an je toekomstige immuniteit…

  16. #116
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Volgens Gommers is covid peanuts.
    In vergelijking met? Context is wel belangrijk in deze, al is het vreemd dat iemand die actief om een volledige lockdown vraagt tegen een groep pubers dit soort populaire taal uitslaat.

  17. #117
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    In vergelijking met? Context is wel belangrijk in deze, al is het vreemd dat iemand die actief om een volledige lockdown vraagt tegen een groep pubers dit soort populaire taal uitslaat.
    https://www.instagram.com/p/CYE5j1VI...dium=copy_link

  18. #118
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Top
    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Fijne feestdagen!!
    Fijne feestdagen, Eindbaas! Fijne feestdagen allemaal!
    Last edited by arjenvos; 30-12-2021 at 19:51.

  19. #119
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Alvast even gezegd willen hebben: ik ben gevaccineerd en voor vaccinatie. Maar tegen misleiding, dwang en kindervaccinaties.
    Maar deze podcast vond ik interessant. Je mag er alles van vinden, alleen gezeik op Joe Rogan zou getuigen van een biased mind

    https://open.spotify.com/episode/3SC...62c52929be447f

  20. #120
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Alvast even gezegd willen hebben: ik ben gevaccineerd en voor vaccinatie. Maar tegen misleiding, dwang en kindervaccinaties.Maar deze podcast vond ik interessant. Je mag er alles van vinden, alleen gezeik op Joe Rogan zou getuigen van een biased mind https://open.spotify.com/episode/3SC...62c52929be447f
    Verklaar het succes van Cuba dan eens waar ze kids vanaf 2jr vaccineren en het Covid wise heel goed gaat. Ik zal de podcast beluisteren morgen, maar wil vooraf wel kwijt dat een mma-commentator (Joe Rogan), een dansleraar (Willem Engel), een rapper (Lange Frans) ,oud wielrenner (Flavio Pasquino) een fotomodel (Doutzen Kroes) zich vooral moeten bezigen met hetgeen zij goed in zijn. Wat zij vinden van covid, maatregelen, vaccins is totaal niet relevant.. totaal niet.https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...eren~b0d18b89/
    Last edited by Lowkick92; 04-01-2022 at 00:50.

  21. #121
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    "Het contrast is groot met rijke westerse landen zoals de VS en Nederland, die geld en vaccins hebben, maar achter de feiten blijven aanlopen omdat een bepalende minderheid de vaccins blijft weigeren. ‘Nederlanders zijn een beetje doorgeschoten in hun vrijheidsdenken’, vindt de Italiaan. Europese landen, stelt hij, zijn het collectief uit het oog verloren. Zo kon Nederland bijvoorbeeld in 2012 de productietak van een publieke vaccinfabriek privatiseren. De onderzoeksafdeling stond ook te koop, maar vorig jaar kwam minister De Jonge van Volksgezondheid op dat besluit terug, wijs geworden door de pandemie".

  22. #122
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Alvast even gezegd willen hebben: ik ben gevaccineerd en voor vaccinatie. Maar tegen misleiding, dwang en kindervaccinaties.
    Maar deze podcast vond ik interessant. Je mag er alles van vinden, alleen gezeik op Joe Rogan zou getuigen van een biased mind

    https://open.spotify.com/episode/3SC...62c52929be447f
    https://www.google.nl/amp/s/amp.thea...rticle/619734/

    Over die Robert Malone en wat hij allemaal claimt en niet klopt. Ik sla de podcast over joh. De man roept simpelweg dingen over mRNA vaccins die niet kloppen en waar sceptici dan weer mee schermen.

  23. #123
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    @Lowkick92 : je verwoord het heel goed en ik sta er precies zo in als jij.
    Jammer dat zoveel mensen in de complotfuik zijn getrapt, en alles wat uit de "mainstream" wereld komt wantrouwen(op zich is dat nog niet erg, maar ze nemen aan dat het tegenovergestelde waar is, en gaan daar zelf naar op zoek), incl de wetenschappelijke consensus.

  24. #124
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Betty White (99) stierf natuurlijke dood, geen verband met boostervaccin.
    https://www.moviemeter.nl/nieuws/bet...n-invloed-4130

  25. #125
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Verklaar het succes van Cuba dan eens waar ze kids vanaf 2jr vaccineren en het Covid wise heel goed gaat. Ik zal de podcast beluisteren morgen, maar wil vooraf wel kwijt dat een mma-commentator (Joe Rogan), een dansleraar (Willem Engel), een rapper (Lange Frans) ,oud wielrenner (Flavio Pasquino) een fotomodel (Doutzen Kroes) zich vooral moeten bezigen met hetgeen zij goed in zijn. Wat zij vinden van covid, maatregelen, vaccins is totaal niet relevant.. totaal niet.https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...eren~b0d18b89/
    Wat betreft kindervaccinaties in Cuba, draai het eens om. Zijn de vaccinaties aan kinderen dan de reden van ''het succes'' in Cuba? En definieer succes en geef meteen even een uitleg over de mate van betrouwbaarheid van de data in Cuba. Ik weet niet of je er weleens geweest bent, maar het gaat daar in de praktijk toch iets anders dan het lijkt. Het gaat daar overigens om een ander vaccin dan dat ze mijn kinderen zouden willen geven. Dat had je er voor de goede orde wel even bij kunnen vermelden.

    En ik vind het ook wel een contradictie dat jij je duidelijk uitspreekt over wat je van vaccinaties vindt, maar daarna een rijtje opnoemt van mensen waarvan je vindt dat ze het niet mogen. Dus met andere woorden: iedereen die het niet met mij eens is, moet zijn mond houden.

    Ikzelf ben niet bang voor vaccinaties en ben ook voorstander. Maar zie wel met angst en beven aan wat dit soort gedrag de aankomende jaren gaat veroorzaken. Ik kan wel gaan roepen dat we moeten verenigen en samen de strijd moeten aangaan, maar dat station lijkt al gepasseerd.
    Maar om je gerust te stellen, we delen allemaal dezelfde emotie en dat is angst.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •