MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7

Thread: UFC 269

  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default UFC 269

    Iemand nog wat gezien?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Nunes verloren zag ik voorbij komen.
    Ben niet een grote mma liefhebber maar meer een kb liefhebber maar merk wel dat er steeds minder wordt gereageerd op de ufc topics, wel jammer.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ronny & Clyde podcast over ufc 269
    https://youtu.be/vvfzV6OtbPk

  4. #4
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Iemand nog wat gezien?
    Uiteraard! Wel enkel de main event.

    - O'Malley trapte uitstekend af. Want is die man staand sterk, ik ben benieuwd waar zijn plafond ligt. Hij zal nu in ieder geval een ranking hebben.
    - Daarna een bijzonder pijnlijk debuut op flyweight van Cody Garbrandt. Werd er in de eerste ronde al uitgeslagen. Dat is zijn 4e KO tegen in de laatste 6 wedstrijden. Dat is niet al te best natuurlijk, zelfs wat zorgelijk. En als ik naar hem keek, leek het me niet zijn juiste gewichtsklasse. Die moet terug naar bantamweight.
    - Neal tegen Ponzinibbio moest ik overslaan vanwege een wakker wordend kind. Ga ik nog wel terugkijken.
    - Nunes vond ik er niet best uitzien én erg snel aftikken bij de choke. Volgens mij zat 'ie nog niet eens goed onder de kin. Misschien had ze dit even nodig, of is ze er helemaal klaar mee. We gaan het zien. Wel respect voor Pena uiteraard!
    - En tot slot de Main Event. Poirier in de eerste ronde de betere, maar dat gebeurde Oliveira ook tegen Chandler. Tweede ronde duidelijk voor Oliveira en toen was het eigenlijk al over voor Dustin. Ook hij tikte best vlot af trouwens, al is dat wat makkelijk praten vanaf mijn bureaustoel.

    Mooi event! Nu op naar Lewis!

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik dacht dat Poirier erg veel last had van die lichaamstrappen. Je zag hem op een gegeven moment echt een beetje terugtrekken en vanaf toen nam Oliveira over.
    Nunes zag er slecht uit. Jab van Pena deed het hem, maar het leek alsof Nunes nog maar 1 gameplan heeft. Vond het apart om te zien, tikte razendsnel af.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Laat Germaine nu maar tegen Pena, maar ik denk dat die liever Nunes een rematch geeft. Verder mooi event. Cruz had een zware eerste ronde, maar herpakte zich goed. Leuke potten.

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Voor zover ik begrepen heb laat ze zich niet vaccineren, wat vechten in Amerika lastig maakt.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •