MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Glory stop met evenementen in Nederland!

    Willen geen dopingcontroles. Haha!!

    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...-voor-de-fans/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Tsja, Overeem geeft inmiddels weer licht in het donker maar ook bij de rest heb ik weinig illusies. Wat mij betreft verder prima - als in: het is mijn lichaam niet en ik koop met alle liefde een PVP

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Slim. De enigste markt waar ze nog redelijk wat kaarten kunnen verkopen.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Maar als ze dopingcontroles gaan invoeren, dan wordt 75% van de vechters geschorst.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind de argumentatie minstens opvallend. Men is blijkbaar wel tegen het gebruik van doping in de sport, maar het niet eens met de strafmaat die er geldt op internationaal niveau. Ze vinden het onterecht dat iemand zijn carriere stopt nadat iemand is gepakt en veroordeeld. Met zo een statement neem je op voorhand al de dopingoffender in bescherming. Ik vraag me af of dat op lange termijn een standpunt is dat `internationaal ook te handhaven is. Want ik denk dat je er in een land als Amerika niet mee wegkomt.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd in welke buurlanden ze wel gaan organiseren.
    Zoals Rico zou zeggen, het is wat het is.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    ITA
    De bond had een contract met de Dopingautoriteit, maar dat is inmiddels verbroken. Nu werkt Glory samen met International Testing Agency (ITA). ITA kan niet bepalen of en hoe wordt gestraft. Glory blijft eigen baas.

    Straf
    En daar zit het probleem. De Nederlandse Vechtsportautoriteit is voorstander van langdurige straffen. Glory wil de straffen liever wat korter houden, dat is zakelijk gezien beter.

    "Als we schorsingen gaan uitdelen die een loopbaan kunnen beëindigen, moeten we zorgen dat er goede ondersteuning beschikbaar is. De regels zijn zeer complex. Niet elke vechter verdient een half tot 1 miljoen euro per jaar en kan waar nodig juridische hulp bekostigen", legt Rudmann uit.

    Buurland
    Glory is nu bezig met het opzetten van een evenement in "een buurland" van Nederland.
    https://sportnieuws.nl/vechtsport/om...-in-nederland/

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •