MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 147
  1. #101
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    De zogenaamde Badr army zitten niet aan coke of al dat andere troep.
    Ja vast.
    Sterker nog, sinds wanneer is er een partij van Hari gestaakt?
    Sowieso 2009 tegen Bonjasky.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Wat is dit nou voor een rare politiek gekleurde én bovenal gefrustreerde reactie. Die doorgesnoven hooligans hadden, zoals altijd, maar één doel en dat is de boel laten escaleren. Ver voordat de partij in kwestie begon waren deze gekke Henkies al een grimmige sfeer aan het creëren en zeer agressief, al dan niet passief. Ik snap niet wat linkse media en termen als 'mocro's' hier mee te maken hebben lol. Even stoom afblazen door het nieuwe boek van Baudet te lezen gappie. Al was het een reactie; volkomen overtrokken en onnodig (tja, hooligans hé, gingen als beesten tekeer).
    2x. Het belangrijkste is dat dit barbaarse gedrag van iedereen afgewezen wordt.
    Want het belangrijkste is dat het de sport schaadt en niet alleen als Marokkaanse supporters dit zouden doen 😉

    Badr kan bijna niets meer hebben en het is steeds wachten op een moment dat hij in gevaar komt.
    Uitdelen kan hij nog wel.
    Doodzonde voor de wedstrijd en ook voor de hoofdpartij.

  3. #103
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ja vast.Sowieso 2009 tegen Bonjasky.
    Niet door supporters maar door zijn idiote gedrag..tegen Gerges ook.

  4. #104
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Dat weet Largo zeker omdat coke en al dat andere troep haram is en Badr army een verzameling van nette burgers zijn.

  5. #105
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dat weet Largo zeker omdat coke en al dat andere troep haram is en Badr army een verzameling van nette burgers zijn.
    En allemaal hoogopgeleid HBO of Uni. Anders dan die blue collar stukadoors.

  6. #106
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    En hoe kan One dit voorkomen dan? Als een grote menigte zoals hier ontspoord kan je er weinig aan doen gewoon helaas.

    Volgende keer badr hoofdpartij maken, dan zien we iig all andere partijen nog.

  7. #107
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    En hoe kan One dit voorkomen dan? Als een grote menigte zoals hier ontspoord kan je er weinig aan doen gewoon helaas. Volgende keer badr hoofdpartij maken, dan zien we iig all andere partijen nog.
    Ik heb nu veel beelden terug gekeken, maar volgens mij gaat het toch om maximaal 10 man die naar beneden komt. Waarvan 1 man volgens mij een combinatie is van dik en een kuurtje. Dit had je toch met een normale beveiligingsgroep de kop in kunnen drukken?Laat staan met een grote beveiligingsgroep wat je normalieter op dit soort gala,s tegenkomt. Of zijn dit nu ook al 20 jarige van 70 kilo en net hun papiertje op zak? Of was de beveilging als eerste weg gerend?

  8. #108
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Nou, UFC Londen was meer de moeite waard.
    Glory kan daar gewoon niet aan tippen, los van dit incident.
    Ik ken veel Polen, zijn over het algemeen rustig en beleefd. Maar de hooligans zijn serieus helaas.

  9. #109
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Arek Wrzosek boos op Glory: ‘Misschien wilde Badr Hari niet verder’
    https://www.telegraaf.nl/sport/11671...ri-niet-verder

  10. #110
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

  11. #111
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap de discussie of twijfel over de schuld niet helemaal. Ik ga al decennia naar kickboksgala's en heb nooit ook maar één groot incident meegemaakt. Wat ik wel heb meegemaakt is dat het helemaal niet prettig voelt om open voor de tegenstander van Badr te zijn als je tussen zijn aanhang zit. In 2018 was ik bij het toernooi van WFL waarbij Murat Aygun won. Ook toen zat ik direct voor de aanhang van Murat. Ook hier voelde ik mij niet vrij om open en duidelijk voor zijn tegenstander te zijn. Sommige aanhang is zeer nadrukkelijk aanwezig en zorgt voor een minder ontspannen sfeer. Dit maakt over het algemeen niet uit, omdat de aanhang van de tegenstander niet met zijn allen bij elkaar zitten en niet collectief de confrontatie zoekt met de "tegenpartij". Nu hebben we Glory 80, waar Badr vecht tegen een voormalig Hooligan die zijn hele aanhang meeneemt. Deze aanhang is gewend aan geweld en schuwt dit ook niet. Zij deinzen niet terug voor een aanhang die voor de tegenstander van hun 'maat/vriend' is. Sterker nog, zij zijn dit gewend en op elkaar ingespeeld in deze situaties. Het resultaat hiervan hebben we helaas mogen aanschouwen. De schuld voor deze situatie kun je ook niet bij Glory leggen. Zij mogen er immers ook gewoon van uitgaan dat iedereen zich gedraagt. Het is vrij simpel. Juich voor diegene voor wie je bent en accepteer dat er ook mensen naast je kunnen zitten die voor de tegenstander zijn. Het is een sportwedstrijd, niets meer en niets minder. Toeschouwers die dit niet kunnen, horen mijn inziens niet aanwezig te zijn bij welke sport dan ook.

  12. #112
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Ik snap de discussie of twijfel over de schuld niet helemaal. Ik ga al decennia naar kickboksgala's en heb nooit ook maar één groot incident meegemaakt. Wat ik wel heb meegemaakt is dat het helemaal niet prettig voelt om open voor de tegenstander van Badr te zijn als je tussen zijn aanhang zit. In 2018 was ik bij het toernooi van WFL waarbij Murat Aygun won. Ook toen zat ik direct voor de aanhang van Murat. Ook hier voelde ik mij niet vrij om open en duidelijk voor zijn tegenstander te zijn. Sommige aanhang is zeer nadrukkelijk aanwezig en zorgt voor een minder ontspannen sfeer. Dit maakt over het algemeen niet uit, omdat de aanhang van de tegenstander niet met zijn allen bij elkaar zitten en niet collectief de confrontatie zoekt met de "tegenpartij". Nu hebben we Glory 80, waar Badr vecht tegen een voormalig Hooligan die zijn hele aanhang meeneemt. Deze aanhang is gewend aan geweld en schuwt dit ook niet. Zij deinzen niet terug voor een aanhang die voor de tegenstander van hun 'maat/vriend' is. Sterker nog, zij zijn dit gewend en op elkaar ingespeeld in deze situaties. Het resultaat hiervan hebben we helaas mogen aanschouwen. De schuld voor deze situatie kun je ook niet bij Glory leggen. Zij mogen er immers ook gewoon van uitgaan dat iedereen zich gedraagt. Het is vrij simpel. Juich voor diegene voor wie je bent en accepteer dat er ook mensen naast je kunnen zitten die voor de tegenstander zijn. Het is een sportwedstrijd, niets meer en niets minder. Toeschouwers die dit niet kunnen, horen mijn inziens niet aanwezig te zijn bij welke sport dan ook.
    Ik ga ook al decennia naar gala’s en heb wel heel vaak vechtpartijen mee gemaakt op gala’s. Zelfs een schietpartij. Dus dit is zeker niet iets nieuws. Glory weet wie de fans van zijn. Weet ook dat je een risico neemt als je die zogenaamde fans die een vak geeft.

  13. #113
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ongezouten mening van kickboks legend Andy Souwer over Badr Hari en GLORY.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...s-voor-de-gek/
    Ik ben het met Andy eens.

  14. #114
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Het allerergste is dat dit deze shitshow letterlijk nieuw talent in de weg staat. Daarmee doel ik op Levi Rigters.

    Wat moet dat een teleurstelling zijn geweest voor deze jongen. Glory mag dat zichzelf echt aanrekenen.

  15. #115
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Het allerergste is dat dit deze shitshow letterlijk nieuw talent in de weg staat. Daarmee doel ik op Levi Rigters.

    Wat moet dat een teleurstelling zijn geweest voor deze jongen. Glory mag dat zichzelf echt aanrekenen.
    Ik had graag die partij van Ben Saddik vs Rigters willen zien. Helaas.

  16. #116
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ben Saddik: Ik sta open voor een gevecht tegen Wrzosek.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...tegen-wrzosek/
    Mike Gym vs Hemmers Gym

  17. #117
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Ik ga ook al decennia naar gala’s en heb wel heel vaak vechtpartijen mee gemaakt op gala’s. Zelfs een schietpartij. Dus dit is zeker niet iets nieuws. Glory weet wie de fans van zijn. Weet ook dat je een risico neemt als je die zogenaamde fans die een vak geeft.
    x2. In de jaren 90 vlogen er bij elk gala stoelen door de lucht. Meestal moesten de dik betaalde VIP figuren er bij komen om hun achterban tot rust te manen.

  18. #118
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Ok. De jaren 90. Ik ga sinds begin 2000. Keer of 30 geweest. Grote en kleine gala. Binnen en buitenland. Nooit iets meegemaakt qua escalaties. Wel spanning en regelmatig niet het gevoel dat het geaccepteerd wordt om voor een vechter te zijn die tegen de favoriet van de mensen om je heen vecht. Ik weet van de schietpartij en wat rellen in Schiedam jaren geleden. Welke gala gaan jullie tegenwoordig dan, waar het zo mis blijft gaan

  19. #119
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Hier in de buurt is er destijds ook geschoten tijdens het gala. De aanleiding was echter niet kickboks gerelateerd maar had wel te maken met degene die in de ring stond. Dus mijn eerste reactie was dat het in principe niets met de sport te maken had.
    Totdat ik me ineens besef dat diezelfde kerel kickboks les geeft aan de jeugd. Dus ergens is het geen toeval.

    Anderzijds organiseert een andere school hier in de buurt ook gala's en die gaan voorbeeldig. Daar is de sfeer binnen ook altijd heel gemoedelijk en familiair.

  20. #120
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Soms mis je de ringsport. Vond de collum van Bob Schreiber altijd super. Ongezouten mening of een gala goed geregeld was of niet.

  21. #121
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default


  22. #122
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Ik snap de discussie of twijfel over de schuld niet helemaal. Ik ga al decennia naar kickboksgala's en heb nooit ook maar één groot incident meegemaakt.
    Ook nog nooit meegemaakt. Kleine opstootjes ja. Iemand gooit (per ongeluk) een biertje over iemand heen bv. Dan werd er even gescholden en wat geduw en getrek. Maar dat werd dan snel de kop ingedrukt door de beveiliging en dat was dat.

  23. #123
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Wrzosek krijgt op zijn klote van Glory baas.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...-je-misdragen/

    Trouwens die Wrzosek is een aanhanger van de beruchte Hooligans: Teddy Bears 95.
    Hij heeft een TB 95 tatoeage op zijn linker bicep.

  24. #124
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Wrzosek krijgt op zijn klote van Glory baas.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...-je-misdragen/

    Trouwens die Wrzosek is een aanhanger van de beruchte Hooligans: Teddy Bears 95.
    Hij heeft een TB 95 tatoeage op zijn linker bicep.
    Beetje onduidelijk over welk gedrag van wrzosek de baas het heeft. Enig idee? Niks langs zien komen...

  25. #125
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Proximo View Post
    Beetje onduidelijk over welk gedrag van wrzosek de baas het heeft. Enig idee? Niks langs zien komen...
    https://youtu.be/biekgDFh6NA
    https://youtu.be/i6BcA4g2_Oc
    Teddy Boys 95

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •