MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 147 of 147
  1. #126
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Zie het ja. Glory in spagaat neem ik aan. Zullen ze wel onderzoeken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    En waar heeft hij zich nou misdragen? Hij gaat er heen en schud wat handjes en geeft een knuffel. Er vlogen heel wat bekers richting de Polen voordat er wat terug vloog. Zelfs die ene gast in Badrs hoek gooit nog wat in hun richting vanuit de ring.

  3. #128
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En waar heeft hij zich nou misdragen? Hij gaat er heen en schud wat handjes en geeft een knuffel. Er vlogen heel wat bekers richting de Polen voordat er wat terug vloog. Zelfs die ene gast in Badrs hoek gooit nog wat in hun richting vanuit de ring.

    In het hele 10 jarig bestaan van Glory is dit nog nooit zo voorgevallen dat een hele event gecancelled werd door rellen. Ja, ik heb genoeg beelden gezien om te concluderen dat Poolse voetbalhooligans er een puinhoop van hebben gemaakt. De Badr Army zijn ook niet allemaal ideale schoonzonen, paar hebben ook stoelen en flessen terug gegooid. Maar dit is wel extreem geweest G80. Weinig beveiliging weinig politie en veel rellen.
    Wrzosek was tijdens het knuffelen van zijn Teddy Boys 95 ook mee aan het zingen/schreeuwen/springen, lekker descalerend te werk gegaan..
    Dit was aan het einde van de tweede ronde:
    https://mobile.twitter.com/savastano...5Es1_&ref_url=

    Harde leermoment voor Glory, ben alleen benieuwd wat de consequenties zullen zijn voor Glory.

  4. #129
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    In het hele 10 jarig bestaan van Glory is dit nog nooit zo voorgevallen dat een hele event gecancelled werd door rellen. Ja, ik heb genoeg beelden gezien om te concluderen dat Poolse voetbalhooligans er een puinhoop van hebben gemaakt. De Badr Army zijn ook niet allemaal ideale schoonzonen, paar hebben ook stoelen en flessen terug gegooid. Maar dit is wel extreem geweest G80. Weinig beveiliging weinig politie en veel rellen.
    Wrzosek was tijdens het knuffelen van zijn Teddy Boys 95 ook mee aan het zingen/schreeuwen/springen, lekker descalerend te werk gegaan..
    Dit was aan het einde van de tweede ronde:
    https://mobile.twitter.com/savastano...5Es1_&ref_url=

    Harde leermoment voor Glory, ben alleen benieuwd wat de consequenties zullen zijn voor Glory.
    Ze gaan het in België ook heel lastig krijgen om daar een überhaupt een gala te mogen en kunnen organiseren. Als ze toestemming krijgen zullen de kosten voor beveiliging en organisatie met factor 2 stijgen.

    Ik vraag me ook sterk af of de volgende gala in België (Glory Rivals 1 Antwerpen, 21 mei) wel door zal gaan. Het is ook nog in samenwerking met Enfusion met 2 aparte fightcards dus dat maakt het waarschijnlijk ook nog ingewikkelder.

    Uiteindelijk: hogere kosten = duurdere kaartjes

  5. #130
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Ik krijg net een mail dat er een studio excuus evenement komt. Leuk hoor, dan schreeuw ik zelf wel door de woonkamer terwijl ik met wat meubilair rond gooi om de sfeer een beetje authentiek te houden.

  6. #131
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    haha !

  7. #132
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Die pool heb ze ontslag gehad 🙈 vind dat ook wel beetje ver gaan.

  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Glory is gewoon bang dat Arek Badr Hari nog een keer verslaat.

  9. #134
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Glory is gewoon bang dat Arek Badr Hari nog een keer verslaat.
    Dat denk ik ook…

  10. #135
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Partij wordt onbeslist volgens Wrzosek.
    https://www.facebook.com/16137832822...76496/?app=fbl

  11. #136
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Voetbal hooligans horen niet thuis in het kickboks publiek. Maar om de Pool nu te schuiven, is niet ok. Badr wordt hiermee toch een beetje beschermd vind ik.

    Waarom kwam er trouwens wel een rematch tegen deze Pool en niet tegen Adekbuyi?

  12. #137
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Denk niet dat ze een plan B hebben voor het huidige model waar Badr de boel uitverkoopt dus ik begrijp het wel dat ze Arek ontslaan.

    De geruchten zijn dat hij tegen Samantha gaat, het blonde ringmeisje met de plastic tieten. Hij geeft aan gemotiveerder dan ooit te zijn met een nieuwe trainer, in de eerste ronde te winnen op KO en zijn doel is belt.

  13. #138
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Hoe kunnen ze de partij trouwens onbeslist geven? Arek stond voor op punten.

  14. #139
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Voetbal hooligans horen niet thuis in het kickboks publiek.
    Minder begaafden die zichzelf Badr Army noemen ook niet. Er zijn alleen rellen bij Glory als meneer Badr vecht. Als die Pool vanwege opruiing wordt ontslagen moeten ze Badr ook een schop geven. Ik zie nog z'n oogjes draaien met z'n wollah wollah, meneer zag een kans om een zeker nederlaag te ontlopen.

  15. #140
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Glory is gewoon bang dat Arek Badr Hari nog een keer verslaat.
    Wie uit de top 10 verslaat hem niet momenteel dan 🤷🏼*♂️

  16. #141
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Tja,Hari vs Overheem zal je nog kunnen hypen. Wat een rare beslissing om de Pool te ontslaan, dit slaat totaal nergens op. Sterker nog,ook dit hadden ze kunnen hypen zoals Khabib Coner. Ik vind de schuld ook meer bij Glory zelf liggen. Het waren niet honderden polen. Het ging om nog geen eens 10 man die naar beneden kwam ,maar er was gewoon geen beveiliging die ze tegenhield.
    Ik schaam me wel een beetje dat een zaal vol Hollanders en Marokkanen op de vlucht sloegen voor ze.Beelden zijn de hele wereld overgegaan.Volgende keer trekken we allemaal onze broek uit als die gasten en hun dikke pens daar staan en gaan we kleunen.

  17. #142
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hahahaha idd

  18. #143
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Denk niet dat ze een plan B hebben voor het huidige model waar Badr de boel uitverkoopt dus ik begrijp het wel dat ze Arek ontslaan.

    De geruchten zijn dat hij tegen Samantha gaat, het blonde ringmeisje met de plastic tieten. Hij geeft aan gemotiveerder dan ooit te zijn met een nieuwe trainer, in de eerste ronde te winnen op KO en zijn doel is belt.
    Lol! Daarna kunnen ze de no contest uitslag altijd nog veranderen in een draw.

    Het ontslaan of inactief zetten van Wrzosek was niet nodig geweest. Wat extra maatregelen (beveiliging) om zijn voetbalhooligans vriendjes niet mee te nemen, daarna kon je hem altijd wel tegen andere zwaargewichten zetten.
    De hele hype en media aandacht is er nu toch.

    Hari zie ik niet snel winnen tegen Wrzosek als er derde partij zou komen, die zit nu aan het einde van zijn carrière en wordt alleen maar slechter.
    Alleen hij en Glory geloven er nog in dat hij de gouden belt kan winnen.
    Realistisch gezien kunnen ze beter de Zabit Samedov route met hem nemen.
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Zabit_Samedov
    Makkelijke win partijen tegen middenmoten en pannenkoeken.
    Dan zou je als Glory op zo'n vechtkaart veel jonge getalenteerde kickboksers erop zetten, krijgen ze ook wat media aandacht.

  19. #144
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Het is inderdaad wel een wat zware maatregel als je bedenkt dat er nooit een woord is gezegd (en zoals vorige week bleek ook niets van is geleerd) toen de hele Badr army bij eerdere events naar de ring stormde.

    Wat betreft de uitslag vind ik de Glory rankings altijd nogal ondoorzichtig (bij de welterweights staat iemand op 1 die nog nooit tegen de rest van de ranking heeft gevochten, schiet mij naar lek) dus wat betreft maakt het niets uit.

  20. #145
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Glory 80 met een nieuwe vechtkaart
    https://www.facebook.com/26744813000...92814/?app=fbl

  21. #146
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Tsja, wat zal ik zeggen. Natuurlijk ga ik het wel kijken maar het is niet zo dat ik er super enthousiast van wordt ofzo. Het evenement is ook om 15:00 dus je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat er weer een avond verkloot wordt door Glory 😁

  22. #147
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Aan GLORY 80 klanten:

    GLORY is verheugd aan te kondigen dat het GLORY 80 Studio evenement, exclusief gratis beschikbaar voor GLORY 80-klanten , zal plaatsvinden op zaterdag 14 mei om 15:00 CET.

    De vechtkaart van topklasse bevat drie spannende gevechten:

    het langverwachte GLORY Lightweight Championship gevecht tussen GLORY Champion Tyjani Beztati (21-4, 7 KO) en #1 contender Josh Jauncey (31-10, 15 KO)
    de explosieve rematch tussen #1 zwaargewicht contender Antonio Plazibat (20-4, 14 KO) en #8 Tarik Khbabez (47-8-1, 26 KO)
    een clash van zwaargewichten tussen GLORY-nieuwkomers Rhys Brudenell (15-1, 12 KO) en Tariq Osaro (19-1-1, 8 KO)
    Het GLORY 80 Studio evenement zal plaatsvinden zonder live publiek. Elke GLORY 80-klant krijgt gratis toegang om het evenement op gloryfights.com te bekijken. Het evenement is beschikbaar om terug te kijken tot 7 dagen na het evenement.

    Details over hoe u het evenement kunt bekijken en de gebruiksvoorwaarden ervan worden in de komende weken per e-mail naar u verzonden.

    Wij danken u voor uw voortdurende steun.

    GLORY Kickboxing

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •