MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default VechtersBazen met Antonio Plazibat

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Zijn K1 GP win, trainen met Kickboks legend Branko Cikatic.
    Proces om een echte zwaargewicht te worden.
    Trainen bij Big Mike.

    Zijn gedroomde titelpartij tegen HW kampioen Rico, hoe hij hem kan verslaan.
    Dit hebben we wel vaker gehoord voor een titel partij, uiteindelijk verliezen de meeste omdat ze die vijf rondes te zwaar vinden tegen Rico die een longinhoud van een paard heeft, en ook extra vechtershart vertoont.

    Zijn idool Tyrone Spong wordt besproken.. ook zijn laatste verliespartij tegen Kharitonov.
    Training partner Jamal Ben Saddik, zijn partij tegen Levi Rigters.

    Zijn idool en vriend Badr Hari. De bevestiging wat ik al eerder dacht, namelijk dat de nieuwe generatie zwaargewichten opkijken naar Badr en zich inhouden tijdens het sparren tegen hun idool.
    De flinke bicep scheur van Hari tijdens de eerste partij tegen Wrzosek.* Wat ontkent wordt door team Hari en nu door Plazibat en voorheen Bonjasky aangekaart wordt.
    De rematch Wrzosek vs Hari wordt besproken.

    Nog meer interessante gesprek stof.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Je kunt je afvragen wat je eraan hebt als vechters zich met sparren tegen je inhouden wanneer je je voorbereidt op een (belangrijke) partij.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    In ieder geval krijg je dan wat later cte

  5. #5
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Dit hebben we wel vaker gehoord voor een titel partij, uiteindelijk verliezen de meeste omdat ze die vijf rondes te zwaar vinden tegen Rico die een longinhoud van een paard heeft, en ook extra vechtershart vertoont.

    Hij is een goede vechter, maar beperkt. Te weinig combinerend met handen en voeten natuurlijk heeft hij een kans tegen Rico. Maar ik denk een hele kleine. Rico is veel completer als vechter en in better shape.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Dit hebben we wel vaker gehoord voor een titel partij, uiteindelijk verliezen de meeste omdat ze die vijf rondes te zwaar vinden tegen Rico die een longinhoud van een paard heeft, en ook extra vechtershart vertoont.

    Hij is een goede vechter, maar beperkt. Te weinig combinerend met handen en voeten natuurlijk heeft hij een kans tegen Rico. Maar ik denk een hele kleine. Rico is veel completer als vechter en in better shape.
    Toen hij nog bij Ameno gym zat in Kroatië combineerde Plazibat veel meer ook met zijn knieën en voeten, hij was ook een stuk lichter dan nu. Nu hij de Mike gym vechtstijl heeft overgenomen is het weinig trappen en meer boksen. Voor de k.o gaan.
    Heeft hem wel winst partijen opgeleverd tegen Mahieddine, Wilnis, Khbabez en Adegbuyi.
    60 procent voor Rico en 40 procent voor Antonio als ze nu voor een titelpartij zouden vechten.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Toen hij nog bij Ameno gym zat in Kroatië combineerde Plazibat veel meer ook met zijn knieën en voeten, hij was ook een stuk lichter dan nu. Nu hij de Mike gym vechtstijl heeft overgenomen is het weinig trappen en meer boksen. Voor de k.o gaan.
    Heeft hem wel winst partijen opgeleverd tegen Mahieddine, Wilnis, Khbabez en Adegbuyi.
    60 procent voor Rico en 40 procent voor Antonio als ze nu voor een titelpartij zouden vechten.
    We gaan het meemaken. Ik denk dat je te optimistisch bent over Plazibat. Ik denk dat hij met veel geluk kan winnen. Ik zeg 20. - 80 in voordeel Rico😅

  8. #8
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Ik denk dat Rico het moeilijk heeft tegen een goed combinerende tegenstander die ook zijn achterste been torpedeert. Met alleen boksen (maaien) en zsm voor de knock-out red je het niet tegen Rico. Dat is een conditie beest en trekt aan het langste eind.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Ik denk dat Rico het moeilijk heeft tegen een goed combinerende tegenstander die ook zijn achterste been torpedeert. Met alleen boksen (maaien) en zsm voor de knock-out red je het niet tegen Rico. Dat is een conditie beest en trekt aan het langste eind.
    Eens!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •