MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34
  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Antonio Plazibat slaat Tarik Khbabez knock-out en is klaar voor Rico Verhoeven: ‘Rico, waar ben je?’
    MET VIDEO Tarik Khbabez heeft het gevecht met de Kroaat Antonio Plazibat, tijdens het studio-evenement van Glory 80, verloren. Khbabez ging in de derde ronde knock-out. Een revanche voor de nederlaag tijdens Glory 78 kwam er dus niet voor de Nederlands-Marokkaanse kickbokser. Na afloop had Plazibat een belangrijke boodschap voor Rico Verhoeven: ‘Ricoooo, waar ben je?’

    https://www.ad.nl/vechtsport/antonio...n-je~ac4d0174/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Hele dikke pot van Plazibat en Khbabez en Tarik is echt een strijder maar hij moet echt na 95 kilo.
    Redt het niet tegen de power van die echte zwaargewichten.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Hele dikke pot van Plazibat en Khbabez en Tarik is echt een strijder maar hij moet echt na 95 kilo.
    Redt het niet tegen de power van die echte zwaargewichten.
    Mee eens. Een andere trainer zou ook kunnen werken. Ook een goede beuker als Khbabez moet wat vaker combineren en zijn trappen gebruiken om het gewenste resultaat te behalen op dit heavyweight niveau, kijk naar Plazibat. Zou nog wel Saki vs Khbabez willen zien.

  4. #29
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Vond dat inderdaad ook de leukste pot om te zien. Eerste pot had precies het niveau wat paste bij de plaatselijke sporthal waar dit plaats vond. Josh heeft niet het niveau om een championship fight te doen, wel een leuke vechter om er bij te hebben - gaat ook wat spectaculairder neer dan anderen en staat altijd weer op. Leuk om Joop weer als scheids te zien bij Glory.

    Niets gehoord over toekomstige events dus kennelijk is er nog even geen plan.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Mee eens. Een andere trainer zou ook kunnen werken. Ook een goede beuker als Khbabez moet wat vaker combineren en zijn trappen gebruiken om het gewenste resultaat te behalen op dit heavyweight niveau, kijk naar Plazibat. Zou nog wel Saki vs Khbabez willen zien.
    Zowel Plazibat als Khbabez hebben niets te zoeken in de ring met Rico. Plazibat, niet combinerend met handen en voeten gaat het boksend niet redden tegen Rico. Rico is te compleet, te zwaar en te ervaren.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Zowel Plazibat als Khbabez hebben niets te zoeken in de ring met Rico. Plazibat, niet combinerend met handen en voeten gaat het boksend niet redden tegen Rico. Rico is te compleet, te zwaar en te ervaren.
    Plazibat moet ook zeker wat aan zijn conditie doen. Rico is geen Adegbuyi.

  7. #32
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Plazibat moet ook zeker wat aan zijn conditie doen. Rico is geen Adegbuyi.
    Ja viel mij ook op dat ie leeg was.
    Nou beukte die er ook wel op los en was echt zwaar 120 kilo dik geloof ik

  8. #33
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Ja viel mij ook op dat ie leeg was.
    Nou beukte die er ook wel op los en was echt zwaar 120 kilo dik geloof ik
    125 kilo! Big Mike geeft hem goed te eten haha

  9. #34
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Als Khababez niet was neergegaan op die hoek, had ik de uitslag nog weleens willen zien. Plazibat wordt erg overschat, merk ik. Rico walst over je heen als je conditie zo slecht is.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •