MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Remy Bonjasky interviewt Glaube Feitosa

    Bonjasky heeft de wachtwoord van zijn eigen account terug gevonden.
    https://youtu.be/aLOZRsTz11k
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Leuk om die gast weer eens te zien! Remy zijn ietwat gebrekkige vocabulaire maakt het interview wel wat oppervlakkig zo nu en dan, maar dat is maar even wat het is.
    Mooie kerel, noem hem ook altijd om weer te geven hoe mooi die K1 was. Nu zijn de vechters zo all round dat het ook niet meer zou werken. Op zich wel apart dat hij linksvoor staat. Ging er blind van uit dat het rechtsvoor stond vanwege die linkertrap.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Vroeger had je verschillende disciplines zoals Karate die meededen in K1.
    Kan mij nog herinneren dat Feitosa kickboks les kreeg van Ernesto Hoost. Feitosa was een goede subtopper die net iets te kort kwam voor de echte top. Wellicht als hij direct was begonnen met Kickboksen dan Karate dat er meer in zat.
    Jammer dat Feitosa nu weinig Kickboksen volgt. Hij is wel een fan van Donovan Wisse.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Feitosa was een vaste waarde binnen de K1. De wereldtop destijds. Hij zat altijd bij de final 8. En werd zelfs een keer tweede. Vocht tegen alle groten der aarde.Dan ben je meer dan een subtopper, vind ik.

  5. #5
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Feitosa was een vaste waarde binnen de K1. De wereldtop destijds. Hij zat altijd bij de final 8. En werd zelfs een keer tweede. Vocht tegen alle groten der aarde.Dan ben je meer dan een subtopper, vind ik.
    Inderdaad.

    Een subtopper is een vechter die het moet hebben van punten winst en 100 procent geven in de gym. Die ook geen specialiteit heeft etc.

  6. #6
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Hij heeft een record van 17-17. En zijn grootse wins zijn Overeem die nog LHW was. En 2x Musashi, en dat is wel een prestatie want die moest je haast doodslaan om de jury te overtuigen.
    Echt een icoon en ik ben fan, maar subtopper vind ik wel Op zijn plaats.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Blijkbaar een kwestie van definitie: subtopper. Ik vond het een mooie vechter, die iets extra’s bracht. Mooie onorthodoxe stijl. En toch een aantal keren bij de laatste 8 en 1x finale K1.Ik denk dat hij ten opzichte van de huidige zwaargewichten zeker als topper zou worden meegerekend.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Feitosa zou NU in zijn prime bij de huidige generatie zwaargewichten zeker bij de absolute wereldtop horen, maar in de K1 verloor hij goed van Aerts, Hoost, Zimmerman, Hari etc.
    Leuk dat Bonjasky dit soort interviews regelt!

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Hij heeft een record van 17-17. En zijn grootse wins zijn Overeem die nog LHW was. En 2x Musashi, en dat is wel een prestatie want die moest je haast doodslaan om de jury te overtuigen.
    Echt een icoon en ik ben fan, maar subtopper vind ik wel Op zijn plaats.
    Mee eens!

  10. #10
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Met de kennis van deze tijd was een prime Feitosa nu nog beter geworden. Kan haast ook niet anders om mee te kunnen doen.
    Je ziet de huidige buitenlandse kickboksers zoals bijv Doumbe, Opacic, Inocente, Plazibat, Maslobojev, Nabiyev, Adegbuyi etc vaker trainen in Nederland voor een langere tijd. Ze nemen die kennis mee, men doet ook anno 2022 meer met hun voeding en cardio.
    En in de K1 tijd was er veel meer aanwas aan talent in het HW Kickboksen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •