MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default ONE Fight Night 13: Allazov vs. Grigorian (4-8)

    Knalpartij!

    Get ready for the biggest night of the summer, as ONE Championship returns to the iconic Lumpinee Boxing Stadium with ONE Fight Night 13: Allazov vs. Grigorian on Prime Video, which broadcasts live in U.S. primetime on Friday, August 4!

    Fresh off his highlight-reel World Title victory, ONE Featherweight Kickboxing World Champion Chingiz Allazov will defend his gold for the first time and try to earn some redemption in the headline attraction. He’ll stand toe-to-toe with heated rival Marat Grigorian, who is determined to get a second victory over the divisional kingpin and win the richest prize in the sport.
    https://www.onefc.com/events/onefightnight13/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    535
    vCash
    111758

    Default

    Net bij het ontbijt gekeken, wat een monsterlijke pot zeg

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Indd dikke partij!
    Aan het einde zie je de knalpartij
    https://www.youtube.com/live/at6QBTU...doUDfMGMqbpiGe

    Voor mij is Chingiz Allazov de nr 1 wereldkampioen van de 70 kg!

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    535
    vCash
    111758

    Default

    Het lijkt me gruwelijk om hem tegen Beztati te zien.

    Je denkt hij houdt dit tempo geen 5 rondes vol - maar wel dus...

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    535
    vCash
    111758

    Default

    Stel dat Beztati overtuigend wint over 2 weken dan zou het eigenlijk wel goed zijn dat hij heel hard gaat roepen dat hij nu de beste is van Europa, de VS en nu ook Azië - en dan kijken of One zo veel vertrouwen er in heeft dat de supefight er komt.

    Bij one raken de uitdagers ook wel een beetje op voor Allazov #durftedromen

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Stel dat Beztati overtuigend wint over 2 weken dan zou het eigenlijk wel goed zijn dat hij heel hard gaat roepen dat hij nu de beste is van Europa, de VS en nu ook Azië - en dan kijken of One zo veel vertrouwen er in heeft dat de supefight er komt.

    Bij one raken de uitdagers ook wel een beetje op voor Allazov #durftedromen
    Dat zou heel dik zijn. Kunnen ze ook gelijk Verhoeven vs Kryklia in elkaar zetten.

    Ik ben sowieso voorstander dat de grote kickboks organisaties als GLORY, ONE, K-1, Enfusion met elkaar moeten samenwerken. Anders missen de fans gewoon mooie knal partijen die nooit gaan komen.
    Dat is zonde voor ons en voor de vechters.
    Financiëel, zullen ze er meer voordelen zijn voor de organisaties. The Match (K1 vs RISE) event in Japan heeft dat bewezen dat er goed geld te verdienen is met samenwerken.

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    535
    vCash
    111758

    Default

    Ja klopt, zelf denk ik dat Kryklia een hele serieuze kans maakt. Allazov hetzelfde verhaal. Alle argumenten die je noemt zijn waar maar ik vermoed dat de kans dat dit scenario er komt valt of staat met het ego van de eigenaar van One FC (voor het gemak nemen we dan aan dat het aan Robbie niet zal liggen) dus ik hoop dat Beztati wint en dit slim speelt door te suggereren dat One niet durft. Van Rico hoeven we dit initiatief niet te verwachten. Als het lukt dan heeft de hele sport er wat aan - de lat wordt gelijk een stuk hoger gelegd.

  8. #8
    Join Date
    May 2014
    Posts
    535
    vCash
    111758

    Default

    Trouwens, als je hem niet gekeken hebt dan is de John Lineker pot ook nog wel echt de moeite waard om te checken...

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    ONE Championship: Chingiz Allazov wants Giorgio Petrosyan next – or could consider retirement

    Featherweight kickboxing king admits he may call it a day after a legacy defining win over Marat Grigorian in Bangkok

    Chance to avenge loss to the ‘greatest of all time’ Petrosyan could tempt pound-for-pound No 1 Allazov to hang around
    https://www.scmp.com/sport/martial-a...mpaign=3230361

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •