MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default Reinier de Ridder

    In mijn ogen misschien wel de meest dominante vechter ooit van Nederlandse kant.En gewoon weer geen tread over hem?
    Ik denk zelf dat deze man de hele divisie van UFC schoonveegt.


    Reinier de Ridder is snel klaar met Vitaly Bigdash en blijft wereldkampioen MMA | Vechtsport | AD.nl

    (171) 16-0! 👑 Reinier de Ridder CHOKES OUT Vitaly Bigdash With Crazy Submission - YouTube
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default

    Kijk al een tijdje naar zijn partijen. Is tot nu toe letterlijk onverslaanbaar. Mooie sub. Werkt volgens mij ook gewoon nog als fysiotherapeut. Traint dus niet fulltime

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Hij heeft een eigen praktijk en zorgt dat hij genoeg trainingsuren maakt. Mooi afgestemd. Wil hem wel in de ufc zien, weet niet of hij daar iedereen zo makkelijk opvouwt. Niveau ligt aanzienlijk hoger in de ufc.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Er wordt vaak gezegd dat One een hoog nivo heeft, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens. Alleen de staande divisie -70 is waanzinnig, maar ik vind niet dat dat goed uitgebuit wordt.UFC staat lichtjaren voor op One, dat mag geen eens in 1 adem genoemd worden

  5. #5
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Er wordt vaak gezegd dat One een hoog nivo heeft, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens. Alleen de staande divisie -70 is waanzinnig, maar ik vind niet dat dat goed uitgebuit wordt.UFC staat lichtjaren voor op One, dat mag geen eens in 1 adem genoemd worden
    Eens dat de UFC ver voor ligt op ONE, maar de Ridder ligt ook ver voor op de tegenstand in zijn divisies. Denk je/jullie dat ie geen schijn van kans maakt in de UFC?

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Ook in de UFC pakt Reinier ze gewoon...
    Ja Man Ja

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bert Kops View Post
    Ook in de UFC pakt Reinier ze gewoon...
    Als je hem vergelijkt met Gegard, waar staat hij dan?

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Als je hem vergelijkt met Gegard, waar staat hij dan?
    Als Gegard in de UFC had gebleven had hij ook iedereen gepakt...
    Ja Man Ja

  9. #9
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Neem bv een Israel Adesanya .Ik denk dat Reinier deze jongen binnen 1 ronde compleet vernederd. Hoewel ik vind dat Adesanya al verloren had tegen Romero ,maar dat is weer een ander verhaal.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bert Kops View Post
    Als Gegard in de UFC had gebleven had hij ook iedereen gepakt...
    Als jij je had aangesloten bij de Bruinsma groep, had je ook iedereen gepakt. Wat voor indruk maakte Bruinsma op jou? Nooit spijt gehad van je beslissing?

  11. #11
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Wat heeft Bruinsma met iets te maken?

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Begreep ik ook niet echt
    Ja Man Ja

  13. #13
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bert Kops View Post
    Begreep ik ook niet echt
    Even ontopic, wie zou er nu tussen Gegard vs Reinier winnen?

  14. #14
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Even ontopic, wie zou er nu tussen Gegard vs Reinier winnen?
    Ik denk zelf 5 jaar geleden Gegard.Niet dat hij het betere grondwerk had maar de gave om te domineren op de grond en je kop er af te rossen waardoor het bijna onmogelijk is om een klem aan te zetten.
    Nu denk ik Reinier.
    Maar Bert weet het beter want volgens mij trainen ze met elkaar.Denk alleen niet dat ie het gaat zeggen. En een wedstrijd is natuurlijk altijd anders dan sparren.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Denk dat Reinier wel de kans heeft ver te komen in de UFC. Zou top zijn voor het Nederlandse MMA. Geef het geen garantie, met alle respect had ook Gegard een aantal gelijkwaardige tegenstanders destijds. Gegard had zeker de champ kunnen worden skill wise, maar er liepen er een paar anderen rond die hetzelfde hadden.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bert Kops View Post
    Als Gegard in de UFC had gebleven had hij ook iedereen gepakt...
    Dat zullen we nooit weten, maat je zegt dus dat hij direct in de top 5 bij de UFC zou horen. Dat gaan we misschien wel zien volgend jaar.

  17. #17
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind wat Reinier neerzet zeer indrukwekkend want hij wint steeds met overmacht.
    Zou hem graag in de UFC zien.

    Gegard in Bellator vind ik jammer. Ik had hem veel liever in de UFC gezien.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Als jij je had aangesloten bij de Bruinsma groep, had je ook iedereen gepakt. Wat voor indruk maakte Bruinsma op jou? Nooit spijt gehad van je beslissing?
    Red dawn is mixfight's eigen gossip juice bitch a la yvonne coldeweijer


    op de vot dermit

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Tja, Mousasi heeft destijds toch wat sterke tegenstanders in de UFC gehad. Jacare was toch een maatje te groot. In pride ook al, maar toen redde die mooie upkick. Nu hoopte ik dat Gegard terug ging naar de UFC, omdat hij nu een mooie run kan maken daar en echt op zijn top leek. En toen dat laatste gevecht.....
    En Reinier is enorm goed, en moet nu gewoon in de UFC gaan vechten. Want de beste spelers van Ajax, floppen ook weleens in de Premier League.
    Dus kortom, hopelijk stappen ze beiden over en gaan ze een succesvolle poging wagen.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Tja, Mousasi heeft destijds toch wat sterke tegenstanders in de UFC gehad. Jacare was toch een maatje te groot. In pride ook al, maar toen redde die mooie upkick. Nu hoopte ik dat Gegard terug ging naar de UFC, omdat hij nu een mooie run kan maken daar en echt op zijn top leek. En toen dat laatste gevecht.....
    En Reinier is enorm goed, en moet nu gewoon in de UFC gaan vechten. Want de beste spelers van Ajax, floppen ook weleens in de Premier League.
    Dus kortom, hopelijk stappen ze beiden over en gaan ze een succesvolle poging wagen.
    Indd. Beide naar de UFC

  21. #21
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Indd. Beide naar de UFC
    Mousasi niet,die gaat na bellator met pensioen. Hoop dat de Ridder nu wel heen gaat. In z'n prime. Ben bang dat hij eerst voor HW titel gaat bij One. Die divisie stelt niet zoveel voor.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •