MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6

Thread: UFC 279

  1. #1
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default UFC 279

    Zowel Diaz als Chimaev hebben gewicht gemist. UFC heeft geschoven met partijen en nu vecht Chimaev tegen Holland, en Diaz tegen Ferguson.
    Chimaev mist gewicht op 4 kg, best heftig.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Diaz heeft helemaal geen gewicht gemist....

    De enige die echt totaal de plank gemist heeft was Chimaev en daarna zijn ze de gevechten gaan aanpassen.
    Op zichzelf wel uniek, staat me niet bij dat dit ooit eerder is gebeurt.
    Persoonlijk vind ik dat de kaart er interessanter door is geworden.

    Neemt niet weg dat Chimaev gewoon naar huis gestuurd had moeten worden, hij komt er nou redelijk goed mee weg.
    Had tijdens en na de weging nog praatjes ook, terwijl hij zich uiteindelijk moet schamen.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Ik vraag me dan af in hoevere het niet mogelijk was om zijn gewicht te halen.Het is wel eens eerder gebeurd dat er een totale bloedinfuus in beslag is genomen. Maar vraag me dan weer af hoeveel je tijdelijk kan aftappen?Dacht dat na het na 3 liter het toch wel gevaarlijk werd.

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Diaz heeft helemaal geen gewicht gemist....

    De enige die echt totaal de plank gemist heeft was Chimaev en daarna zijn ze de gevechten gaan aanpassen.
    Op zichzelf wel uniek, staat me niet bij dat dit ooit eerder is gebeurt.
    Persoonlijk vind ik dat de kaart er interessanter door is geworden.

    Neemt niet weg dat Chimaev gewoon naar huis gestuurd had moeten worden, hij komt er nou redelijk goed mee weg.
    Had tijdens en na de weging nog praatjes ook, terwijl hij zich uiteindelijk moet schamen.
    Diaz zat er een halve kilo boven volgens een aantal nieuwsberichten, maar dat bleek toch niet zo te zijn.
    Maar was een vermakelijk event, wel heel erg vreemd zo. Chimaev verdiende geen gevecht meer. Nog 2 vechters gewicht gemist, het wordt tijd voor zwaardere sancties en wegen een uurtje voor het gevecht om die weight cuts een beetje in te dammen.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Het is redelijk makkelijk. Titelpartij mag je er 0,5 pound boven zitten. Geen titel 1 pound. Was geen titel, dus t/m 171 zat Diaz prima

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •