MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default Kickbokser en MMA'er van het jaar 2022.

    Wie zijn volgens jullie de kickbokser en de mixed martial arts vechter van dit jaar?

    Voor mij.

    Kickbokser:
    Roman Kryklia
    Huidige LHW en HW ONE kampioen die dit jaar spierbundel Murat Aygun KO eruit sloeg in de eerste ronde, de voormalig Glory titel contender nu in zijn prime jaren Guto Inocente voor het eerst in zijn KB carričre in de eerste ronde TKO sloeg, en de harde beuker Iraj Azizpour in de tweede ronde TKO versloeg.
    3 spectaculaire belangrijke wins in 1 jaar tijd.

    MMA'er:
    Alex Pereira
    4 win partijen in de UFC in een korte tijd waarvan 3 win partijen dit jaar en natuurlijk daarvan als kers op de taart een vijfde ronde TKO win tegen de kampioen Israël Adesanya om hem te ontkronen van zijn MW titel. Geweldige transitie van het hoogste niveau in het Kickboksen naar het hoogste niveau van het MMA.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Glover texeira, Aleksander volkanovski en Leon Edward verdienen wel een plekje in mma. Qua kickboksen kom ik toch op Plazibat

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Glover texeira, Aleksander volkanovski en Leon Edward verdienen wel een plekje in mma. Qua kickboksen kom ik toch op Plazibat
    👍 Goede keuzes.

    KB: Antonio Plazibat en LHW champ Sergej Maslobojev had ik ook op mijn lijst en voor het mma Reinier de Ridder, uiteindelijk toch voor de andere gegaan.

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Islam Makhachev. Volkanovski en Oliveira een eervolle vermelding. Oeuvre prijs voor Manhoef.

    Kickboxer vind ik lastig, Plazibat maar.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Up!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •