MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default Kickbokskampioen Andrew Tate en broer Tristan opgepakt in Roemenië

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Zat er aan te komen.
    Hij had een nieuwe samenwerking met Enfusion om hun te promoten via Social media, ben benieuwd wanneer hij uit de Roemeense bak uitkomt.

  3. #3
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Ze hebben geen bewijs dus laten ze hem 30 dagen brommen.

    Schaduw dingen.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Ik vind het een rare snuiter. Hij zegt soms niet eens van die rare dingen, op andere momenten weer wel.

    Maar volgens mij zit hij wel diep in de shit nu

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Ja deze gast, jaren geleden zien vechten. Grote bek en dan net niet presteren. Volg geen social media dus een complete verrassing voor mij dat deze gast nu ineens weer naar boven komt drijven in Roemenië. Klinkt alsof we hem niet echt nodig hebben voor de reputatie van de vechtsport - zeg wat je wil maar dit soort figuren kiezen nooit voor badminton

  6. #6
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Ze hebben geen bewijs dus laten ze hem 30 dagen brommen.Schaduw dingen.
    Hun volgers presenteren foto's van april.

    Dit is niet waar. Ze hebben veel bewijzen. Andrew Tate zit nog minstens 30 dagen vast. Ze kunnen wel in beroep gaan.


  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Hij is inmiddels wel wereldberoemd, bij velen (vooral mannen) onder de 30, en heeft een geschat vermogen van een paar honderd miljoen USD (ja dat lees je goed).

  8. #8
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Hij is inmiddels wel wereldberoemd, bij velen (vooral mannen) onder de 30, en heeft een geschat vermogen van een paar honderd miljoen USD (ja dat lees je goed).
    Heb je niet zoveel aan in een Roemeense gevangenis.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Enfusion neemt afstand van Tate.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...ren-verbolgen/

    Wat vinden jullie hier van? Dit besluit van Enfusion.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Hij is inmiddels wel wereldberoemd, bij velen (vooral mannen) onder de 30, en heeft een geschat vermogen van een paar honderd miljoen USD (ja dat lees je goed).
    En jij gelooft dat hij werkelijk zoveel geld heeft?

  11. #11
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Last edited by arjenvos; 05-01-2023 at 03:23.

  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Zelf best wat in Servië en Roemenië gezeten einde jaren 90, destijds was het zo corrupt in die hoek dat je juist wel wat had aan die dollars. Zal iets minder zijn nu, bovendien komt de aanklacht nu uit het buitenland.

    Als ik Enfusion was had ik hetzelfde gedaan "in afwachting van het onderzoek". Nadat ik me 2 minuten had verdiept in deze boy lijkt de samenwerking me sowieso best wel riskant voor je merk.

  13. #13
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ben er een aantal jaar geleden geweest voor werk. Toen kreeg ik wel mee dat je met geld nog steeds voorrang krijgt bij de lokale overheden. Geen idee wat dat voor invloed hierop heeft, denk weinig want dit is een internationale zaak.

  14. #14
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Zelf best wat in Servië en Roemenië gezeten einde jaren 90, destijds was het zo corrupt in die hoek dat je juist wel wat had aan die dollars. Zal iets minder zijn nu, bovendien komt de aanklacht nu uit het buitenland.Als ik Enfusion was had ik hetzelfde gedaan "in afwachting van het onderzoek". Nadat ik me 2 minuten had verdiept in deze boy lijkt de samenwerking me sowieso best wel riskant voor je merk.
    Roemenië had een economische groei van 788% in 2000-2022, maar je was in 1945 in Japan. Turkije had 91%, Duitsland 101%. Servië is Servië, Roemenië is Roemenië. OEKRAÏNE IS OEKRAÏNE, RUSLAND IS RUSLAND. Ze zijn zeker anders dan Roemenië. Estland en Rusland zijn ook buren. Roemenië is EU-land.


  15. #15
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ben er een aantal jaar geleden geweest voor werk. Toen kreeg ik wel mee dat je met geld nog steeds voorrang krijgt bij de lokale overheden.
    Als je op vakantie gaat in Italië of Griekenland, heb ik je geen commentaar zien geven. Maar u geeft commentaar op Oost-Europese landen VANUIT DE EUROPESE UNIE die een duidelijke strijd voeren tegen corruptie.

    Italië had geen 50 jaar communisme geïnstalleerd door Rusland, met 2 miljoen moorden.


    During the 2000s and 2010s, EU assessments praised key elements of Romania’s anti-corruption and judicial reforms. The National Anticorruption Directorate, for example, successfully prosecuted numerous officials and politicians on corruption charges.

    Romanian EU prosecutor opened almost 1,000 investigations in first year

    Italy came joint place with Romania and was perceived as less corrupt than the EU’s worst offenders: Bulgaria and Greece.

    Greece 'most corrupt' EU country, new survey reveals

    Italy was ranked below Romania

    Hungary remained the second most corrupt country in the EU after Bulgaria

    Inderdaad, de westerse pers is gemeen. Ik heb nog nooit een lovend artikel gezien over Roemenië, over IT in Roemenië, of over het feit dat Roemeense scholieren en studenten jaar na jaar veruit de eerste plaats in Europa behalen op de olympiades voor wiskunde, informatica, natuurkunde en scheikunde.

    We moeten de westerse superioriteit behouden en de Ceausescu-mythe promoten.

    Dit is een Roemeens-NEDERLANDSE vlog. Ja, Roemenië is Nederland niet maar het is hilarisch hoe je dit land ziet zoals bij de val van het communisme 35 jaar geleden. En als je Rusland in werkelijkheid met Roemenië vergelijkt, is het ook hilarisch.










  16. #16
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Nederland is de grootste buitenlandse investeerder in Roemenië geworden. Veel Nederlanders weten waarom.

    In 2017 waren er 4400 Nederlandse bedrijven in Roemenië.


    In 2022 zijn dat er 22.000.
    Last edited by arjenvos; 05-01-2023 at 16:49.

  17. #17
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Man wat een voorbarige conclusies en verspilde moeite. Ik ken veel mensen uit Oost Europa inclusief 3 goede vrienden.
    Denk ommje hart

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •