MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Zooitje bij Glory. Jamal dreigt te stoppen!

    Waarschijnlijk ook betrapt op doping.

    https://www.telegraaf.nl/sport/14734...ing-van-regels
    Last edited by RedDawn; 14-01-2023 at 13:13. Reason: Aanp
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Glory doet maar wat. Luis Tavares heeft aan de toverdrank gezeten maar het is niet de doping autoriteit die hem schorst maar Glory uit hun zelf... waarom? Ze hebben al weinig vechters. Voor een statement, Glory is geen UFC.

    Nu loopt Alistair Overeem openlijk te flirten met One, hij was pas nog bij een One event aanwezig, Alistair die de melkkoe (bijna leeg) van Glory heeft verslagen.
    Hun HW kampioen vecht minimaal 1 x per 1,5 jaar.
    Er zit geen lange termijn plan achter Glory.

    JBS moet niet stoppen maar een overstap maken naar de concurrent ONE.
    Daar zoeken ze nog goede zwaargewichten.
    Geldt ook voor Tavares, overstappen naar ONE daar uit komen in hun LHW divisie.

  3. #3
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Ja ook mijn indruk, Glory kan enorm goede producties neer zetten, overstap naar Videoland was helemaal top maar het mist echt aan een duidelijke richting en strategie. Waarschijnlijk in praktijk een kleine organisatie waar 1 of een heel beperkt aantal personen alles bepaald - voorlopig nog steeds het beste wat we hebben maar ook een uitnodiging voor anderen in dit beter te doen als je het zo laat...

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Ja ook mijn indruk, Glory kan enorm goede producties neer zetten, overstap naar Videoland was helemaal top maar het mist echt aan een duidelijke richting en strategie. Waarschijnlijk in praktijk een kleine organisatie waar 1 of een heel beperkt aantal personen alles bepaald - voorlopig nog steeds het beste wat we hebben maar ook een uitnodiging voor anderen in dit beter te doen als je het zo laat...
    Mensen om mij heen hebben het nu ook vaker over ONE wedstrijden dat zegt al wat.

    Glory moet zich ook realiseren dat het niet de grote heeft als UFC, iets wat ceo Scott Rudmann wel vaker denkt. Als hij UFC benoemt. UFC kan wel dat soort grote schorsingen opleggen aan hun grote naam vechters en Glory niet, dat komt omdat ze te weinig sterren in de loop der jaren hebben opgebouwd. Glory organiseert ook weinig evenementen.

    Jamal Ben Saddik vs Roman Kryklia
    Jamal Ben Saddik vs Iraj Azizpour
    Luis Tavares vs Andrei Stoica
    Partijen die ik graag wil zien in One.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Glory schorst Ben Saddik gedurende onderzoek, kickbokser zet bond onder druk met dreigement.
    https://www.ad.nl/vechtsport/glory-s...ment~af5bb407/

    Lang onderzoek, sinds augustus. Dat geldt ook voor de b straal onderzoek van Alistair Overeem. Nog steeds geen uitslag..

  6. #6
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Het zal niet gebeuren.

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Ja het is zo jammer dat Glory leeft van event tot event en niet verder komt dan steeds weer dezelfde namen op het podium hijsen.

    Zelf vind ik het echt te bizar voor woorden dat ze niet maximaal het Alex Pereira UFC avontuur uitmelken - maar wel doen of de ko van Plazibat van die Roemeense taxichauffeur laatst een hoogtepunt in de sport was.

    Het zal allemaal wel een ander verhaal zijn als je in de organisatie zit - ik vraag me wel af hoe het daar is als je daar bij Glory werkt.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Ja het is zo jammer dat Glory leeft van event tot event en niet verder komt dan steeds weer dezelfde namen op het podium hijsen.

    Zelf vind ik het echt te bizar voor woorden dat ze niet maximaal het Alex Pereira UFC avontuur uitmelken - maar wel doen of de ko van Plazibat van die Roemeense taxichauffeur laatst een hoogtepunt in de sport was.


    Het zal allemaal wel een ander verhaal zijn als je in de organisatie zit - ik vraag me wel af hoe het daar is als je daar bij Glory werkt.
    Met je eens.
    Geen duidelijke richting en strategie.

    Ex Glory medewerker Rachid Lamalam heeft er over gesproken hoe het bij Glory achter de schermen werkt.
    https://youtu.be/29Kt_EhYLVo

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Glory maakt vast fouten, maar wat er niet in zit kun je er ook niet uithalen.

  10. #10
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Laatst luisterde ik een Podcast van Remy Bonjasky met Ernesto Hoost. Ze hadden het over het kickboksen maar doelde daarmee enkel op Glory. Het valt me al veel langer op dat mensen ONE en hun potentie enorm onderschatten. We hebben daar een ongelooflijk groot kampioen rondlopen; Regian EerselDie heeft ondertussen een belachelijke reeks overwinningen achter zijn naam. Ze hebben bij ONE events met verschillende disciplines zoals kickboksen, muay Thai, mma, grappling. Alles zeer professioneel opgezet.Afgelopen vrijdag hadden ze dit event: https://www.youtube.com/watch?v=UtbJJzbwEfkMet als klap op de vuurpijl Superbon vs AllazovHet niveau van deze partij was heel hoog. Hoger dan menig partij in Glory en toch hoor ik er bijna niemand over. (ook op deze site niet)Je kunt deze organisatie niet vergelijken met Glory en het verbaast me dat kickboksers niet veel meer de overstap maken naar ONE. Ik krijg K1 vibes van de ambiance, het show element, het respect wat ONE uitdraagt, geen trashtalk etc.Het is gewoon genieten
    Last edited by Lowkick92; 15-01-2023 at 17:09.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Laatst luisterde ik een Podcast van Remy Bonjasky met Ernesto Hoost. Ze hadden het over het kickboksen maar doelde daarmee enkel op Glory. Het valt me al veel langer op dat mensen ONE en hun potentie enorm onderschatten. We hebben daar een ongelooflijk groot kampioen rondlopen; Regian EerselDie heeft ondertussen een belachelijke reeks overwinningen achter zijn naam. Ze hebben bij ONE events met verschillende disciplines zoals kickboksen, muay Thai, mma, grappling. Alles zeer professioneel opgezet.Afgelopen vrijdag hadden ze dit event: https://www.youtube.com/watch?v=UtbJJzbwEfkMet als klap op de vuurpijl Superbon vs AllazovHet niveau van deze partij was heel hoog. Hoger dan menig partij in Glory en toch hoor ik er bijna niemand over. (ook op deze site niet)Je kunt deze organisatie niet vergelijken met Glory en het verbaast me dat kickboksers niet veel meer de overstap maken naar ONE. Ik krijg K1 vibes van de ambiance, het show element, het respect wat ONE uitdraagt, geen trashtalk etc.Het is gewoon genieten
    Ik geef je gelijk betreft de vechtsport podcast landschap (In de Ring, Rechtse Directe, VechtersBazen) van NL gaat voornamelijk over Glory als het om Kickboksen gaat. Misschien omdat er veel meer Nederlanderse Kickboksers en gyms in Glory zitten? Glory is een samenvoeging van het Nederlandse Its Showtime en Golden Glory.

    Over ONE maak ik hier wel iets meer topics over op dit forum. Spectaculaire partijen inderdaad!
    Bijvoorbeeld Roman Kryklia vs Iraj Azizpour was een betere Heavyweight partij dan Glory Heavyweight hoofdpartij Plazibat vs Catinas.

    Wat ik wel merk de laatste tijd in mijn omgeving dat men meer over ONE praat. Valt mij meer op.. Misschien zijn de ONE wedstrijden makkelijker te zien op social media?

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Met je eens.
    Geen duidelijke richting en strategie.


    Ex Glory medewerker Rachid Lamalam heeft er over gesproken hoe het bij Glory achter de schermen werkt.
    https://youtu.be/29Kt_EhYLVo

    Mis die podcast wel, dat was een aardige inkijk in die bende aldaar.

  13. #13
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ex Glory medewerker Rachid Lamalam heeft er over gesproken hoe het bij Glory achter de schermen werkt.
    https://youtu.be/29Kt_EhYLVo
    Wat vet, dank voor de link, in de afgelopen dagen geluisterd onderweg. Super interessant om vanuit zijn ervaring dit te horen, lijkt me echt een mooie gast om eens te spreken met al zijn ervaringen.

    In principe kunnen ze nu in ieder geval een anabolen pot tussen Alistair en Jamal opzetten. Zal die podcast met Jamal er in deze week ook eens luisteren.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie Rachid Lamalam niet snel op de bank zitten van VechtersBazen met zijn ongezouten mening over Glory en de Kickboks sport.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik zie Rachid Lamalam niet snel op de bank zitten van VechtersBazen met zijn ongezouten mening over Glory en de Kickboks sport.
    Waarom niet, zou een mooie aflevering kunnen worden.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Waarom niet, zou een mooie aflevering kunnen worden.
    Ik zie Dennis die wat diensten draait voor Glory niet kritische vragen stellen over Glory.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •