MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default UFC ster Francis Ngannou ontslagen

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Francis heeft het een beetje hoog in ze bol gekregen pfff hij moet ff nadenken waar die vandaan komt,word je de best betaalde zwaargewicht en nog wil je meer.
    Je kent het spreekwoord,wie het onderste uit de pan wil krijgt …………

  3. #3
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Francis heeft voor mij al enorm afgedaan met de manier waarop hij zijn eerste trainer aan de kant heeft geschoven.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Hebberigheid (tegenover Ufc) en ondankbaarheid (tegenover zijn oude Franse trainer). Jammer van Ngannou had hem graag zijn titel willen zien verdedigen tegen Jones.

    Wat zal Ngannou nu gaan doen? Ik denk zelf boksen aangezien hij veel geld wil binnen harken en het zijn eerste vechtsportliefde is? Ook daar moet hij eerst paar pannekoeken verslaan om win record op te bouwen of gelijk een money fight tegen Fury?

  5. #5
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    tegen Fury, Joshua of Usyk zie ik niet gebeuren.
    Wilder zou nog kunnen, maar verwacht eigenlijk meer een Chisora, Whyte of Ruiz uiterlijk als ze hem gelijk in het diepe willen gooien.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Francis heeft het een beetje hoog in ze bol gekregen pfff hij moet ff nadenken waar die vandaan komt,word je de best betaalde zwaargewicht en nog wil je meer.
    Je kent het spreekwoord,wie het onderste uit de pan wil krijgt …………
    Weet niet of we Dana nu op zijn woord moeten geloven, en wat betekent 'bestbetaalde zwaargewicht'? Ngannou denkt dat hij meer waard is en kan dat nu ergens anders laten zien.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Francis heeft voor mij al enorm afgedaan met de manier waarop hij zijn eerste trainer aan de kant heeft geschoven.
    En Dana is een topper die zijn werknemers en vrouw prima behandelt?

  8. #8
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    En Dana is een topper die zijn werknemers en vrouw prima behandelt?
    Je kan zeggen wat je wil, maar vechters tekenen met hun volle verstand een contract.
    En wat zijn vrouw betreft, tja, actie reactie. Met drank op, een klap in je gezicht krijgen kan bij ons allemaal wel op een te emotionele tegen reactie veroorzaken.
    Maar dit allemaal terzijde, als ik kritiek heb op Ngannou zn respect naar zijn voormalige trainer, zegt dat niet dat ik gelijk aan de kant van Dana sta.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Je kan zeggen wat je wil, maar vechters tekenen met hun volle verstand een contract.
    En wat zijn vrouw betreft, tja, actie reactie. Met drank op, een klap in je gezicht krijgen kan bij ons allemaal wel op een te emotionele tegen reactie veroorzaken.
    Maar dit allemaal terzijde, als ik kritiek heb op Ngannou zn respect naar zijn voormalige trainer, zegt dat niet dat ik gelijk aan de kant van Dana sta.
    Dat is precies mijn punt. Het gaat hier om een zakelijk verschil van inzicht, waarbij Ngannou dat fantastische contract niet wil tekenen. Jouw reactie daarop is een statement over zijn relatie met een vorige coach.

    Actie, reactie...ok.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •