MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Melvin Manhoef weer de ring in bij Glory?

    Het schijnt dat hij op het punt staat om te tekenen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Ja vind hem helemaal top als commentator maar ik denk dat hij er goed aan doet in pensioen te blijven

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Op insta heb deze pagina https://www.instagram.com/p/Cngwv3Pjzx3/
    Die komen met info over Glory.

    Behalve dat veteraan Manhoef gaat vechten voor Glory schijnt dat Murthel Groenhart zijn kb comeback maakt bij Glory en eind dit jaar krijgen we eindelijk een Glory 8 man toernooi.
    Eerst zien dan geloven.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Als ik Glory was, zou ik Kaman, Royers, Hoost, Sefo, Le Banner ook vragen. Niks ten nadele van Manhoef maar, man o man, wat een armoede. Als top sport organisatie 40+ ers opstellen. Dan kun je je niet toch serieus nemen als sport. Moet dit dan de top van de wereld zijn ?

  5. #5
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Als dit echt zo is dan is Glory niet meer in staat nieuwe talenten te tekenen. Dan is het einde wel nabij.

    Misschien ook wel tijd voor een nieuwe, veel professionelere organisatie. Zoals het nu gaat met Glory zouden we eigenlijk ook niet moeten willen.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Als ik Glory was, zou ik Kaman, Royers, Hoost, Sefo, Le Banner ook vragen. Niks ten nadele van Manhoef maar, man o man, wat een armoede. Als top sport organisatie 40+ ers opstellen. Dan kun je je niet toch serieus nemen als sport. Moet dit dan de top van de wereld zijn ?
    De andere top van de wereld van de zwaargewichten zitten bij ONE.
    GLORY heeft alleen Rico, JBS, Adegbuyi en Wilnis soort van opgebouwd als hun huidige sterren, in mijn ogen ook wel toppers. Vooral Rico kreeg de meeste promotie en aandacht. Wat ook wel terecht is, de rest had ook zelf wat meer kunnen sleutelen aan hun eigen promotie. Sommige doen nauwelijks wat hun social media.
    Maar toch door jaarlijks een final 16 en final 8 te houden, dus toernooien op een avond, trek je meer publiek en meer aandacht aan voor de sport. Glory wil graag het UFC/Bellator ranking systeem houden met de titelpartijen met 5 rondes. Wat goed past in het MMA maar niet bij het Kickboksen. Terug naar het K1 systeem lijkt mij beter voor het Kickboksen en beter voor Glory. Met wat losse superfights erbij.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie ook niets liever dan in december een eindtoernooi, maar ik vrees dat een Glory het liever houdt bij het oude. Dat wil zeggen: er alles aan doen om Rico zo lang mogelijk kampioen te houden, zonder al te veel risico. De kachel moet over 3 jaar ook nog roken. Als Rico de eerste 2 edities van een eventuele final 8 er af gaat met bijv blessure of wel een verliespartij droogt het snel op voor aandeelhouders van Glory

  8. #8
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Ik vraag me soms ook wel af wanneer het bericht naar buiten komt dat de urn van Andy Hug is gecontracteerd voor een Glory wedstrijd....

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •