MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Mohammed Jaraya opgepakt voor drugshandel, witwassen en wapenhandel

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Verklaard zijn dure levenstijl in Dubai
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...med-j-opgepakt

    Zonde zeg! Wasted talent.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Hoe kon Glory zo dom zijn om hem opnieuw te contracteren? Het was toch in brede kring bekend hoe hij aan zijn geld komt?

  4. #4
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Waarom wordt hier gelijk conclusies getrokken? Laat de rechter er maar eerst over buigen als het zo ver komt.

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Niet dat het een verrassing is maar Glory heeft nogal een divers beleid als het gaat om incidenten met het personeel.

    Overigens hebben ze wel meer incidenten dan het gemiddelde bedrijf - iemand heeft een kutbaan om dat allemaal te managen.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Waarom wordt hier gelijk conclusies getrokken? Laat de rechter er maar eerst over buigen als het zo ver komt.
    Je denkt dat het wel overwaait?

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Gemeente Den Bosch sluit slagerij Jaraya voor onbepaalde tijd na nieuwe aanslag
    DEN BOSCH - Slagerij Jaraya in Den Bosch is voor onbepaalde tijd gesloten. Dat heeft de gemeente besloten naar aanleiding van de schietpartij woensdagnacht en een een aanslag met explosieven in juli 2021.
    https://www.bd.nl/den-bosch-vught/ge...w.google.nl%2F

    Nog dit googled..

    Toch komt een aanslag niet uit de lucht vallen, beseft ook de eigenaar. Hij heeft wel een onderbuikgevoel waar de actie vandaan zou kunnen komen. “Er is de laatste tijd wel wat gaande in Den Bosch”, vertelt hij. Hij refereert naar slagerij Jaraya, die woensdag beschoten werd. Bij diezelfde slager ging in juli vorig jaar een explosief af.

    “Dan ga je al heel snel proberen een link te leggen. Die jongen heeft hier een tijdje geleden gekickbokst. Dat is je eerste ingeving”, probeert hij de aanslag te verklaren.
    https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...s-door-je-heen

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Glory-kickbokser Mohammed J. werkt zich opnieuw in de nesten: ‘Hij heeft verkeerde vrienden’

    De talentvolle kickbokser Mohammed J. , alias The Destroyer, uit Den Bosch zit vast op verdenking van drugs- en wapenhandel. Het is niet voor het eerst dat de sporter in aanraking komt met justitie.
    https://www.ad.nl/binnenland/glory-k...nden~ac7de3a9/

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Niet best dit , het zal ook nooit veranderen...

  10. #10
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Waarom wordt hier gelijk conclusies getrokken? Laat de rechter er maar eerst over buigen als het zo ver komt.
    Grappenmaker 🤣🤣

  11. #11
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft trouwens echt een gruwelijke horloge collectie!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Hij heeft trouwens echt een gruwelijke horloge collectie!
    Had.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

  14. #14
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Psychopaatje

    Opgeruimd staat netjes. Lekker binnen houden als er genoeg bewijs is natuurlijk.

  15. #15
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Proximo View Post
    Psychopaatje

    Opgeruimd staat netjes. Lekker binnen houden als er genoeg bewijs is natuurlijk.
    Hoezo psychopaatje? Wil niet zeggen dat hij helemaal lekker fris in de bovenkamer is hoor, maar in deze artikelen staan toch niet hele chokerende dingen? gewoon weer 1 die voor het makkelijke geld wil gaan.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Hoezo psychopaatje? Wil niet zeggen dat hij helemaal lekker fris in de bovenkamer is hoor, maar in deze artikelen staan toch niet hele chokerende dingen? gewoon weer 1 die voor het makkelijke geld wil gaan.
    Wie zegt dat hij zich louter baseert op deze artikelen? Psychopaatje is niet ver bezijden de waarheid.

  17. #17
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Wie zegt dat hij zich louter baseert op deze artikelen? Psychopaatje is niet ver bezijden de waarheid.
    Ik val hem ook niet aan toch? Maar daarom ben ik juist benieuwd waar het wel op gebasseerd is.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    ‘Hij heeft verkeerde vrienden’
    Hij heeft verkeerde vrienden of is hij de verkeerde vriend?

  19. #19
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Ik val hem ook niet aan toch? Maar daarom ben ik juist benieuwd waar het wel op gebasseerd is.

    Ik hoor wel eens wat uit het Amsterdamse beveiligers circuit.

  20. #20
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Na alle incidenten (ook binnen of eigenlijk net buiten de ring is er nog wel eens wat gebeurd) heeft hij de schijn wel wat tegen als voor het padvinder imago.

    Of en hoe ver hij zou komen binnen de GGZ rankings vind als volledige leek op dit gebied alsnog moeilijk om zinnig in te schatten

  21. #21
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Ik val hem ook niet aan toch? Maar daarom ben ik juist benieuwd waar het wel op gebasseerd is.
    Het is wat grof met de term gegooid, maar ik heb wel eens met die jongen getraind volg hem een beetje qua interviews en heb een zeer grote dosis mensenkennis en vergelijkingsmateriaal.

    Zijn acties en gedrag tonen wat mij betreft wel aan dat hij narcistische trekken vertoont en empathie mist. Beide samen vormen basis voor een psychopaat aka gevaar voor omgeving. Vandaar imo: binnen houden.

  22. #22
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Proximo View Post
    Het is wat grof met de term gegooid, maar ik heb wel eens met die jongen getraind volg hem een beetje qua interviews en heb een zeer grote dosis mensenkennis en vergelijkingsmateriaal.

    Zijn acties en gedrag tonen wat mij betreft wel aan dat hij narcistische trekken vertoont en empathie mist. Beide samen vormen basis voor een psychopaat aka gevaar voor omgeving. Vandaar imo: binnen houden.
    Ben het ook zeker niet oneens met je hoor.. Jurylid slaan, in de hoekkussens bijten omdat het niet loopt zoals die wil. Maar was gewoon benieuwd of er nog meer gekke verhalen naar boven zouden komen over deze man! :-P

  23. #23
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Psychopaat is geen officiële diagnose. Wel kan je zeggen dat hij een beperkt geweten en moreel besef heeft. Wat daar onder zit moet een psycholoog of psychiater vaststellen.

  24. #24
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Psychopaat is geen officiële diagnose. Wel kan je zeggen dat hij een beperkt geweten en moreel besef heeft. Wat daar onder zit moet een psycholoog of psychiater vaststellen.
    Misschien keertje langsgaan. Lijkt toch gedragsproblemen te hebben...

  25. #25
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik heb hem meer dan eens gezien en gesproken. Ik ben het er mee eens, maar diagnoses stellen vraagt meer dan hem een paar keer oppervlakkig spreken en via internet nieuws en filmpjes bekijken.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •