MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default VA werkt niet meer samen met de WFCA

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    535
    vCash
    111758

    Default

    Volgens mij betekent dat in praktijk dat je nergens meer in Nederland een gala kan organiseren dan: ik zou in ieder geval een andere vijand kiezen als organisatie.....

  3. #3
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Klopt. maar misschien hebben ze genoeg te doen in andere landen. Ik heb mezelf er nog niet helemaal in verdiept, maar ik weet wel dat Hans een man is met een echt vechtsport hart en ik eigenlijk wel respecteer dat hij achter zijn idealen staat ipv zich iets laat opdringen waar hij niet achter staat. (Nogmaals, geen idee wat precies de extra eisen van de authoriteit is, dus kan niet zeggen of ik het eens ben met hem of niet)
    Maar net als bij de overheid, kan ik me wel voorstellen dat alles weer helemaal kapot gereguleerd word, dus vind het wel een sterk signaar dat iemand daar gewoon standvastig tegengas aan geeft.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Als je geen financiële transparantie wilt geven. Dan heb je dus iets te verbergen. Hand loefen is nog nooit voor 1 bond geweest en staat daarmee de professionalisering van de sport in de weg. Missen we niks mee. Beter zo

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Klopt. maar misschien hebben ze genoeg te doen in andere landen. Ik heb mezelf er nog niet helemaal in verdiept, maar ik weet wel dat Hans een man is met een echt vechtsport hart en ik eigenlijk wel respecteer dat hij achter zijn idealen staat ipv zich iets laat opdringen waar hij niet achter staat. (Nogmaals, geen idee wat precies de extra eisen van de authoriteit is, dus kan niet zeggen of ik het eens ben met hem of niet)
    Maar net als bij de overheid, kan ik me wel voorstellen dat alles weer helemaal kapot gereguleerd word, dus vind het wel een sterk signaar dat iemand daar gewoon standvastig tegengas aan geeft.
    Same here. Ben er al een tijdje uit en niet helemaal meer op de hoogte, maar één ding kunnen ze Hans nooit verwijten en dat is zijn grote hart voor de vechtsport. In de hoogtijdagen van de "gala's" in Nederland had de W.F.C.A. vaak weekenden met 3 evenementen. Zonder deze bond stond de sport er niet zo voor. Beginnende vechters konden elk weekend wel knokken. Hun leden faciliteren al deze evenementen. Heb nooit echt het idee gehad dat men zich hier echt mee kon verrijken, zeker niet de prijzen en onkosten. Door allerlei titels kon men er nog wat aan verdienen. Die ene bond, hoewel ik daar wel een voorstander van ben zal er toch niet komen. Destijds was er een kort momentum toen de evenementen in Amsterdam werden verboden, maar dat was helaas van korte duur.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •