MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38
  1. #26
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik heb hem meer dan eens gezien en gesproken. Ik ben het er mee eens, maar diagnoses stellen vraagt meer dan hem een paar keer oppervlakkig spreken en via internet nieuws en filmpjes bekijken.
    Ja klopt. Psychopaatje is ook geen diagnose
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Psychopaat kan zeker wel een diagnose zijn, maar is inderdaad niet te stellen door personen op een forum.

    Wat echter een levensgevaarlijke combinatie is, is het gebrek aan empathie, een laag IQ en geen positieve rolmodellen( ouders bijvoorbeeld).

    Wat zeer kut is, is dat er geen eenduidige oplossing is.

    Een dikke klok is op straat heel veel waard, de klok is miss maar 5-25k maar het aanzien meer. Ik ken verhalen van 17 jarige gastjes die iemand dood wilden schieten voor een Datejust, letterlijk een basic klok.

    Het is tegenwoordig meer waard om rijk te lijken dan rijk te zijn.

    Jaraya is heel snel op die ladder geklommen omdat hij het wilde, niet omdat iemand hem nodig had als pressie middel, als ik blaas vliegt ie weg.

    Dat wil niet zeggen dat het vroeger niet zo ging, maar de tijden van Brilleman, Nijman, Vrij en vele andere zijn voorbij.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag dat hij dure horloges als cadeautjes gaf aan zijn vriendje Lil Kleine. Toen was het wel duidelijk voor mij dat Mootje toch iets meer erbij deed dan alleen het prof Kickboksen.

    Wat denken jullie einde Kickboks carričre of komt hij nog terug in de ring van Glory?

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik zag dat hij dure horloges als cadeautjes gaf aan zijn vriendje Lil Kleine. Toen was het wel duidelijk voor mij dat Mootje toch iets meer erbij deed dan alleen het prof Kickboksen.

    Wat denken jullie einde Kickboks carričre of komt hij nog terug in de ring van Glory?
    Als hij schuldig wordt bevonden einde carričre. Het zou GLORY sieren als ze afstand van hem nemen. Dit soort gasten kunnen we als fans en de sport in het algemeen missen als kiespijn.

  5. #30
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Glory heeft op zich vrij duidelijk laten zien dat een strafblad geen bezwaar is.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Glory heeft op zich vrij duidelijk laten zien dat een strafblad geen bezwaar is.
    Waarom zou een strafblad een bezwaar moeten zijn? Er lopen in andere sporten genoeg mensen met een strafblad rond. Als je je straf hebt uitgezeten kan je een sporter in principe wettelijk niet weigeren. Bovendien hou je weinig vechters over als een strafblad een no go is, en de bezetting van Glory loopt al niet over.

    Wat betreft Jaraya, ik zie de toegevoegde waarde niet. Hij heeft de belofte nooit ingelost. Krijgt indien schuldig minimaal vijf jaar (ga maar uit van tien) dus dat is carričre technisch normaal gesproken einde verhaal.

  7. #32
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Waarom zou een strafblad een bezwaar moeten zijn? Er lopen in andere sporten genoeg mensen met een strafblad rond. Als je je straf hebt uitgezeten kan je een sporter in principe wettelijk niet weigeren. Bovendien hou je weinig vechters over als een strafblad een no go is, en de bezetting van Glory loopt al niet over.

    Wat betreft Jaraya, ik zie de toegevoegde waarde niet. Hij heeft de belofte nooit ingelost. Krijgt indien schuldig minimaal vijf jaar (ga maar uit van tien) dus dat is carričre technisch normaal gesproken einde verhaal.
    Eigenlijk moeten we er ook helemaal niet moeilijk over doen. Niemand kijkt meer op van de verweving tussen criminaliteit en kickboksen. Eerlijk gezegd vind ik het wel leuk om die cowboy verhalen te volgen.

    Kunnen ook polletje maken over wie we verwachten dat de volgende is?

  8. #33
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Bossche kickbokser Mohammed J. blijft in gevangenis: ‘Mijn carričre gaat uit als een nachtkaars’

    DEN BOSCH - De Bossche kickbokser Mohammed J. moet vrezen voor zijn carričre. De van drugshandel verdachte profbokser blijft voorlopig in de cel. Justitie zegt voldoende bewijs te hebben dat hij jarenlang handelde in harddrugs
    https://www.ad.nl/den-bosch/bossche-...aars~a374e83a/

  9. #34
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Bossche kickbokser Mohammed J. blijft in gevangenis: ‘Mijn carričre gaat uit als een nachtkaars’

    DEN BOSCH - De Bossche kickbokser Mohammed J. moet vrezen voor zijn carričre. De van drugshandel verdachte profbokser blijft voorlopig in de cel. Justitie zegt voldoende bewijs te hebben dat hij jarenlang handelde in harddrugs
    https://www.ad.nl/den-bosch/bossche-...aars~a374e83a/
    Kan 't niet lezen ivm geen premium abonnement, maar reagerende op intro:

    Beetje laat om nu aan je carričre te gaan denken lijkt me...

    En als je op een dodenlijst stond; lekker binnen blijven.

  10. #35
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Proximo View Post
    Kan 't niet lezen ivm geen premium abonnement, maar reagerende op intro:

    Beetje laat om nu aan je carričre te gaan denken lijkt me...

    En als je op een dodenlijst stond; lekker binnen blijven.
    hoop niet dat ik na het stelen van dit artikel ook achter de tralies verdwijn:




    Bossche kickbokser Mohammed J. blijft in gevangenis: ‘Mijn carričre gaat uit als een nachtkaars’
    DEN BOSCH - De Bossche kickbokser Mohammed J. moet vrezen voor zijn carričre. De van drugshandel verdachte profbokser blijft voorlopig in de cel. Justitie zegt voldoende bewijs te hebben dat hij jarenlang handelde in harddrugs.

    René van der Lee 18-07-23, 13:25
    ,,Ik zie mijn carričre als een nachtkaars uitgaan", zei de 27-jarige bokser dinsdagmorgen via een videoverbinding vanuit de gevangenis tegen de rechtbank in Den Bosch. ,,Mijn sport is mijn alles, ik heb hier mijn leven voor gewerkt.” J, die zich als bokser ‘The Destroyer’ laat noemen, staat onder contract bij kickboksorganisatie Glory.

    ‘Ik heb topblokken’
    De talentvolle Bosschenaar werd een half jaar geleden opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij drugshandel. Op zijn cryptotelefoon werd een hele trits versleutelde berichten gevonden die volgens justitie bewijzen dat hij jarenlang drugs aan de man bracht. Onder de naam 'destroyer rules’ stuurde hij tientallen berichten de wereld in over de handel in verdovende middelen. ,,Ik heb topblokken, ik heb genoeg spul”, schreef hij bijvoorbeeld in 2020.


    Officier van justitie Matthijs van Dam citeerde ook een bericht waaruit zou blijken dat J. in geval van nood ook zijn bokstalenten aanwendde. Zo was er een 'kankerhond’ die Mo had proberen te besodemieteren door de cocaďne te versnijden met paracametol. ,,Ik heb hem half dood geslagen”, schreef destroyer rules aan een vriend.


    Advocaat Jan-Hein Kuijpers hield het erop dat J. zich vooral te buiten ging aan ‘stoere praatjes, grootspraak’. ,,Het klinkt allemaal spannend, maar in werkelijkheid is er niks van de grond gekomen. Mo verdient zijn brood als topsporter, geef die vent de kans om zijn sport weer op te pakken.” Officier van justitie Van Dam las daarop een chatbericht voor waaruit bleek dat J. helemaal geen rolmodel voor de jeugd wilde zijn. ,,Een voorbeeldfunctie? Ha, ha, ha.” Van Dam: ,,Hij wist dat hij zijn kickbokscarričre op het spel zette.”

    Spierscheuring
    Bij een potje voetbal in de gevangenis liep The Destroyer onlangs ook een spierscheuring in zijn kuitbeen op. De medische hulp die hij nodig heeft om daar snel van te herstellen, kan de gevangenis hem niet bieden, zo klaagde hij. Voor de rechtbank legde het allemaal te weinig gewicht in de schaal: hij moet in voorarrest blijven. In september krijgt J. te horen wat voor straf justitie tegen hem eist.

    In 2021 en 2022 waren er ook twee aanslagen op de slagerij van de vader van Mohammed en op zijn sportschool in Den Bosch-West. De politie kreeg ook informatie dat de bokser zelf gevaar zou lopen als hij nu op vrije voeten zou komen. Advocaat Kuijpers noemde dat eerder ‘loos alarm’.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    hoop niet dat ik na het stelen van dit artikel ook achter de tralies verdwijn:




    Bossche kickbokser Mohammed J. blijft in gevangenis: ‘Mijn carričre gaat uit als een nachtkaars’
    DEN BOSCH - De Bossche kickbokser Mohammed J. moet vrezen voor zijn carričre. De van drugshandel verdachte profbokser blijft voorlopig in de cel. Justitie zegt voldoende bewijs te hebben dat hij jarenlang handelde in harddrugs.

    René van der Lee 18-07-23, 13:25
    ,,Ik zie mijn carričre als een nachtkaars uitgaan", zei de 27-jarige bokser dinsdagmorgen via een videoverbinding vanuit de gevangenis tegen de rechtbank in Den Bosch. ,,Mijn sport is mijn alles, ik heb hier mijn leven voor gewerkt.” J, die zich als bokser ‘The Destroyer’ laat noemen, staat onder contract bij kickboksorganisatie Glory.

    ‘Ik heb topblokken’
    De talentvolle Bosschenaar werd een half jaar geleden opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij drugshandel. Op zijn cryptotelefoon werd een hele trits versleutelde berichten gevonden die volgens justitie bewijzen dat hij jarenlang drugs aan de man bracht. Onder de naam 'destroyer rules’ stuurde hij tientallen berichten de wereld in over de handel in verdovende middelen. ,,Ik heb topblokken, ik heb genoeg spul”, schreef hij bijvoorbeeld in 2020.


    Officier van justitie Matthijs van Dam citeerde ook een bericht waaruit zou blijken dat J. in geval van nood ook zijn bokstalenten aanwendde. Zo was er een 'kankerhond’ die Mo had proberen te besodemieteren door de cocaďne te versnijden met paracametol. ,,Ik heb hem half dood geslagen”, schreef destroyer rules aan een vriend.


    Advocaat Jan-Hein Kuijpers hield het erop dat J. zich vooral te buiten ging aan ‘stoere praatjes, grootspraak’. ,,Het klinkt allemaal spannend, maar in werkelijkheid is er niks van de grond gekomen. Mo verdient zijn brood als topsporter, geef die vent de kans om zijn sport weer op te pakken.” Officier van justitie Van Dam las daarop een chatbericht voor waaruit bleek dat J. helemaal geen rolmodel voor de jeugd wilde zijn. ,,Een voorbeeldfunctie? Ha, ha, ha.” Van Dam: ,,Hij wist dat hij zijn kickbokscarričre op het spel zette.”

    Spierscheuring
    Bij een potje voetbal in de gevangenis liep The Destroyer onlangs ook een spierscheuring in zijn kuitbeen op. De medische hulp die hij nodig heeft om daar snel van te herstellen, kan de gevangenis hem niet bieden, zo klaagde hij. Voor de rechtbank legde het allemaal te weinig gewicht in de schaal: hij moet in voorarrest blijven. In september krijgt J. te horen wat voor straf justitie tegen hem eist.

    In 2021 en 2022 waren er ook twee aanslagen op de slagerij van de vader van Mohammed en op zijn sportschool in Den Bosch-West. De politie kreeg ook informatie dat de bokser zelf gevaar zou lopen als hij nu op vrije voeten zou komen. Advocaat Kuijpers noemde dat eerder ‘loos alarm’.
    Thanks Onne!


    Onder de naam 'destroyer rules’ stuurde hij tientallen berichten de wereld in over de handel in verdovende middelen.

    Heel slim om je vechtsport bijnaam te gebruiken in je crypto telefoon...

  12. #37
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Thanks Onne!


    Onder de naam 'destroyer rules’ stuurde hij tientallen berichten de wereld in over de handel in verdovende middelen.

    Heel slim om je vechtsport bijnaam te gebruiken in je crypto telefoon...
    Meer vechttalent dan boeventalent ja hahaha. Opgesloten houden wat mij betreft. Al die drugs handelaren afstraffen. Asocialen

  13. #38
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Als je bedenkt dat ze hem een bb pearl sturen. En hij begint in zyn cel weer van voor af aan, dan denk je waar beginnen ze aan met deze straf ?? Geen betekenis.

    Beter gaat hij op zn voeding letten en trainen met handoek en elastieken, zodat hij nog een mooie herfst van zn carriere kan hebben ! Blijft zonde als je kijkt hoe hij eerst vocht strak vanuit zijn dekking in dat filmpje van enfusion mbt zijn trilogy tegen ozcan, groot verschil van die finale in dat toernooi en hun eerste gevecht

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •