MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default Kickbokser, MMA'er en Gym van het jaar 2023.

    Kickbokser, MMA'er en Gym van het jaar 2023.

    Wie is jullie Kickbokser van het jaar?

    MMA'er van het jaar?

    KB gym van het jaar?

    MMA gym van het jaar?

    Van mij:

    Wie is jullie Kickbokser van het jaar?
    Chingiz Allazov 70 kg champ van ONE, een divisie vol met killers.

    MMA'er van het jaar?
    Alex Pereira, hand of stone!

    KB gym van het jaar?
    SB gym, mooie stappen gemaakt met Abena, Mahieddine en Khachab.

    MMA gym van het jaar?
    Teixeira MMA & Fitness
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Kickboksen Levi Rigters. Blijft een toekomstige kampioen. Hele zakelijke afstraffing van een vechter die inviel. Hopelijk komend jaar wat actiever.
    Mma: Leon Edwards. Had niet verwacht dat hij stand zou houden tegen worstelaars. Knap gedaan
    Gyms weet ik niet

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Kickboksen Levi Rigters. Blijft een toekomstige kampioen. Hele zakelijke afstraffing van een vechter die inviel. Hopelijk komend jaar wat actiever.
    Mma: Leon Edwards. Had niet verwacht dat hij stand zou houden tegen worstelaars. Knap gedaan
    Gyms weet ik niet
    Rigters moet het voor de kickboks fans in 2024 echt laten zien, op dit moment is het voor mij nog een hype. Hij hoort nu al tegen grote namen te winnen, vooral met al die reclame die hij van Glory krijgt. Die invaller op 85 kg was door nood dat begrijp ik, maar een echte HW GP kwalificatie wedstrijd was het niet.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Klopt. We gaan het zien in de GP

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    532
    vCash
    111758

    Default

    Ja voor mij is Allazov ook de duidelijke winnaar, Beztati zou het einde van de partij niet halen vrees ik. Vanuit Glory Wisse en Semeleer.

    Sowieso vind ik dat Glory echt een top jaar heeft gehad met het veel nieuwe ontwikkelingen. En ja soms pakte dingen niet fantastisch uit maar het is de enige promotie geweest die de ballen heeft om in ieder geval wat nieuws te proberen. Ik hoop dat ze ophouden met de oude versleten atleten terug te brengen, echt niet nodig.

    Nieuwe vechters: zwaargewicht Bahram en en Miguel Trinidade .

    Qua Gym ga ik voor ARJ: Jan Kaffa en Tarik Khebabez hebben mooie stappen gemaakt en Michael Boapeah mag al helemaal trots zijn op zijn jaar.

  6. #6
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    MMA: Islam Makhachev. In alles, qua persoonlijkheid en skills.KB volg ik niet goed genoeg meer om een goed antwoord te kunnen geven.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Ja voor mij is Allazov ook de duidelijke winnaar, Beztati zou het einde van de partij niet halen vrees ik. Vanuit Glory Wisse en Semeleer.

    Sowieso vind ik dat Glory echt een top jaar heeft gehad met het veel nieuwe ontwikkelingen. En ja soms pakte dingen niet fantastisch uit maar het is de enige promotie geweest die de ballen heeft om in ieder geval wat nieuws te proberen. Ik hoop dat ze ophouden met de oude versleten atleten terug te brengen, echt niet nodig.

    Nieuwe vechters: zwaargewicht Bahram en en Miguel Trinidade .

    Qua Gym ga ik voor ARJ: Jan Kaffa en Tarik Khebabez hebben mooie stappen gemaakt en Michael Boapeah mag al helemaal trots zijn op zijn jaar.
    2023 was een beter jaar dan 2022 (hoop verlies partijen toen) voor ARJ. Goed dat Mike Polanen het positief heeft kunnen veranderen voor zijn gym.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    809
    vCash
    126000

    Default

    Chingiz Allazov / Tyjani Beztati
    Mike's Gym

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •