MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoorde dat Roel gestopt is met kickboksen. Ik denk dat hij nu een zakenman is. Maar laten we niet vergeten dat Hasan Toy op een gegeven moment ook terugkeerde naar het kickboksen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Ik hoorde dat Roel gestopt is met kickboksen. Ik denk dat hij nu een zakenman is. Maar laten we niet vergeten dat Hasan Toy op een gegeven moment ook terugkeerde naar het kickboksen.
    Oké, D'Angelo Marschall?

  3. #28
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Niemand weet het.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Vecht Rico Verhoeven dit jaar nog wel? Twijfels na update.

    Ga je ook weer eens de ring in?", vroeg een volger onder de post. Verhoeven reageerde door te zeggen; "Laatste deel van dit jaar als mijn herstel voorspoedig gaat", schreef Verhoeven. Recentelijk verklaarde Verhoeven bij het praatprogramma Jinek dat zijn herstel op 75% is. Dit zorgde al voor twijfels bij bezorgde fans.
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...fels-na-update

    Ik zie het nog gebeuren dat hij pas begin 2024 zijn titel verdedigt, dan volledig hersteld tegen de kampioen van het 8 man toernooi van 2023.

    Wat denken jullie?

  5. #30
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Er is nog de interim-champ Tariq Osaro, was ik even vergeten.

  6. #31
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Zelf denk ik dat Rico echt geen risico gaat nemen en dus dat we hem dan volgend jaar zien. Het zou me niet verbazen als het ook heerlijk zijn afscheid van de sport is.

  7. #32
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Zelf denk ik dat Rico echt geen risico gaat nemen en dus dat we hem dan volgend jaar zien. Het zou me niet verbazen als het ook heerlijk zijn afscheid van de sport is.
    Dat denk ik ook.


    Jamal is weer online. Hij hoort bij het 8 man toernooi. GLORY eigen heavyweight ster kweek net als Rico.

    Keert Jamal Ben Saddik terug naar de Glory ring? 'De bal ligt bij jou'
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...P4iM4hG3pUm-nA

    Legend Alistair Overeem zou ik ook wel willen zien in het 8 man toernooi. Hij schijnt wel flink afgevallen te zijn. Kan zo tegen Donovan Wisse vechten.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...ot-speculaties

    Beide zouden in december mee kunnen doen, een losse kwalificatie wedstrijd of via een wildcard.

  8. #33
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Jamal zou ik wel willen zien maar alles boven de 35 hoef ik niet te zien tenzij ze een qualifier tournament winnen

  9. #34
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Alistair Overeem stopt met vechten en kondigt zijn pensioen aan.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...W7WZmVgcg6NTeo

  10. #35
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Jamal Ben Saddik lijkt klaar voor terugkeer naar de Glory-ring! 'Het is tijd'
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...ng-het-is-tijd

  11. #36
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Veteraan in de kb sport Tomas Hron van Colosseum gym tegen Mohamed Ben Salem uit Frankrijk voor de vacant WAKO Heavyweight titel
    https://youtu.be/Si1gjaklEhM?si=Utp84HD-XRSO1Lrq

    Misschien voor Glory?

    Weinig Colosseum gym vechters actief binnen Glory sinds Robbie Timmers nu de hoofd machtmaker is. Veel goede prof vechters zijn daar uit het niks weggegaan uit die gym, valt mij op.

  12. #37
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    29
    vCash
    121500

    Default

    Tot nu toe in het toernooi :

    Tarik Osaro
    Bahram Rahzabadej
    Soufian Ladouini
    Badr Hari/Sweeny
    Rigters/

    Ik hoop dat Saddik en Plazibat er nog aan toegevoegd worden. Wie wordt de derde? Verhoeven zal niet mee willen doen. Een Tavares/Wilnis/Bennie vind ik tekort komen. Misschien een heavyweight van een andere organisatie? Of toch een Saki? Puur voor de hype, want die zal ook niks meer kunnen betekenen.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ajay Somai View Post
    Tot nu toe in het toernooi :

    Tarik Osaro
    Bahram Rahzabadej
    Soufian Ladouini
    Badr Hari/Sweeny
    Rigters/

    Ik hoop dat Saddik en Plazibat er nog aan toegevoegd worden. Wie wordt de derde? Verhoeven zal niet mee willen doen. Een Tavares/Wilnis/Bennie vind ik tekort komen. Misschien een heavyweight van een andere organisatie? Of toch een Saki? Puur voor de hype, want die zal ook niks meer kunnen betekenen.
    Roman Kryklia zou ik echt wel willen zien. Bij VechtersBazen gaaf Robbie aan dat het niet kon ivm ONE contract, misschien is de situatie nu wel veranderd?

    Ik denk dat ze dan toch Ben Saddik, Plazibat en de derde wildcard aan Adegbuyi gaan geven.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Roman Kryklia zou idd een hele mooie toevoeging zijn! Het liefst nog meer jongens van ONE, maar dat zo snel niet gebeuren. Waar is Saki eigenlijk? Het is best stil rondom deze legend. Hoe Glory dit toernooi verder invult is mij nog een raadsel. Het zou me niets verbazen als er nog wat verrassingen uit de hoge hoed worden getoverd (ivm blessures/ last minute afmeldingen etc)

  15. #40
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Down under View Post
    Roman Kryklia zou idd een hele mooie toevoeging zijn! Het liefst nog meer jongens van ONE, maar dat zo snel niet gebeuren. Waar is Saki eigenlijk? Het is best stil rondom deze legend. Hoe Glory dit toernooi verder invult is mij nog een raadsel. Het zou me niets verbazen als er nog wat verrassingen uit de hoge hoed worden getoverd (ivm blessures/ last minute afmeldingen etc)
    Saki is pas vader geworden. Zonde om te zien dat de absolute top kickboksers als Saki en Spong hun prime kb jaren hebben weg gegooid om een mma of boks avontuur aan te gaan waar ze beide zijn mislukt.

    Wie weet zien we nog een topper vanuit ONE (misschien met goedkeuring van beide organisaties) toch nog meedoen met dit HW toernooi.
    3 wildcards: Kryklia, Opacic en Azizpour dat kan ook. Gun Jamal en Antonio wel een wildcard.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •