MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48

Thread: GLORY 86 (27-5)

  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default GLORY 86 (27-5)

    Petchpanomrung Kiatmookao de Glory vedergewicht kampioen zet op 27 mei zijn titel op het spel tegen de Duitser Ahmad Chikh Mousa. Het gevecht vindt plaats bij GLORY 86 in de Grugahalle in Essen.
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...ad-chikh-mousa
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Zelf vind ik Achmed echt een van de beste nieuwe opkomende vechterd maar een titleshot is echt veel te vroeg.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Zelf vind ik Achmed echt een van de beste nieuwe opkomende vechterd maar een titleshot is echt veel te vroeg.
    Eens, ik denk dat ze voor nu niemand hebben.
    Ik ben benieuwd naar de kwalificatie hw wedstrijd op deze kaart.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Kwalificatie wedstrijd voor het 8 man toernooi.
    De Roemeen Adegbuyi tegen Fransman Laidouni.
    https://www.facebook.com/26744813000...Dz64l/?app=fbl

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Hamicha, zijn lang verwachte comeback
    https://www.glorykickboxing.com/even...6-c0f3f08927e3

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie dat Hamicha nu in de 85 kg divisie vecht in plaats van 77 kg

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Eens kijken of hij de belofte kan waarmaken. Eerste pot was leuk maar hij kreeg steeds lager gerankte tegenstanders (met als dieptepunt een Fransman met een naam iets van debielie die op kwam met de muziek van de Lion King, wat een aansluiting was dat) en hij heeft al meerdere keren afgezegd vanwege allerlei blessures.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Eens kijken of hij de belofte kan waarmaken. Eerste pot was leuk maar hij kreeg steeds lager gerankte tegenstanders (met als dieptepunt een Fransman met een naam iets van debielie die op kwam met de muziek van de Lion King, wat een aansluiting was dat) en hij heeft al meerdere keren afgezegd vanwege allerlei blessures.
    Ik ben het met je eens, Glory spaart hem. Ze hadden hem al eerder tegen betere 77 kg vechters kunnen zetten in plaats van vechters zoals Debieli.
    Hij is lang eruit geweest door een flinke knie operatie, we gaan het zien hoe hij het zal doen na zo lange afwezigheid en in hogere gewichtsklasse.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Fightcard
    Featherweight Championship Bout
    Petchpanomrung Kiatmookao (c) vs. Ahmad Chikh Mousa

    Middleweight Featured Fight
    Mohamed 'Hamicha' Mezouari vs. Sofiane Gelin

    Heavyweight Featured Fight
    Benjamin Adegbuyi vs. Sofian Laïdouni

    Lightweight Featured Fight
    Guerric Billet vs. Enriko Kehl

    Welterweight Featured Fight
    Robin Ciric vs. Chico Kwasi

    Heavyweight Featured Fight
    Uku Jürjendal vs. Mantas Rimdeika

    Middleweight Featured Fight
    Juri de Sousa vs. Joilton Lutterbach

    Grand Prix Qualifier #2 - 4 Man Heavyweight Tournament
    Lineup TBA

    http://www.glorykickboxing.com/event...6-c0f3f08927e3

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Bizar dat Uku Jürjendal weer opgetrommeld is. Die kan er toch echt niks van?

  11. #11
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Bizar dat Uku Jürjendal weer opgetrommeld is. Die kan er toch echt niks van?
    Voor mij ook een volkomen raadsel: het enige wat ik kan bedenken is dat de hoop is dat zijn tegenstander wel de moeite waard is maar ik hoef hem niet meer te zien.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Voor mij ook een volkomen raadsel: het enige wat ik kan bedenken is dat de hoop is dat zijn tegenstander wel de moeite waard is maar ik hoef hem niet meer te zien.
    Van wat ik had gelezen was Uku behoorlijk ziek bij zijn eerste partij en heeft hij toch de partij gevochten. Ik vermoed dat ze hem nu dus een nieuwe (laatste) kans willen geven.Ondanks de aanhoudende kritiek op sociale media etc vind ik dat Glorie toch probeert om er wat van te maken, maar de vijver om in te vissen is ook niet enorm groot. Er zit ook niet zoveel geld en publiek in het kickboksen als in het MMA dus het is roeien met de riemen die je hebt. Probs aan Robbie, doe zo verder

  13. #13
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Deze context wist ik niet, ik ben sceptisch maar laten we hopen dat hij deze keer wel presteert.

    Zelf ben ik een groot Glory fan en volgens mij doet Robbie prima werk maar een beetje kritiek is op de lange termijn ook vooral goed voor Glory zelf.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Deze context wist ik niet, ik ben sceptisch maar laten we hopen dat hij deze keer wel presteert.

    Zelf ben ik een groot Glory fan en volgens mij doet Robbie prima werk maar een beetje kritiek is op de lange termijn ook vooral goed voor Glory zelf.

    Een groot Glory fan? Ze bestaan dus toch.

  15. #15
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Een groot Glory fan? Ze bestaan dus toch.
    Oh zeker, het is de reden dat ik vaak kritisch ben: ik wil dat ze het zo goed mogelijk doen en de potentie is volgens mij zoveel groter dan wat het nu is. Als er een Glory editie in de buurt is met een paar potten die ik wil zien koop ik altijd wel kaarten en neem ik vrienden of familie mee en zonder uitzondering vindt iedereen het uiteindelijk al super vet om te zien.

    Volgens mij doet Robbie met zijn match making top werk in best wel een lastige context (en dus af en toe ook een rare pot), ik denk dat de grote uitdaging nu is om van Glory een gerenommeerde sport merk te gaan maken en het bereik te vergroten.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    8 MMA partijen erbij, samenwerking met MMA organisatie NFC.
    Volgens mij lopen de Glory tickets niet zo, heel apart dit.
    https://www.facebook.com/26744813000...dULkl/?app=fbl

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Monday, May 08 2023 by GLORY Press Office

    GLORY, the world’s largest kickboxing organisation, and leading German mixed martial arts promotion NFC (National Fighting Championship) will team up for an unforgettable night of combat sports action on Saturday, May 27.

    Live from the Grugahalle in Essen, Germany, fans can experience two thrilling fight cards for the price of one with GLORY 86 and NFC 14 taking place back-to-back.

    The NFC portion of the fight card will take place from **insert time** with an expected eight bouts in total and will feature a host of top rising German talent including Cihad Akipa (5-0), Kennedy Rayomba (5-2), and Cagri Ucar (5-1).

    GLORY 86 will then kick-off at 8pm CEST with an action-packed card that will be headlined by a title bout between GLORY featherweight champion ‘Petch’ (168-39-3, 27 KO) and Germany’s own Ahmad Chikh Mousa (58-8-1).

    Also featured on the card, Romania’s Benjamin Adegbuyi (35-8, 20) and France’s Sofian Laïdouni (35-2-1, 17 KO) will battle it in a qualifier for the GLORY Heavyweight Grand Prix this December.

    Hamicha (40-2, 30 KO) will also make his much-anticipated return as he goes up against France’s Sofiane Gelin (9-3-1, 6 KO). We will also see the GLORY debut of top German fighter Enrico Kehl (51-17-2, 30 KO) as he faces leading French lightweight Guerric Billet (38-6-1, 15 KO) and much more.

    Tickets for this double fight card are available here.

    GLORY 86 will be available to watch live on Videoland in the Netherlands and around the world on GLORYFights.com & via various global broadcast partners, please check GLORYKickboxing.com for all viewing information.

    Fans in Germany can enjoy both events live on FIGHTING.de, the leading martial arts platform for German MMA and international martial arts events in German-speaking countries.
    https://glorykickboxing.com/news/glo...0-da8e8d443df8

  18. #18
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    29
    vCash
    121500

    Default

    Endy Semeleer vs Jay Overmeer op Collision. Kaart begint er geweldig uit te zien. Wordt een technisch gevecht en ik ben benieuwd of Overmeer dit ook kan winnen. Heeft in het verleden van Semeleer verloren, maar is in de tussentijd ontzettend gegroeid.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ajay Somai View Post
    Endy Semeleer vs Jay Overmeer op Collision. Kaart begint er geweldig uit te zien. Wordt een technisch gevecht en ik ben benieuwd of Overmeer dit ook kan winnen. Heeft in het verleden van Semeleer verloren, maar is in de tussentijd ontzettend gegroeid.
    Klopt. Had de link geplaatst in de C5 topic.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default





    Last edited by arjenvos; 10-05-2023 at 17:23.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Glory 86, dat plaatsvindt op 27 mei in de Grugahalle in Essen, Duitsland, krijgt een aanvullende partij tussen Luis Tavares en Bahram Rajabzadeh.

    De partij tussen Tavares en Rajabzadeh is toegevoegd nadat Hamicha is afgehaakt voor zijn GLORY 86-gevecht tegen Gelin. Tavares, die sinds 2017. vecht voor Glory zou eerder op 29 april meedoen aan het vierman zwaargewicht toernooi maar moest afzeggen.

    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...deh-toegevoegd

    Jammer van Hamicha. Vraag me af of hij ooit de oude wordt met die zware knieblessure (operatie gehad, lange revalidatie)?
    Misschien proberen op 77 kg te vechten. Wil hem nog die Welterweight belt zien pakken.

    Luis Tavares is weer uitgeziekt en mag tegen Rajabzadeh, wat ik een hele goede vechter vindt. Lange kickboks carrière in de amateur en in de prof wedstrijden.

    Hij heeft een spectaculaire wedstrijd gevochten tegen Sergej Maslobojev in
    Glory. Mening vechter was gaan slapen na flinke springende knie op je kin maar Raja stond op na 8 tellen en vocht verder, uiteindelijk op punten verloren.
    Was ook zijn eerste verlies in het prof KB.
    Rajabzadeh en Tavares maken hun Heavyweight (95 plus) debuut in Glory.

  22. #22
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default




  23. #23
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Hamicha heeft uiteindelijk nooit echt tegen de top gestaan (stond wonderlijk genoeg op nummer 1 zonder ooit tegen de rest van de top 10 te hebben gevochten #glorylogic) en blijft maar gedoe hebben met blessures. Misschien komt het door de lange week die ik heb gehad maar ik geloof er niet meer in.

    Die Tavares pot zit nog wel mogelijk muziek in, ik merk sowieso dat ik nog een beetje zin moet maken voor dat evenement....

  24. #24
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    29
    vCash
    121500

    Default

    Wat zijn jullie voorspellingen voor dit event? Ik zie veel potjes waarvan ik zeg dat het heel dicht bij elkaar zit.

    Ciric vs Kwasi - Vind ik een hele lastige. Kwasi heeft wel indruk gemaakt bij zijn debuut, maar qua tegenstander level is hij nog niet echt getest. Ciric heeft verloren van Overmeer. Verloor de eerste ronde van van Belzen, maar was daarna wel de betere. Heeft ook een aparte techniek. Als ik een winnaar moet kiezen, zeg ik toch Kwasi.

    Moussadak vs Cosnaro : Ken Cosnaro niet

    Billet vs Kehl : Ik zie Kehl deze overtuigend winnen. Kehl had een partij van hoog niveau neergezet tegen Tayfun Ozcan en is heel snel in de combinaties. Denk dat hij zich zelf omhoog gaat werken voor een title fight.

    Tavares vs Rajabzadeh : Mooie partij dit. Ben benieuwd hoe Tavares het op de heavyweight gaat doen binnen glory. Rajabzadeh heeft een hele mooie record, 1x verloren in Glory tegen Maslobojev. Ik denk toch een overwinning voor Tavares

    Adgebuyi vs Ladouni : Ben benieuwd of Ladouni kan doorpakken. Vocht een technisch en slim gevecht tegen Khachbab. Adgebuyi heeft een tijdje niet gevochten en ging hiervoor KO tegen Saddik, wat uiteindelijk een no contest werd. Ik vind deze echt 50/50

    Petch vs Chick Moussa : Ik denk dat deze nog te vroeg komt voor Chick Moussa. Overwinning voor Petch dus

    Sousa vs Lutterbach : Deze geef ik aan Lutterbach. Ik vind dat Sousa niet binnen Glory hoort.

    Jurjendal vs Rimdeika : Rimdeika ken ik niet. Jurjendal had een dramatische laatste partij, waar hij letterlijk niks deed. Maar aangezien ik Rimdeika niet ken en ze zeiden dat Jurjendal een blessure had, is het lastig te voorspellen

  25. #25
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Mijn voorspellingen:

    Fightcard
    Featherweight Championship Bout
    Petchpanomrung Kiatmookao (c) vs. Ahmad Chikh Mousa
    Petch win

    Heavyweight Featured Fight
    Benjamin Adegbuyi vs. Sofian Laïdouni
    Adegbuyi win

    Heavyweight Featured Fight
    Luis Tavares vs. Bahram Rajabzadeh
    Tavares win

    Bantamweight Featured Fight (Women)
    Sarah Moussaddak vs. Giuliana Cosnard
    Moussaddak win

    Lightweight Featured Fight
    Guerric Billet vs. Enriko Kehl
    Kehl win

    Welterweight Featured Fight
    Robin Ciric vs. Chico Kwasi
    Kwasi win

    Middleweight Featured Fight
    Juri de Sousa vs. Joilton Lutterbach
    Lutterbach win

    Prelims
    Heavyweight Featured Fight
    Uku Jürjendal vs. Mantas Rimdeika
    Jurjendal win

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •