MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 59 of 59
  1. #51
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Ja gewoon 4 voortanden er uit, een gebroken hand en een gebroken arm: de eerste hulp van Ikazia had een drukke avond.

    Zelf vond ik de potten van Donavan en Endy het vetste. Wij zaten op de vloer en het vertekende het beeld wel een beetje voor me - ik vond Jay beter vechten. Tegelijkertijd moet je wel echt overtuigen en dat deed hij nou ook weer niet.

    Plazibat die er uit ligt met een blessure in een wedstrijd voor een interim titel die kwam met de blessure van zijn tegenstander waar hij zijn opmerkingen en bedenkingen bij had destijds, het universum is weer in balans..

    Was een leuke avond: is het volgende event nu in Parijs of komt daarvoor ook nog wat?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Ja gewoon 4 voortanden er uit, een gebroken hand en een gebroken arm: de eerste hulp van Ikazia had een drukke avond.

    Zelf vond ik de potten van Donavan en Endy het vetste. Wij zaten op de vloer en het vertekende het beeld wel een beetje voor me - ik vond Jay beter vechten. Tegelijkertijd moet je wel echt overtuigen en dat deed hij nou ook weer niet.

    Plazibat die er uit ligt met een blessure in een wedstrijd voor een interim titel die kwam met de blessure van zijn tegenstander waar hij zijn opmerkingen en bedenkingen bij had destijds, het universum is weer in balans..

    Was een leuke avond: is het volgende event nu in Parijs of komt daarvoor ook nog wat?
    Glory 87 Rotterdam in augustus.

  3. #53
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

  4. #54
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Uiteraard een fout, hoop ik voor ze.. Of er lagen 20 pakkies winstrol in Cookie zn kleedkamer..

  5. #55
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    Uiteraard een fout, hoop ik voor ze.. Of er lagen 20 pakkies winstrol in Cookie zn kleedkamer..
    Omgezet naar win.

  6. #56
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Wij waren ook verbaasd op de reacties van Rico en Melvin. Het lijkt wel dat zij de enige 2 waren die er zo naar hebben gekeken. Maar wie zijn wij om hun conclusie in twijfel te trekken? Toch niet de eerste de beste die beide mannen 😎. Na de vorige Glory schreef ik al dat Osaro het kleine wereldje van de HW even te war schopt. Respect! Vrij complete kickbokser die het niet alleen van zware stoten moet hebben. Blij dat hij gearriveerd is in de HW! Maar van alle vechters van gisteren is er toch een die echt even echt kickboksen liet zien. WISSE!!!! Wow!!!
    Rico en Melvin zaten ernaast. Semeleer had duidelijk gewonnen.

    Die stijl van Overmeer gaat denk ik tegen hem werken op den duur. Vind het echt een toffe gozer en gun het hem van harte. Maar die plaagstootjes, trapje hier, afhoudertje daar, knietje hier. Niks is echt solide en overtuigend voor de jury. Hij doet veel maar het heeft (vind ik) te weinig impact.

    Ik hoop dat hij dit gaat veranderen en meer gaat winnen. Ben bang dat hij het hiermee niet gaat redden tegen de absolute top ondanks dat ik hem dat wel gun.

  7. #57
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Voor wie het niet was opgevallen:

    Wisse had last van die calfkicks van Almeida (maart)

    Tegen Serkan gebruikte hij nu zelf ook calfkicks. Hele intelligente vechter die dus duidelijk leert van zijn tegenstanders. Zie je niet vaak. Hele, hele grote vechter die Wisse.

  8. #58
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Tegen Serkan gebruikte hij nu zelf ook calfkicks. Hele intelligente vechter die dus duidelijk leert van zijn tegenstanders. Zie je niet vaak. Hele, hele grote vechter die Wisse.
    Ja vet he, had ik ook gezien. Wel leek het er op dat ze niet dezelfde impact hadden bij Serkan zoals in maart bij hem. Ik vraag me af of hij niet ook snel door de potentiële tegenstanders heen is.

    Eigenlijk moet ik me er nog eens verdiepen hoe je die calfkick nou goed uitvoert en verdedigt.

  9. #59
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Voor wie het niet was opgevallen:

    Wisse had last van die calfkicks van Almeida (maart)

    Tegen Serkan gebruikte hij nu zelf ook calfkicks. Hele intelligente vechter die dus duidelijk leert van zijn tegenstanders. Zie je niet vaak. Hele, hele grote vechter die Wisse.
    Slimme vechter indd.

    Wisse naar de LightHeavyWeight (-95 kg) zou goede toevoeging zijn als hij helemaal klaar is met -85 kg divisie, dat is al bijna zo het geval. Zo veel zijn er niet.
    Met zijn 1.88 m kan hij wel meedraaien met de LHW divisie, vergeet niet dat Ernesto Hoost ook maar 1.89 m is.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •