MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default GLORY 88: Parijs (9-9)

    GLORY Returns to France
    Thursday, May 25 2023 by GLORY Press Office

    For the first time since 2019, GLORY kickboxing will bring its adrenaline pumping action back to French soil. GLORY 88 will take place September 9, live from the Dome de Paris right in the French capital.

    Some of the biggest stars in kickboxing will compete on this card and there will also be a special qualifier for the historic GLORY Heavyweight Grand Prix. Tickets will go on sale very soon and fight fans can already register for the presale by clicking here.

    In addition, GLORY will be teaming up with La Sueur Fighting Championship (LSFC), bringing together the rising talents of French kickboxing with global stars that will make this an unforgettable celebration of the sport.

    "We are very happy to partner with GLORY to bring the biggest kickboxing event of the year for fight fans in Paris,” said Guillaume Duseaux, President of La Sueur. “It is a great opportunity to promote the sport and a great opportunity for French fighters as well. We cannot wait to announce the fight card and make this event a truly historic moment. As fight fans, the entire La Sueur is very honored to have the second edition of LSFC under the GLORY banner, and for the very first time in kickboxing."

    “France is an integral market for us, and we’re looking forward to returning to the country for the first time since 2019,” said Jon Martone, GLORY’s EVP of Marketing. “Some of the biggest events in the history of the company have taken place on French soil, and we’re excited to add to that legacy at GLORY 88."

    “We’re also thrilled to have the opportunity to team up with La Sueur and LSFC for this event,” added Martone. “They’ve done incredible things for the combat sports scene in France over the last few years, and we believe our collaboration will produce one of the best nights of combat French fans have ever witnessed."

    Presale for GLORY 88 tickets is available right now – click here to register. Fight card details will be announced in the coming days.

    GLORY event schedule:

    GLORY 86, May 27, Essen, Germany
    GLORY COLLISION 5, June 17, Rotterdam, the Netherlands
    GLORY 87, TBA
    GLORY 88, September 9, Paris, France

    https://www.glorykickboxing.com/news...c-beb894abd197
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari vs James McSweeney, de hoofdpartij, zal ook een kwalificatie wedstrijd zijn voor het 8 man toernooi in december.

    Voor Badr, dekking hoog voor zijn glazen kin, zijn jab goed gebruiken en voor de lowkicks gaan en voor James drie rondes lang naar voor gaan en erop los beuken.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Badr Hari vs James McSweeney, de hoofdpartij, zal ook een kwalificatie wedstrijd zijn voor het 8 man toernooi in december.

    Voor Badr, dekking hoog voor zijn glazen kin, zijn jab goed gebruiken en voor de lowkicks gaan en voor James drie rondes lang naar voor gaan en erop los beuken.
    Mooie reactie van Bonjasky op dit nieuws; McSweeney.....

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Ik vind het een goede zet van Glory: deze moet hij wel echt kunnen hebben (ik weet het, er zijn ook posts waarin ik hetzelfde zei over Arek....). Badr in het toernooi voor maximale aandacht en dan hopen dat je een nieuwe lichting hebt in dat toernooi waarmee je van al die treurige ouwe rommel af kan.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Leuk, maar wat moet je ermee? Dit zou Badr 'moeten' winnen ja. De echte fans weten inmiddels wel hoe het zit en dat het heilige vuur al een tijdje weg is (Op Badr-Rico II na) Je moet bij Hari de eerste 3 tot 5 min overleven, dan is het echte gevaar wel weg. Lekker makkelijk praten vanaf de zijlijn, I know.. Deze man heeft alles al lang en breed bewezen, maar zijn lichaam kan dit gewoonweg niet meer aan. Godallejezus laat hem niet aan die final 8 meedoen, zou echt niet goed zijn.

    Verder; Ik ben positief verbaasd over de enorme ontwikkeling van Osaro, chapeau voor die jongen! Hij treft het niet met de match up tegen stalmaat Plazibat. Wat een monster is dat geworden zeg. Volgens mij gaat Rico er alles aan doen om voor die tijd met pensioen te gaan. Liever niet tegen zo'n hongerige contender. What up met Levi Rigters?? Het blijft bijzonder stil rondom deze man. Groot talent, maar schittert nu door afwezigheid.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Een game plan goed uitvoeren van Big Mike en later Said, dat mis ik ook van Badr die wij nu de laatste jaren in Glory zien? Je zag dat hij tegen Benjamin Adegbuyi niet luisterde naar Mike en nog in derde ronde voor de kill probeerde te gaan terwijl hij de kin en incasseringsvermogen niet meer heeft.
    Ik zit mij te bedenken heeft Badr ooit een lange training camp gehad in Thailand?
    Zou hem misschien wel goed doen?
    Nu helemaal! Zie een super gemotiveerde James McSweeney nog wel winnen tegen de huidige Badr.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Vandaag werd duidelijk dat de kaartverkoop voor Glory 88 in Parijs storm lijkt te gaan lopen. Ook als staat er nog maar één gevecht op het programma, die tussen Badr Hari en James McSweeney, lijkt het event razendsnel te zullen worden uitverkocht.

    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...boksen-te-zijn

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Thom Harrinck en Remy Bonjasky over Hari vs McSweeney
    https://youtu.be/4wApdzvrulk

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Headlining the event is the much-anticipated return of kickboxing legend Badr Hari (106-17-2, 92 KO) who goes up against the experienced James McSweeney (46-6, 28 KO). This fight is confirmed to be an official qualifier for the GLORY Grand Prix where the winner will walk away with a cool $500,000 purse.

    This event will mark GLORY’s first event on French soil since 2019 and will take place at the Dome de Paris. In addition to Hari vs. McSweeney, two more exciting bouts were announced today.

    Nordine Mahieddine (27-15, 12 KO) will take on Abderahmane Coulibaly (58-20-1) in an all-French heavyweight affair.

    In addition to this, French veteran Karim Ghajji (103-17-1, 53 KO) returns to GLORY for the first time since 2020. The former title challenger will face top Serbian prospect Nikola Todorovic (26-3, 14 KO) in what is a massive fight for both athletes.

    La Sueur Fighting Championship 2 (LSFC 2) will serve as the undercard for this exciting event that will showcase some of the best French and international kickboxing action. It will be an unmissable night for any combat sports fan.https://glorykickboxing.com/news/glo...3-6e5d33014f36
    https://glorykickboxing.com/news/glo...3-6e5d33014f36

  10. #10
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    +55 kg: Tiffany van Soest (USA) (c) vs Sarah Moussaddak (FRA), 65 kg: Denis Wosik (GER) vs Berjan Peposhi (ALB), 77 kg: Diaguely Camara (FRA) vs Ilyass Chakir (MAR), 70 kg: Jonathan Mayezo (FRA) vs James Condé (FRA)

  11. #11
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post

    De jonge Roemeen Stefan Latescu die momenteel in K1 vecht
    21 jaar oud, Ștefan Lătescu








  12. #12
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Full


  13. #13
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    21 jaar oud, Ștefan Lătescu

    https://i.imgur.com/2ANVyUZ.jpg





    Kijk dat doet Glory goed. Getalenteerde kickbokser die Stefan Latescu.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het opvallend stil rondom deze card. Weinig bombarie/ opzwepende Badr video's etc. Daar ging Glory in het verleden heel anders mee om.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Down under View Post
    Ik vind het opvallend stil rondom deze card. Weinig bombarie/ opzwepende Badr video's etc. Daar ging Glory in het verleden heel anders mee om.
    Ik kan het ook begrijpen dat ze geen nieuw beeldmateriaal hebben van Badr die een keer wint. Ze hopen dat hij zich kwalificeert voor het 8 man toernooi.

    Wat ik alleen niet begrijp waarom ze Hari nog in de top 6 ranking hebben staan, nul win partijen in Glory, hij staat hoger dan Bahram Rajabzadeh in hun ranking 🤣

  16. #16
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Kan de huidige Badr eindelijk een win pakken in Glory of zal de oudere gemotiveerde McSweeney naar het 8 man toernooi gaan.
    Game plan volgen, niet opgeven en het nog kunnen incasseren. Zaterdag zal het gebeuren.

    Fightcard

    Heavyweight Featured Fight - Grand Prix Qualification
    Badr Hari vs. James McSweeney
    Hari win. Hij is terug bij Big Mike, ik ga er vanuit dat hij nu wel mentaal klaar is om deze wedstrijd slim uit te vechten en de W te pakken.

    Women's Bantamweight Championship
    Tiffany Van Soest vs. Sarah Moussaddak
    Vorige partij was voor Sarah. Deze ook. Sarah nieuwe champ.

    Heavyweight Featured Fight
    Nordine Mahieddine vs. Abderahmane Coulibaly
    Mahieddine win.

    Featherweight Featured Fight
    Denis Wosik vs. Berjan Peposhi
    Peposhi win.

    Light Heavyweight Featured Fight
    Pascal Touré vs. Stefan Latescu
    Latescu win.

    Welterweight Featured Fight
    Karim Ghajji vs. Nikola Todorovic
    Ghajji win

    Lightweight Featured Fight
    Jonathan Mayezo vs. James Condé
    Mayezo win

    Middleweight Featured Fight
    Iliass Hammouche vs. Florian Kröger
    Hammouche win

    Welterweight Featured Fight
    Diaguely Camara vs. Ilyass Chakir
    Camera win


    Wat denken jullie?

  18. #18
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Van Soest zou na het duel van Moussaddak met Cosnard de favoriet moeten zijn. Zelfs als geen enkele match op elkaar lijkt.

    Wosik is naar mijn mening duidelijk superieur aan Peposhi.

    Todorovic zou moeten winnen, normaal gesproken zou hij geen zware wedstrijd hebben.

    Ik ken Hammouche en Kroeger niet zo goed. De rest van de wedstrijden liggen open, waarschijnlijk ook Latescu-Toure, maar ook Camara-Chakir omdat Camara in het verleden van hem verloor, en ik hou van Mayezo, maar zijn tegenstander Conde heeft kwaliteit.

    Als Badr niet wint, moet hij met pensioen, maar je weet het nooit. Mahiedinne zou moeten winnen, ook al is het bij besluit. In ieder geval voorheen had Coulibaly geen knock-outkracht.

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Bij veel potten ken ik beide vechters te slecht om een mening te vormen dus een bescheiden lijstje:

    Peposhi overrompelt zijn tegenstander weer zoals hij toch al vaker heeft laten zien denk ik.

    Sarah had op mijn scoreboard de vorige keer al gewonnen en staat nu tegenover een Tiffany die aangekondigd heeft er mee te stoppen en dus mentaal al uitgelokt is dus deze keer gaat ze sowieso winnen.

    Badr krijgt een snoepje met Mcsweeny zodat Glory het eindejaars toernooi kan ophypen en dat is een prima slimme strategie.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

  21. #21
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Bij veel potten ken ik beide vechters te slecht om een mening te vormen dus een bescheiden lijstje:

    Peposhi overrompelt zijn tegenstander weer zoals hij toch al vaker heeft laten zien denk ik.

    Sarah had op mijn scoreboard de vorige keer al gewonnen en staat nu tegenover een Tiffany die aangekondigd heeft er mee te stoppen en dus mentaal al uitgelokt is dus deze keer gaat ze sowieso winnen.

    Badr krijgt een snoepje met Mcsweeny zodat Glory het eindejaars toernooi kan ophypen en dat is een prima slimme strategie.
    En alle voorspellingen verkeerd, neem nooit advies van me aan ok?

  22. #22
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Al die mensen die een kaartje hebben gekocht voor Badr. En dat krijgen ze dit.

    Op naar de volgende deceptie

  23. #23
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Al die mensen die een kaartje hebben gekocht voor Badr. En dat krijgen ze dit.

    Op naar de volgende deceptie
    Bizar! Altijd wel wat hem. De sporadische kijkers hebben het nu ook door.
    Je zag aan Big Mike zijn gezicht dat hij het er niet mee eens was.
    Glory wat hun hele opbrengst van het gala gaat doneren, Glory is zowat failliet. Dit was meer de toeschouwers nog te kunnen houden en dat er geen rellen uitbreken.

    Professionele reactie van broodvechter McSweeney, hopelijk vecht hij snel in Glory 89 Bulgarije.

    We zien eindelijk een Mahieddine die we horen te zien. Dat heeft even geduurd bij Said maar het is gelukt. Mooie k.o hoge trap.
    Die Coulibaly was ook niet slecht.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Al die mensen die een kaartje hebben gekocht voor Badr. En dat krijgen ze dit.

    Op naar de volgende deceptie

    Lachwekkend. Het zou juist reden moeten zijn om wel te vechten.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Wedden dat ze hem hierna gewoon weer opnieuw op een card zetten? Alsof er niks gebeurd is joh

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •