MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default Kickbokser Thian de Vries slaat Roemeen spectaculair knock-out en claimt titel

    Nederlandse kickbokser Thian de Vries heeft gisteravond tijdens het Colosseum Tournament 39 in Suceava, Roemenië de vacante lichtzwaargewicht titel gewonnen.

    Het gevecht vond plaats voor een uitzinnig publiek in Suceava, Roemenië. De spanning was om te snijden terwijl De Vries en Amaritei elkaar vanaf de eerste bel met krachtige stoten en snelle combinaties bestookten.

    Met een spectaculaire spinning backfist versloeg De vries de Roemeense vechter Vasile Amaritei, in ronde twee die knock-out ging.

    Video:
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...mt-titel-video
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Geef mij de schuld, want ik hou van de jeugd.

    Er waren wat fans die zeiden dat De Vries geen A-vechter is en dat de promotie haast heeft. Hij is 14-0, niet 5-0.

    Combat Press zei dat Vasile Amaritzei de 10e van de wereld nadert met 85 kg, dus ik denk dat zo'n talent als De Vries nu in de top 10 staat met 95 kg. Het was Amaritzei's eerste gevecht met 95 kilogram voor de vacante titel.

    En Hourri, Sakvan Arab van Semmy Schilt die enorm vooruitging, en Ibtissam Kassrioui verschenen op dit evenement in Roemenië. Hun wedstrijden staan ​​op Youtube.

    Last edited by arjenvos; 01-07-2023 at 12:55.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •