MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default K-1: Rebirth. Yokohama Arena (10-9)

    K-1 heeft Michael Schiavello weer binnengehaald.
    https://www.facebook.com/621595570/p...g7F7l/?app=fbl

    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...tie-voor-glory

    Ben benieuwd welke kickboksers ze zullen uitnodigen/vastleggen.. de meeste toppers zitten toch wel bij GLORY en ONE FC.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Tot nu toe met China, Roemenië, Brazilië en KOK.


  3. #3
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    En Dynamite Fighting Show kan ze niet hun beste zwaargewichten sturen voor het evenement in september. Ze organiseren een groot toernooi.

    Bevestigd zijn Valentin Bordianu, Ariel Machado, Michal Turynski, Liu Ce en Sattari. Waarschijnlijk zal de rest andere Japanners zijn.

    K-1 plant evenementen in Frankrijk, Thailand, China en andere landen.


  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Speciale aankondiging
    https://youtu.be/E0qDpYuckvQ

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    En Dynamite Fighting Show kan ze niet hun beste zwaargewichten sturen voor het evenement in september. Ze organiseren een groot toernooi.

    Bevestigd zijn Valentin Bordianu, Ariel Machado, Michal Turynski, Liu Ce en Sattari. Waarschijnlijk zal de rest andere Japanners zijn.

    K-1 plant evenementen in Frankrijk, Thailand, China en andere landen.

    https://i.imgur.com/FfUucRn.jpg
    Ben benieuwd, nog geen top HW namen wat ook logisch is aangezien die in GLORY en ONE FC rond lopen.
    Zou wel Arek Wrozek en Colin George wel willen zien meedoen met hun 8 man toernooi, beide hebben geen KB contracten bij KB organisaties.

    30 jaar geleden alweer dat in 1993 Branko Cikatić de eerste K1 HW toernooi won.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Tot nu toe met China, Roemenië, Brazilië en KOK.

    https://i.imgur.com/dEE34yz.jpg
    Ik zie een mooie samenwerking met ONE,
    Kryklia, Opacic en Azizpour in een K-1 8 man toernooi in september. Goed ook voor de Aziatische fans die het volgen. The Match tussen K1 en RISE was zeer groot succes!
    Ook haalbaar in plaats van GLORY.

    Hebben de die hard KB fans twee interessante HW 8 man toernooien dit jaar. K-1 meer voor de nostalgie/reboot en bij GLORY eindelijk wat de fans al jaren willen een 8 man toernooi en er is veel meer HW kwaliteit in hun divisie.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    K-1 details plans for global expansion and resurrection of the World Grand Prix through co-promotion.
    A day after the conclusion of Monday’s K-1 card in Japan, the organization held a press conference detailing its plans for holding its first events outside of its home country since K-1 Japan Group relaunched in Japan in 2014.

    Een uitgebreid artikel over de K-1's grote reboot/comeback.
    https://beyondkick.com/news/k-1-is-b...d-max-returns/

    Eigenlijk zijn er twee grote redenen (weer aandurven) dat K-1 Group weer terug gaat naar hun roots van 8 man zwaargewicht toernooien en MAX toernooien met buitenlandse vechters:

    The Match event (samenwerking tussen K1 Japan en RISE) was een heel groot succes en de Japanse tv deal met M-1 Sports Media, geeft hun zekerheid. Dat denk ik.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ben benieuwd, nog geen top HW namen wat ook logisch is aangezien die in GLORY en ONE FC rond lopen.
    Zou wel Arek Wrozek en Colin George wel willen zien meedoen met hun 8 man toernooi, beide hebben geen KB contracten bij KB organisaties.
    Ik ben niet zo opgewonden. Ik weet niet wat te zeggen. DFS had Bogdan Stoica kunnen sturen, maar hij heeft een contract bij KSW als Wrzosek. Beiden hebben zeer winstgevende contracten met de organisatie, vooral Arek omdat hij Pools is.

    De huidige vorm van Colin George is de beste uit zijn carrière, het zou interessant zijn om te zien of hij een toernooi kan winnen.

    De andere organisaties zijn uitgenodigd, maar ik weet niet zeker of ze zullen deelnemen. Hoe dan ook, voor K-1 is het een pluspunt. Voor kickboksen zou het gunstig zijn. En het zou de sport weer populair maken, het zou veel geld opleveren.

    Ik twijfel nog, want achter K-1 staat Abema (zeer rijke televisie), maar die zie ik hier niet.

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post

    30 jaar geleden alweer dat in 1993 Branko Cikatić de eerste K1 HW toernooi won.
    K-1 zou Thian de Vries moeten brengen. Hij doet me denken aan de jaren 90. De laatste keer vocht hij op 95 kg.
    Last edited by arjenvos; 21-07-2023 at 00:30.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Ik twijfel nog, want achter K-1 staat Abema (zeer rijke televisie), maar die zie ik hier niet.
    Even googled. Ik zie dat het moederbedrijf van Abema tv genaamd CyberAgent een investeerder is van M-1 Sports Media

    "M-1 Sports Media has 1 investors. CyberAgent invested in M-1 Sports Media's Corporate Minority funding round"

    https://www.cbinsights.com/company/m...dia/financials

    https://www.cyberagent.co.jp/en/corp...s/abematowers/

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/CyberAgent

    Vast dat er een constructie is dat deze sterke media organisatie wat aandelen heeft in de huidige K-1. Iemand zal de vechters gaan betalen.

    We hadden in 2017 met dat 8 man HW toernooi wat door Antonio Plazibat gewonnen was (finale El Bouni en Mannaart deden ook mee) ook een kleine herleving (na K1-Rising) maar ze hebben het helaas niet doorgetrokken, weet ook niet wat de reden was om het niet jaarlijks te houden.
    Dus eerst even afwachten wat ze dit jaar en wat ze in 2024 gaan doen. Ik denk zelf pas in 2025 kunnen we pas zeggen of ze echt voor een tijd gaan blijven.


    Voor mij blijft op dit moment anno 2023 GLORY Kickboxing de nr 1 kickboks organisatie. Met Robbie Timmers nu als hoofd matchmaker en wat meer diverse vechters buiten de hofleveranciers uit Nederland en niet meer verbranden van geld in events in de USA leren ze van hun hele dure fouten.
    Natuurlijk ook eindelijk een echte 8 Heavyweight toernooi in december wat "hopelijk" jaarlijks terug zal keren.
    Wie weet komt er weer een Rivals samenwerking met o.a Enfusion en RISE weer terug. Dat was goed voor de kickboks sport.

    Maar ik ben blij dat K-1 een comeback maakt.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Fightcard
    55kg Super Bantamweight Championship Bout
    Akihiro Kaneko vs. Masashi Kumura 3

    60kg Super Featherweight Superfight
    Egawa Yuuki vs. Yokoyama Tomoya

    62.5kg Lightweight Superfight
    Satomi Yuzuki vs. Kento Ito

    Super Heavyweight Superfight
    Ueda Mikio vs. TBA

    8-Man Open Weight Tournament
    - Michał Turyński
    - Ariel Machado
    - Valentin Bordianu
    - Liu Ce
    - Mahmoud Sattari
    - Sina Karimian
    - Claudio Istrate
    - Kerim Jemai

    www.k-1.co.jp/schedule/16605#sec02

  11. #11
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Interessante ontwikkeling!

    This inter-promotion collaboration will be both domestic and international, with Carlos already connected to Scott Rudmann, the Executive Vice Chairman and co-founder of GLORY Kickboxing. He also met with GLORY's matchmakers during his visit to the GLORY: Collision 5 event in Rotterdam earlier this year, with constant exchanges of emails afterwards.

    Kikuta also teased potential future fighter exchanges with ONE Championship. Two K-1 champions, Hiromi Wajima and Masaaki Noiri, went to watch ONE Fight Night 13: Allazov vs. Grigorian live at the Lumpinee Boxing Stadium, setting off speculations about the beginning of co-promotions.

    Kikuta halted those rumors, as the two promotions have not started specific discussions and the visit was not coordinated between them. However, he noted that if K-1 and ONE build a cooperative relationship, the possibility of the two champions competing in ONE Championship is not zero.

    The September Yokohama event gives a hint of what K-1 could achieve moving forward with its new open-door policy. Several fighters from partner promotions are fighting in the returning K-1 Openweight World Grand Prix and the Kazushi Sakuraba-backed grappling tournament Quintet will hold an event co-promoted by K-1.
    https://beyondkick.com/news/k-1-decl...n-door-policy/

  12. #12
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    K-1 Signs International Broadcasting Deal With DAZN, To Be Live Streamed in Over 200 Countries.
    https://beyondkick.com/news/k-1-sign...200-countries/

  13. #13
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default


  14. #14
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Valentin Bordianu vs. Liu Ce
    Michał Turyński vs. Ariel Machado
    Sina Karimian vs. Kerim Jemai
    Mahmoud Sattari vs. Claudio Istrate

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/2023...BIRTH%EF%BD%9E

  15. #15
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    https://twitter.com/SchiavelloVOICE/...-09%3Fpage%3D3

    Wie gaat dit toernooi winnen volgens jullie? Hier is niemand die hier uitsprinkt als een HW topper.
    Machado een Lhw vocht voor de Glory lhw titel en middenmoot Turynski ken ik van Glory, heb je die twee Hypes uit Iran die in Japan al enige tijd vechten, ook geen top niveau en de rest ken ik niet.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Ken ze geen van allen

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

  18. #18
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Verassend!

    De Chinees Ce Liu is de nieuwe K1 Heavyweight Tournament Champion.
    Mooie k.o overwinningen door technisch te vechten tegen de ervaren tegenstanders.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Results
    Open Weight Tournament
    Liu Ce defeats Claudio Istrate by KO R1
    ---
    Liu Ce defeats Ariel Machado by KO R2
    Claudio Istrate defeats Sina Karimian by Unanimous Decision
    ---
    Liu Ce defeats Valentin Bordianu by KO R1
    Ariel Machado defeats Michał Turyński by Extra Round Unanimous Decision
    Sina Karimian defeats Kerim Jemai by TKO R3
    Claudio Istrate defeats Mahmoud Sattari by TKO R1

    Single Fights
    Akihiro Kaneko defeats Masashi Kumura by Extra Round Unanimous Decision
    Ueda Mikio defeats K-Jee by TKO R2
    Gunji Taito defeats Angelos Martinos by Majority Decision
    Yokoyama Tomoya defeats Egawa Yuuki by Unanimous Decision
    Sugawara Miyuu defeats Maria Nella by Unanimous Decision
    Kento Ito defeats Satomi Yuzuki by KO R2
    Ikeda Koji defeats Shinta by KO R2
    Suzuki Hayato defeats Mohamed Islam by Extra Round Split Decision

    www.k-1.co.jp/schedule/16605#sec02

  20. #20
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    K-1 Kickboksen is terug met een knal! Serieuze Glory concurrentie of eendagsvlieg?
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...pHUwu9IJIvvqmA

  21. #21
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Het toernooi was bescheiden, met de vermelding dat de eerste ronde sterker was dan bij andere toptoernooien.

    Ik had verwacht dat de Roemenen zouden winnen, en ze waren echt geen Roemeense topzwaargewichten.

    Istrate bereikte alsnog de finale en gaf een meesterlijke knock-out aan Sattari. De tweede na de KO ontvangen van Latescu.

    Op dit moment heeft Istrate grenzen die gecorrigeerd moeten worden, ook al is hij jong. Hij verloor onlangs van Bruno Susano van ONE, terwijl Cozmanca hem gemakkelijk versloeg. In Roemenië is een groot zwaargewichttoernooi aan de gang. Echter zonder Adegbuyi, Catinas, Bogdan en Andrei Stoica. Ik vermoed dat Latescu op 95-jarige leeftijd zal vechten.

    Naast de Chinezen die getest moeten worden, zie ik niemand die impact kan hebben op GLORY-niveau. Met de vermelding dat de Roemeen uit Italië, Istrate, in de finale al geblesseerd raakte. Zo verloor hij ook het ticket voor ONE, al won een andere Roemeen uit Italië (Yuri Farcas) het.
    Last edited by arjenvos; 10-09-2023 at 23:11.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Wist niet dat Istrare een Roemeense Italiaan was, goede beuker en een terechte finalist. Mooi dat hij die Hype Sattari eruit sloeg als of C klasser is. Zal die Yuri Farcas binnenkort Googlen.

    Le Ciu heeft alleen maar in China vochten, toch wel een prestatie wat hij heeft neergezet op dit podium.

    Vond de productie van het K1 event wel goed uitzien. Daar is K1 altijd wel goed in.
    KB legend Peter Aerts was er ook bij.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...ozlr2Up6tFjMuc

  23. #23
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon mijn persoonlijke mening. Ik denk niet dat Istrate zijn sportieve grenzen heeft gecorrigeerd. Hoe dan ook, Bordianu is zo'n 38 jaar oud en niet meer in topvorm.

    Liu Ce had gemakkelijker wedstrijden, maar ik hou van de manier waarop hij is gebouwd. Maar het moet als een waarde worden getest. En Istrate en Ce zijn nog jong. Maar misschien zijn ze allebei nog ver verwijderd van het hoogste niveau, en is dit niet Senshi. Zelfs de zwaargewichtdivisie in de K-1 is er nog steeds niet. K-1 is een zeer goede organisatie in de categorie 67 kg en minder. En met 70 kg hebben ze enige relevantie.

    Iraniërs zijn over het algemeen goede kickboksers. Ik was verrast om Sina op een veel beter niveau te zien (naar mijn mening). Misschien als hij in Europa trainde. Helaas kun je op bijna 36-jarige leeftijd niets meer. Ik denk dat Sattari nummer één is met 85 kilogram, met of zonder training buiten Japan. Hij zou ook wereldwijd kunnen demonstreren als hij zijn vestibulaire apparaat verbetert.

    Ik kijk uit naar de toekomst. Het toernooi was zeker leuk en een niveau boven het verleden. In 2024 zal Cozmanca beschikbaar zijn en er wordt vernomen dat hij niet naar Glory gaat. Iancu zal het doen. Ik zou aanraden dat als Mannart niet terugkeert, ze ook Tian de Vries moeten contracteren, ook al vecht hij op 95 kilogram in Roemenië.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •