MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 69 of 69

Thread: GLORY 89 (7-10)

  1. #51
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    29
    vCash
    121500

    Default

    Dit is één van de beste prelims die ik tot nu toe gezien heb. Ik vind wel dat Wunn hoorde te winnen van Petrov, in mijn ogen won hij de laatste twee rondes. Hristov kende ik niet, maar wat een talent is dat. Lijkt alles te beheersen en is nog jong. Daar wil ik meer van zien
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Tja.. heb wat voorspellingen wel goed.

  3. #53
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Robbie Timmers geeft dat GP in december wordt verschoven naar januari 2024, door de beschikbaarheid van een aantal vechters.
    Glory 90 is op 16 december.

  4. #54
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

  5. #55
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Sta er niet van te kijken als Badr op dezelfde manier een beuk krijgt als Terpstra en er niet meer van terugkomt - tijdens de pot of überhaupt, daar gaat de "legende" dan in een lullig lokaal sport halletje in een stad waar nog nooit iemand van heeft gehoord....
    Eerste keer dat Glory op hun social media zo Badr neer zetten na een verlies. Ze zijn er klaar mee.
    https://www.facebook.com/10004454136...zPH4l/?app=fbl

  6. #56
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Results
    Petchpanomrung Kiatmookao defeats David Mejia by Split Decision
    Stoyan Koprivlenski defeats Sorin Caliniuc by Unanimous Decision
    Levi Rigters defeats Ion Taburceanu by TKO R1 (lowkicks)
    Uku Jürjendal defeats Badr Hari by TKO R2 (4 knockdowns total)
    Bogdan Stoica defeats Luis Tavares by Unanimous Decision
    Aleksandar Petrov defeats Karim Mabrouk by Unanimous Decision
    Mohamed Touchassie defeats Eduard Aleksanyan by TKO R2 (three knockdowns)
    Teodor Hristov defeats Eduard Gafencu by Unanimous Decision
    Dragomir Petrov defeats Chris Wunn by Split Decision

  7. #57
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Mooie potten gezien. Leuk event. Keek via Videoland en moet toegeven dat ik het rotter voor Melvin vond dan voor Badr. Melvin was er echt ziek van

  8. #58
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Tsja, het was wel een beetje een Frankenstein card hoor.

    Laatste gevecht van de undercard was leuk! Mo was het hoogtepunt van de main card, ik hoop hem snel weer te zien.

    Tavares is er nog niet, ik vond het een gevecht tussen 2 oude mannen.

    Levi had net zo goed tegen een van de ring meisjes deze partij kunnen draaien.

    Badr kwam op zoals de gemiddelde ambtenaar maandag naar kantoor slentert en kopieerde de Martin Terpstra move - maar hij komt vast weer sterker dan ooit terug enzo ...

    Stoyan blijft een klasse apart, persoonlijk vond ik de partij meer Beztati ook echt close destijds.

    Pot tegen Petch was helemaal kut. Niet dat de tegenstander het zo slecht deed maar nieuwe mensen naar binnen hengelen en gelijk tegen de kampioen zetten is zo ontzettend ondermijnend voor de waarde van de belt en je organisatie, Glory zou dat echt heel snel moeten afleren.

  9. #59
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Badr is de nieuwe Bob Sapp geworden die constant verliest tegen de subtop en de middenmoot. Triest.
    Big Mike durft hem niet de waarheid te vertellen dat hij het niet meer heeft.


    Tavares heeft de optie om naar zijn oude trainer Jan Pasztjerik terug te gaan, tijdens Enfusion zat hij in zijn hoek. Die stijl van Big Mike past niet bij elke kickbokser.

    Voor de rest toch wel een leuke locatie in Bulgarije, event zag er goed vol uit.

  10. #60
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    De planning om C6 een maand voor de grandprix te organiseren was natuurlijk niet al te best, maar ik denk wel dat ze hier de plank misslaan. Een grandprix zonder de gevestigde namen zou misschien juist wel goed zijn voor Glory. Op die manier kan je nieuwe helden creëren en dat heeft Glory heel hard nodig. Rico gaat geen jaren meer vechten, Badr is klaar. Het is tijd voor de nieuwe generatie het stokje over te nemen en juist een grandprix kan daar voor gaan zorgen.

    Vroeger bij de K1 heeft Hoost ook wel eens een keer de grandprix moeten missen door een blessure. Je wist gewoon december moest je er staan. Nu zijn de vechters groter dan Glory en dat is niet goed voor een organisatie.

  11. #61
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Het officiële verhaal is inderdaad dat ze willen dat iedereen mee kan doen. Mijn gok is dat de reden heel iets anders is - er was nog geen contract met de locatie, bij het aanvragen van de vergunning blijkt het lastig vanwege de lage beschikbaarheid van de hulpdiensten tijdens de kerstvakantie, iets in die hoek. Zelf vind ik het super hoeveel nieuwe namen Glory er nu toch in weet te fietsen maar voor de volgende edities heb je zeker een punt.

  12. #62
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Het officiële verhaal is inderdaad dat ze willen dat iedereen mee kan doen. Mijn gok is dat de reden heel iets anders is - er was nog geen contract met de locatie, bij het aanvragen van de vergunning blijkt het lastig vanwege de lage beschikbaarheid van de hulpdiensten tijdens de kerstvakantie, iets in die hoek. Zelf vind ik het super hoeveel nieuwe namen Glory er nu toch in weet te fietsen maar voor de volgende edities heb je zeker een punt.
    Dat lijkt me niet aangezien nu op dezelfde dag Glory 90 wordt gedaan. Ze willen Rico, Osaro en Plazibat er zeker bij hebben. Bij Rico en Osaro is de kans best wel aanwezig dat 1 of beide binnen een maand niet hersteld zijn van de partij op C6 en er is nog geen exacte datum gegeven omdat ze niet precies weten wanneer Plazibat weer fit is en waarschijnlijk wachten ze ook met het geven van de datum na C6.

  13. #63
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Dat lijkt me niet aangezien nu op dezelfde dag Glory 90 wordt gedaan. Ze willen Rico, Osaro en Plazibat er zeker bij hebben. Bij Rico en Osaro is de kans best wel aanwezig dat 1 of beide binnen een maand niet hersteld zijn van de partij op C6 en er is nog geen exacte datum gegeven omdat ze niet precies weten wanneer Plazibat weer fit is en waarschijnlijk wachten ze ook met het geven van de datum na C6.
    Glory GP 23 zou op 30 december plaats vinden niet de 16de zoals G90.
    Ik denk dat de populaire vechters als Jamal en Plazibat er niet bij kunnen op de 30ste, dat ze iedereen van hun toppers erbij willen hebben, als je ziet wie er door zijn had je dit een jaar geleden totaal niet kunnen voorspellen dat die namen als bijv Laïdouni, Rajabzadeh en Jürjendal door zouden gaan. Er is ook nauwelijks reclame gemaakt voor de GP.
    Wie weet hebben ze nog een wildcard (hoop Kryklia) verassing?



    Op G90 16 december zie ik nog wel een kwalificatie partij tussen Jamal Ben Saddik vs Khachab/Mahieddine/Filipovic


    Wat een mooi Glory debuut voor Mo Touchassie. Touchassie vs Hadar zou ik wel willen zien. Qua vechtstijl heeft Touchassie ook iets van Bonjasky met zijn trappen en knieën.

  14. #64
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Zo zonder om Badr weer zo te zien hè pfffff nu is het gewoon echt klaar,hij word behandeld als een koning door Glory kan alles maken,ze moeten hem nu echt niet meer vragen ook.
    Hebben jaren lang de dikste partijen gezien van hem maar is nu echt klaar.

  15. #65
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Tsja, het was wel een beetje een Frankenstein card hoor. Laatste gevecht van de undercard was leuk! Mo was het hoogtepunt van de main card, ik hoop hem snel weer te zien. Tavares is er nog niet, ik vond het een gevecht tussen 2 oude mannen. Levi had net zo goed tegen een van de ring meisjes deze partij kunnen draaien.Badr kwam op zoals de gemiddelde ambtenaar maandag naar kantoor slentert en kopieerde de Martin Terpstra move - maar hij komt vast weer sterker dan ooit terug enzo ...Stoyan blijft een klasse apart, persoonlijk vond ik de partij meer Beztati ook echt close destijds. Pot tegen Petch was helemaal kut. Niet dat de tegenstander het zo slecht deed maar nieuwe mensen naar binnen hengelen en gelijk tegen de kampioen zetten is zo ontzettend ondermijnend voor de waarde van de belt en je organisatie, Glory zou dat echt heel snel moeten afleren.
    Klasse apart vind ik een aparte benaming voor iemand met een 50/50 record in Glory. Stoyan is echt te wisselvallig vind ik voor de absolute top

  16. #66
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Dat ben ik allemaal met je eens hoor alleen doet hij technisch een aantal zaken als je bekijkt hoe hij beweegt en trapt die ik echt niemand anders zo zie doen. Dus in die zin is het een klasse apart maar ik ga hier niet beweren dat hij de grootste vechter ooit is ofzo..

  17. #67
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft zijn eigen style gehouden. Best knap als je al jaren bij Mike traint.

  18. #68
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Dat ben ik allemaal met je eens hoor alleen doet hij technisch een aantal zaken als je bekijkt hoe hij beweegt en trapt die ik echt niemand anders zo zie doen. Dus in die zin is het een klasse apart maar ik ga hier niet beweren dat hij de grootste vechter ooit is ofzo..
    Ahh ok!! Nee dan snap ik hem! Daar ben ik het zeker mee eens. Mooie vechter die echt zo soepeltjes vecht dat het simpel lijkt.

  19. #69
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    815
    vCash
    126000

    Default

    Fans kijken niet meer naar de overwinning van hun favoriete kickbokser, maar naar de show. Stoyan Koprivlenski vs. Sorin Căliniuc was de wedstrijd van de avond.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •